Усі статті

Другий випуск спецпроєкту «Збираю вподобайки» від The Instapreneurs. Цього разу спілкувалися із смм-менеджерами CRUMB, Sue, Marie Fresh — українськими брендами натуральної косметики.

Редакція The Instapreneurs підібрала 20 плагінів Figma для роботи SMM-спеціаліста, які спростять роботу над дизайном та допоможуть створювати сучасний фенсі контент.

Редакція The Instapreneurs допоможе опанувати навички керування часом — розповімо про найвідоміші й найбільш ефективні техніки тайм-менеджменту та наведемо приклад розкладу робочого дня для смм-спеціаліста.

Редакція The Instapreneurs розповідає про особливості ком'юніті-маркетингу, переваги для бізнесу, а також про те, як і навіщо компаніям створювати спільноти
.avif)
Розберемося, як вимовляти та писати найуживаніші слова зі словника диджитал-спеціалістів: інфлюенсер чи інфлюєнсер, директ чи дірект, сммник чи смм-ник та багато іншого. It’s time to study!

Розбираємось, як аналізувати соціальні мережі та які метрики відслідковувати для ефективної роботи в Instagram. Поговоримо про ER, Reach, Retention Rate та інші показники.

Редакція The Instapreneurs запускає проєкт «Збираю вподобайки». Наша мета — показати, як працюють українські смм-спеціалісти та яку роль займають соціальні мережі в бізнесі.

Редакція The Instapreneurs розкаже, як підготуватися до запуску першої реклами у соціальних мережах Facebook чи Instagram. Let’s go дізнаватися, що воно таке таргет.

Редакція The Instapreneurs розповідає про email-маркетинг: цінність, переваги, приклади та алгоритм налаштування. Читайте, аби дізнатися, як email-маркетинг впливає на бізнес.

Розповідаємо про професію контрент-менеджера, її перспективи та складності в роботі. Хто такий контент мейкер, скількі він заробляє та чи має попит на українському ринку праці. Деталі у блозі The Instapreneurs.
