Посиль своє резюме, щоб з роботою мрії нарешті стався метч!

Вся бібліотека лекцій The Instapreneurs у твоїй підписці
Оформлюй підписку та дивись будь-яку лекцію The Instapreneurs в будь-який час.
Безкоштовний доступ до нових лекцій — щомісяця додаємо у твій кабінет 3-4 нові лекції
Щомісяця ми додаємо на платформу нові лекції — оф корз, ти отримуєш доступ до них фрі оф чардж!
Якщо знань достатньо, зупиняй підписку в будь-який час
Розуміємо, що ти буваєш бізі, роблячи цей світ кращим — тож можеш призупинити або відмінити підписку в своєму особистому кабінеті! Пам’ятай, що бібліотека лекцій — як  абонемент, оновлюється щомісяця.
4.9
(6 відгуків)

Google Ads: Pro

Всього за годину лекції ти дізнаєшся, як налаштовувати рекламну кампанію на основі штучного інтелекту, проводити тестування та аналізувати рекламні показники
Дивитись лекцію
від $14.99/міс
Марʼяна Кизуб
Про спікера:
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO та brabrabra.
Соціальні мережі:
Дата виходу:
Лютий 2024

Структура лекції

01
Що таке Performance Max?
Дізнаєшся, що таке PMax, які її переваги та недоліки та в яких випадках цей варіант доцільно використовувати
02
Покрокова інструкція налаштування PMax: Google Ads навчання
Лекторка детально покаже процес запуску кампанії, яка базується на штучному інтелекті та розбере всі нюанси
03
Покращення результатів PMax кампаній
Що робити, якщо PMax кампанія не приносить бажаний результат? Tips&Trics для покращення результативності
04
Аналітика та тестування: лекція по налаштуванню пошукової реклами
Як проводити А/В тестування для різних типів рекламних кампаній та як аналізувати результати і показники?

Маркетологам та digital-спеціалістам

Які хочуть більш поглиблено вивчити можливості Google Ads та навчитись працювати з рекламними кампаніями на основі штучного інтелекту.

Новачкам в Paid Ads

Які вже вивчили основні принципи та методики Google Ads та хочуть дізнатися більше і познайомитися з новими інструментами та можливостями.

Власникам бізнесу

Які мають базове розуміння процесу запуску реклами через Google Ads та хочуть розширити свої знання для того, щоб залучати більше клієнтів та продажів у свій проєкт.

Дізнаєшся, що таке PMax кампанії, як вони працюють та для яких цілей підходять — урок по рекламній кампанії Google

Розберешся, для яких цілей підходить PMax, які основні переваги та недоліки цього типу кампаній

Навчишся налаштовувати рекламні кампанії, які базуються на штучному інтелекті

Будеш вміти оптимізувати PMax кампанії і приводити їх до бажаного результату

Дізнаєшся, як відбувається тестування за допомогою “Експериментів”

Розберешся, які є види А/В тестування, як його проводити та аналізувати рекламу в Google Ads

Придбати підписку

З цією лекцією також обирають: