element
1000+ Випусників
4 потоки
Професія за 8 тижнів
element
smm-start
Грунтовний курс про SMM із практикою на реальних проектах, що окупається за перший місяць роботи
дізнатись деталі

Проєкти

з якими працювали наші студенти

отримуй
актуальні знання

яких потребує ринок

Програма курсу
Вступ
Intro
Як проходитиме навчання на курсі?
Навігація по воркспейсу, розкладу & персональному кабінету
Як проходитиме навчання на курсі?
Навігація по воркспейсу, розкладу & персональному кабінету
Тиждень 1
Стратегія
Що таке стратегія та для чого її робити?
Які є типи стратегії. Різниця між launch та growth стратегіями
Що має бути у стратегії
Що таке стратегія та для чого її робити?
Які є типи стратегії. Різниця між launch та growth стратегіями
Що має бути у стратегії
Тиждень 2
Інструменти SMM
Контент
Інфлюенс-маркетинг
Ком’юніті-менеджмент
Як набирати підписників в Інстаграм?
Контент
Інфлюенс-маркетинг
Ком’юніті-менеджмент
Як набирати підписників в Інстаграм?
Тиждень 3
Соцмережі
Специфіка роботи з Threads
Специфіка роботи з Instagram: алгоритми, функціонал, що працює
Специфіка роботи з Youtube
Специфіка роботи з TikTok
Специфіка роботи з Telegram
Специфіка роботи з Threads
Специфіка роботи з Instagram: алгоритми, функціонал, що працює
Специфіка роботи з Youtube
Специфіка роботи з TikTok
Специфіка роботи з Telegram
Тиждень 4
Аналітика в smm
Навіщо робити аналітику? Які дані варто аналізувати та як часто?
Які є інструменти аналітики?
Приклад аналітики та як будувати звіти
Навіщо робити аналітику? Які дані варто аналізувати та як часто?
Які є інструменти аналітики?
Приклад аналітики та як будувати звіти
Тиждень 5
Як створювати контент
Який контент створювати? Підбір референсів для дизайн концепту
Figma Basics для SMM-спеціаліста
Теорія дизайну для SMM-спеціаліста
Як Знімати відео
Налаштування камери телефону - все, що треба знати
Режими зйомки та робота з ними
Монтаж - базові додатки і вступний екскурс
Етапи створення відео-контенту. Що варто продумати - від підготовки до монтажу
Світло, його різновиди. Правила, прийоми роботи з ним
Композиція кадру. Ракурси.
Творчі прийоми створення динаміки в кадрі
Який контент створювати? Підбір референсів для дизайн концепту
Figma Basics для SMM-спеціаліста
Теорія дизайну для SMM-спеціаліста
Як Знімати відео
Налаштування камери телефону - все, що треба знати
Режими зйомки та робота з ними
Монтаж - базові додатки і вступний екскурс
Етапи створення відео-контенту. Що варто продумати - від підготовки до монтажу
Світло, його різновиди. Правила, прийоми роботи з ним
Композиція кадру. Ракурси.
Творчі прийоми створення динаміки в кадрі
Тиждень 6
обовʼязки smm-менеджера
Що робить та не робить SMM-менеджер?
Як ефективно працювати в команді та бути team-player-ом?
Що робить та не робить SMM-менеджер?
Як ефективно працювати в команді та бути team-player-ом?
Тиждень 7
проджект-менеджмент в SMM
Як і де планувати час?
Як правильно делегувати?
Як і де планувати час?
Як правильно делегувати?
Тиждень 8
gpt і контент-план
Як створити контент-план?
Як користуватись чатом GPT?
Копірайтинг
Як створити контент-план?
Як користуватись чатом GPT?
Копірайтинг
Тиждень 9
таргетована реклама
Огляд рекламних інструментів Meta
Рекламний кабінет
Робота з E-commerce
Аналітика, оптимізація та масштабування рекламних кампаній
Огляд рекламних інструментів Meta
Рекламний кабінет
Робота з E-commerce
Аналітика, оптимізація та масштабування рекламних кампаній
00

Intro

01

Стратегія

02

Інструменти
SMM

03

Соцмережі

04

Аналітика
в SMM

05

Обов’язки
SMM-менеджера

06

Як створювати
контент

07

Копірайтинг

08

Проджект-менеджмент
в SMM

09

Таргетована
реклама

Блок 00: Intro

• Як проходитиме навчання на курсі
• Навігація по воркспейсу, розкладу & персональному кабінету

Блок 01: Стратегія

• Що таке стратегія та для чого її робити?
• Які є типи стратегії. Різниця між launch та growth стартегіями
• Що має бути у стратегії

