Google Ads: Pro

Всього за годину лекції ти дізнаєшся, як налаштовувати рекламну кампанію на основі штучного інтелекту, проводити тестування та аналізувати рекламні показники

Про лекцію:
Всього за годину лекції ти дізнаєшся, як налаштовувати рекламну кампанію на основі штучного інтелекту, проводити тестування та аналізувати рекламні показники
Дата виходу лекції:
3.2.2024
Paid Ads
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO та brabrabra.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Що таке Performance Max?
Дізнаєшся, що таке PMax, які її переваги та недоліки та в яких випадках цей варіант доцільно використовувати
02
Покрокова інструкція налаштування PMax: Google Ads навчання
Лекторка детально покаже процес запуску кампанії, яка базується на штучному інтелекті та розбере всі нюанси
03
Покращення результатів PMax кампаній
Що робити, якщо PMax кампанія не приносить бажаний результат? Tips&Trics для покращення результативності
04
Аналітика та тестування: лекція по налаштуванню пошукової реклами
Як проводити А/В тестування для різних типів рекламних кампаній та як аналізувати результати і показники?
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Маркетологам та digital-спеціалістам
Які хочуть більш поглиблено вивчити можливості Google Ads та навчитись працювати з рекламними кампаніями на основі штучного інтелекту.
mouse-icon
Новачкам в Paid Ads
Які вже вивчили основні принципи та методики Google Ads та хочуть дізнатися більше і познайомитися з новими інструментами та можливостями.
money-icon
Власникам бізнесу
Які мають базове розуміння процесу запуску реклами через Google Ads та хочуть розширити свої знання для того, щоб залучати більше клієнтів та продажів у свій проєкт.
Після лекції ти:
love-icon
Дізнаєшся, що таке PMax кампанії, як вони працюють та для яких цілей підходять — урок по рекламній кампанії Google
spongebob-icon
Розберешся, для яких цілей підходить PMax, які основні переваги та недоліки цього типу кампаній
textbook-icon
Навчишся налаштовувати рекламні кампанії, які базуються на штучному інтелекті
computer-icon
Будеш вміти оптимізувати PMax кампанії і приводити їх до бажаного результату
money-icon
Дізнаєшся, як відбувається тестування за допомогою “Експериментів”
notebook-icon
Розберешся, які є види А/В тестування, як його проводити та аналізувати рекламу в Google Ads
star-icon
5.0
(7 оцінок)

Google Ads: Pro

Всього за годину лекції ти дізнаєшся, як налаштовувати рекламну кампанію на основі штучного інтелекту, проводити тестування та аналізувати рекламні показники

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO та brabrabra.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Всього за годину лекції ти дізнаєшся, як налаштовувати рекламну кампанію на основі штучного інтелекту, проводити тестування та аналізувати рекламні показники
Дата виходу лекції:
3.2.2024
Paid Ads
Структура лекції
01
Що таке Performance Max?
Дізнаєшся, що таке PMax, які її переваги та недоліки та в яких випадках цей варіант доцільно використовувати
02
Покрокова інструкція налаштування PMax: Google Ads навчання
Лекторка детально покаже процес запуску кампанії, яка базується на штучному інтелекті та розбере всі нюанси
03
Покращення результатів PMax кампаній
Що робити, якщо PMax кампанія не приносить бажаний результат? Tips&Trics для покращення результативності
04
Аналітика та тестування: лекція по налаштуванню пошукової реклами
Як проводити А/В тестування для різних типів рекламних кампаній та як аналізувати результати і показники?