Всього за годину лекції ти дізнаєшся, як налаштовувати рекламну кампанію на основі штучного інтелекту, проводити тестування та аналізувати рекламні показники
Всього за годину лекції ти дізнаєшся, як налаштовувати рекламну кампанію на основі штучного інтелекту, проводити тестування та аналізувати рекламні показники
Дата виходу лекції:
Лютий 2024
Paid Ads
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO та brabrabra.
Які хочуть більш поглиблено вивчити можливості Google Ads та навчитись працювати з рекламними кампаніями на основі штучного інтелекту.
Новачкам в Paid Ads
Які вже вивчили основні принципи та методики Google Ads та хочуть дізнатися більше і познайомитися з новими інструментами та можливостями.
Власникам бізнесу
Які мають базове розуміння процесу запуску реклами через Google Ads та хочуть розширити свої знання для того, щоб залучати більше клієнтів та продажів у свій проєкт.
Після лекції ти:
Дізнаєшся, що таке PMax кампанії, як вони працюють та для яких цілей підходять — урок по рекламній кампанії Google
Розберешся, для яких цілей підходить PMax, які основні переваги та недоліки цього типу кампаній
Навчишся налаштовувати рекламні кампанії, які базуються на штучному інтелекті
Будеш вміти оптимізувати PMax кампанії і приводити їх до бажаного результату
Дізнаєшся, як відбувається тестування за допомогою “Експериментів”
Розберешся, які є види А/В тестування, як його проводити та аналізувати рекламу в Google Ads