Блок 02: Інструменти SMM

• Контент
• Інфлюенс-маркетинг
• Ком’юніті-менеджмент
• UGC
• Хештеги
• Reels

Блок 03: Соцмережі

• Як працювати з різними соцмережами
• Специфіка роботи з Instagram: алгоритми, функціонал, що працює
• Специфіка роботи з Youtube
• Специфіка роботи з TikTok
• Специфіка роботи з Telegram

Блок 04:
Аналітика в  SMM

• Навіщо робити аналітику? Які дані варто аналізувати та як часто?
• Які є інструменти аналітики?
• Приклад аналітики та як будувати звіти

Блок 05: обов’язки SMM-менеджера

• Що робить та не робить SMM-менеджер?
• Як працювати в команді?

Блок 06: Як  створювати контент

• Який контент створювати? Підбір референсів для дизайн концепту
• Як підготуватись до зйомки?

Блок 07: копірайтинг

• Як писати комерційні тексти
• Сторітелінг
• Як написати вдалий аутріч

Блок 08: Проджект-менеджмент в SMM

• Як і де планувати час
• Як розподіляти час між проектами
• Як і що делегувати
• Як оцінювати задачі та де їх планувати

Блок 09: таргетована реклама

• Як працювати з таргетованою рекламою?
• Як запустити свою першу РК?
• Фішки рекламного кабінету
Оновлення курсу
Більш ефективна програма за менший строк — тривалість курсу 8 тижнів
Робота над реальними даними зі справжнім проектом
Робота в групах (за вашим бажанням, можна проходити курс у своєму темпі)
Зручна українська платформа для навчання — Kwiga
Уроки про growth стратегію, штучний інтелект, створення контенту та роботу з редактором Figma
Брифування клієнта та захист робіт
Більше додаткових матеріалів: Chat GPT: Marketing Prompts, tips з оформлення CV, темплейт контент-плану, marketing vocabulary essentials, темплейти презентацій, гайд по брифінгу клієнта, copywriter pack
Бонус: місячний доступ до нашої бібліотеки лекцій (при оплаті повністю або частинами)
*програма до нового потоку буде оновлюватись
Оновлення курсу
Більш ефективна програма за менший строк — тривалість курсу 8 тижнів
Робота над реальними даними зі справжнім проектом
Робота в групах (за вашим бажанням, можна проходити курс у своєму темпі)
Зручна українська платформа для навчання — Kwiga
Уроки про growth стратегію, штучний інтелект, створення контенту та роботу з редактором Figma
Брифування клієнта та захист робіт
Більше додаткових матеріалів: Chat GPT: Marketing Prompts, tips з оформлення CV, темплейт контент-плану, marketing vocabulary essentials, темплейти презентацій, гайд по брифінгу клієнта, copywriter pack
Бонус: місячний доступ до нашої бібліотеки лекцій (при оплаті повністю або частинами)
*програма до нового потоку буде оновлюватись
Оновлення курсу
Більш ефективна програма за менший строк — тривалість курсу 8 тижнів
Робота над реальними даними зі справжнім проектом
Робота в групах (за вашим бажанням, можна проходити курс у своєму темпі)
Зручна українська платформа для навчання — Kwiga
Уроки про growth стратегію, штучний інтелект, створення контенту та роботу з редактором Figma
Брифування клієнта та захист робіт
Більше додаткових матеріалів: Chat GPT: Marketing Prompts, tips з оформлення CV, темплейт контент-плану, marketing vocabulary essentials, темплейти презентацій, гайд по брифінгу клієнта, copywriter pack
Бонус: місячний доступ до нашої бібліотеки лекцій (при оплаті повністю або частинами)
*програма до нового потоку буде оновлюватись
Оновлення курсу
Більш ефективна програма за менший строк — тривалість курсу 8 тижнів
Робота над реальними даними зі справжнім проектом
Робота в групах (за вашим бажанням, можна проходити курс у своєму темпі)
Зручна українська платформа для навчання — Kwiga
Уроки про growth стратегію, штучний інтелект, створення контенту та роботу з редактором Figma
Брифування клієнта та захист робіт
Більше додаткових матеріалів: Chat GPT: Marketing Prompts, tips з оформлення CV, темплейт контент-плану, marketing vocabulary essentials, темплейти презентацій, гайд по брифінгу клієнта, copywriter pack
Бонус: місячний доступ до нашої бібліотеки лекцій (при оплаті повністю або частинами)
*програма до нового потоку буде оновлюватись
Оновлення курсу
Більш ефективна програма за менший строк — тривалість курсу 8 тижнів
Робота над реальними даними зі справжнім проектом
Робота в групах (за вашим бажанням, можна проходити курс у своєму темпі)
Зручна українська платформа для навчання — Kwiga
Уроки про growth стратегію, штучний інтелект, створення контенту та роботу з редактором Figma
Брифування клієнта та захист робіт
Більше додаткових матеріалів: Chat GPT: Marketing Prompts, tips з оформлення CV, темплейт контент-плану, marketing vocabulary essentials, темплейти презентацій, гайд по брифінгу клієнта, copywriter pack
Бонус: місячний доступ до нашої бібліотеки лекцій (при оплаті повністю або частинами)
*програма до нового потоку буде оновлюватись
Відгуки

Студентів попередніх
потоків курсу

навчайся

маркетингу у практикуючих спеціалістів

Вероніка сенькіна
CEO & founder маркетингової платформи The Instapreneurs, CMO Matcher, Product marketing manager у Petcube
40К підписників в інстаграм, веде успішний блог та співпрацює з брендами як інфлюенсер
Має більше 5 років досвіду в SMM і успішно реалізовує стратегію social media маркетингу у власних проектах
Експертиза Вероніки:
SMM-стратегія
cursor
Контент-стратегія
Як стати SMM-лідом
Інфлюенс-маркетинг
Перехід з SMM на інші маркетингові позиції
Social Media Marketing в IT сфері
Монетизація соцмереж
heart
Стратегія особистого бренду
Блогінг
Блог Вероніки:
Анастасія Шикула
SMM-лід з 4-річним досвідом роботи у сфері
Експертиза Насті:
SMM-стратегія, контент-маркетинг, PR, leadership
Тома мельничук
SMM Lead в The Instapreneurs, ex SMM-manager в Matcher → Marketing Manager в Matcher
Експертиза Томи:
Контент-стратегія, монетизація соцмереж, SMM growth, дизайн у Figma, робота з ER, контент-планування, інфлюенс-маркетинг, робота з трафіком
Як відбувається навчання та робота на курсі
Тиждень 1

• старт навчання
• брифування клієнта
Тиждень 2-7

• вихід усіх модулів на курсі
• щотижневі домашні завдання
• робота в групах над стратегією
Тиждень 7

• передзахист робіт
Тиждень 8

• вихід додаткових уроків
• захист робіт перед клієнтом
• випускний
Тиждень 1

• старт навчання
• брифування клієнта
Тиждень 2-7

• вихід усіх модулів на курсі
• щотижневі домашні завдання
• робота в групах над стратегією
Тиждень 8

• вихід додаткових уроків
• захист робіт перед клієнтом
• випускний
Тиждень 7

• передзахист робіт

тарифи

Self Start
Доступ до блоків 1-6
Підтримка у загальному чаті
Прямий ефір у форматі Q&A сесії
Доступ до усіх уроків на 6 місяців
Сертифікат про прослуховування
Випускний
Community
Доступ до блоків 1-9
Підтримка у загальному чаті
Чат з куратором
Прямий ефір у форматі Q&A сесії
Щотижневі Q&A семінари з Веронікою та запрошеними спікерами
Робота над реальним проектом, участь у захисті робіт
Домашні завдання і їх перевірка
Доступ до додаткових уроків
Сертифікат
Випускний
Доступ до усіх уроків на 9 місяців
Доступ до записаних семінарів назавжди
Master’s
Доступ до блоків 1-9
Підтримка у загальному чаті
Чат з куратором
Прямий ефір у форматі Q&A сесії
Щотижневі Q&A семінари з Веронікою та запрошеними спікерами
Робота над реальним проектом, участь у захисті робіт
Домашні завдання і їх перевірка
Доступ до додаткових уроків
2 Персональні консультації з Веронікою
Закритий мастер-майнд по розвитку особистого бренду
Гарантоване стажування
Додатковий урок по таргетованій рекламі
Сертифікат
Випускний
Доступ до усіх уроків на 12 місяців
Доступ до записаних семінарів назавжди

переваги

SMM Star(t) над іншими курсами

Iнші SMM курси
Курси від фрілансерів із невеликим досвідом, що переважно працюють із малими бізнесами
Базові курси, що навчають SMM-стратегії, створення контенту та контент-планів, базовій аналітиці
Немає практики
В основному, фокусуються лише на Instagram, інколи є частина про TikTok
Вчать працювати з блогерами, не вчать маштабувати канал або працювати з невдалими експериментами
Не навчають AI
Навчають робити фото та відео-зйомку
Iнші SMM курси
Курси від фрілансерів із невеликим досвідом, що переважно працюють із малими бізнесами
Базові курси, що навчають SMM-стратегії, створення контенту та контент-планів, базовій аналітиці
Немає практики
В основному, фокусуються лише на Instagram, інколи є частина про TikTok
Вчать працювати з блогерами, не вчать маштабувати канал або працювати з невдалими експериментами
Не навчають AI
Навчають робити фото та відео-зйомку
SMM Star(t)
Курс від middle marketing менеджера в IT-стратапі Petcube, фаундерки освітньої платформи The Instapreneurs та DTC бренду Matchaer, що є SMM-based бізнесами. Досвід в SMM - більше 6 років
Грунтовний курс із заглибленням у growth стратегію, продуктову аналітику та мультиканальність
*однак створенню контенту ми також навчаємо :)
Дає практику на реальних даних зі справжнім проектом
Вчить працювати з різними соцмережами: Instagram, Telegram, Youtube, TikTok
Вчить PR: працювати з інфлюенсерами, робити аутріч, аналізувати результати рекламних кампаній та працювати з різними бюджетами
Навчає працювати з Chat GPT та використовувати його потенціал на максимум
Навчає створювати різні типи контенту: фото, відео, а також працювати у Figma, щоб робити контент без допомоги дизайнера
Iнші SMM курси
Курси від фрілансерів із невеликим досвідом, що переважно працюють із малими бізнесами
Базові курси, що навчають SMM-стратегії, створення контенту та контент-планів, базовій аналітиці
Немає практики
В основному, фокусуються лише на Instagram, інколи є частина про TikTok
Вчать працювати з блогерами, не вчать маштабувати канал або працювати з невдалими експериментами
Не навчають AI
Навчають робити фото та відео-зйомку
дивитись програму

FAQ

Скільки триває курс?

Курс триває 2 місяці (7 тижнів - навчання і 8й тиждень - захист робіт та випускний).

Як відбувається розтермінування?

Є 2 способи розтермінування:

Перший спосіб: довірче (внутрішнє від нас, без %). Для цього напишіть нам у службу турботи: https://t.me/TheInsta_Support

Або 2 спосіб: розтермінування від банку (якщо ціна за тариф не перевищує доступного ліміту від вашого банку)

Боюсь, що буде надто складно

Курс розрахований на новачків, тому пояснення дуже детальні та мають багато прикладів. Також до всіх уроків йдуть презентації, домашні завдання перевіряють куратори, а у чаті можна завжди отримати відповідь на ваші питання. Також для тарифу Community та Master’s заплановані щотижневі Q&A сесії.

Якою мовою навчання?

Усі уроки - абсолютно нові, записані у студії та українською мовою. Обіцяємо, храпу Дюни не буде 🙂

На скільки дається доступ до уроків?

Self-start - 6 місяців
Community - 9 місяців
Master’s - 12 місяцв

Не знаю, який тариф обрати

Ми радимо обирати Self-start для тих, хто не любить працювати у групах і хоче проходити навчання у своєму темпі. Якщо у вас вже є знання в SMM і ви практикуючий спеціаліст, і не потребуєте великої кількості фідбеку - підійде цей тариф. Також радимо брати його, якщо у вас мало часу та/або, ви плануєте дивитись курс пізніше.

Тариф Community - ідеальний для поглибленого навчання, адже має найбільшу кількість фідбеку, за рахунок перевірки дз та щотижневих Q&A сесій з Веронікою та запрошеними спікерами. У Community найбільш яскраві спогади, адже тут дійсно формується класне ком’юніті і є багато спілкування у групах та на мастер-майндах.

Master’s - спеціальна можливість для тих, хто полюбляє формат роботи “з репетитором” - тут і персональні сесії з Веронікою, і консультація з особистого бренду. Особливо радимо його новачкам, хто боїться першого проекту, адже тут вам гарантоване стажування у реальному проекті із підтримкою Вероніки.

Чи буде у мене розклад курсу? Хочу планувати свій час

Розклад курсу ви отримаєте із доступом до навчання. Він буде у форматі Google-календаря (з нагадуваннями) та у Notion workspace.

Чи обов’язкова робота у групах?

Ні, ви можете не приймати участь у цьому і проходити курс у своєму темпі. Однак, ми дуже радимо працювати у групах, бо це навчає командній роботі, дає круту практику та дуже об’єднує :)

Коли старт курсу?

Листопад 2024 року

Я вже був/ла на True SMM, чи варто йти знову?

Програма курсу досить оновлена, має багато нових модулів - робота з AI, гугл аналітикою, growth стратегією та створенням контенту. Якщо ви вже практикуєте SMM, але маєте мілкі та не дуже цікаві проекти - знання з нового курсу допоможуть піти працювати з IT-сферою та дуже підвищать ваш чек як спеціаліста.

Для True SMM діє special discount - для цього напишіть нам в support: https://t.me/TheInsta_Support

Забронюй консультацію з нашим сапортом та отримай відповіді на свої питання
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.