Offline / Online

The Instapreneurs Conference

No-bullshit marketing is a new luxury

м. Київ (локація
вказана у квитку)

28 вересня
11:00 – 20:00

Поспілкуємось про те, як робити вражаючий маркетинг у 2024 році

Ознайомитися з програмою

The Instapreneurs Conference – це

15 топ-експертів

та підприємців, які формують і змінюють український ринок

Data driven маркетинг

і result-oriented менеджмент у кожному виступі

Місце для обміну досвідом

пошуку команди та актуалізації знань для комʼюніті маркетологів, підприємців і бренд менеджерів у малому бізнесі і стартапах

Теми, обрані на основі запитів

маркетингового комʼюніті в Україні і світі

Придбати квиток

Кому буде корисно?

Маркетологам

які хочуть будувати процеси за правилами нового часу

A woman sitting on a couch looking at her phone.

SMM-менеджерам

які знають, що performance first, visual later

A woman holding a laptop and a cell phone.

Бренд-менеджерам

які готові вивести бізнес в нову площину

Two women sitting at a table with a card in their hands.

Підприємцям

які хочуть знайти нові джерела доходу свого бренду

A woman sitting in a car holding a purse.

Запрошені експерти

Запрошені експерти

Запрошені експерти

Запрошені експерти

Запрошені експерти

Наші спікери

Яна Сибіга

Яна Сибіга

Підприємиця та wellness enthusiast. CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club. Побудувала ком’юніті свідомих, активних та цікавих людей навколо свого бізнесу.

@ysybiga
Вероніка Сенькіна

Вероніка Сенькіна

Підприємиця і маркетолог з 6-річним досвідом. CEO & founder The Instapreneurs, CMO & co-founder Matcher, Marketing Manager Petcube

@veronikasenkina
Валерія Саліванчук

Валерія Саліванчук

Має досвід роботи 7 років у комунікаціях та 4 роки в міжнародному PR в технологічних проектах. Очолювала бренд та PR в додатку Nebula. Зараз займається міжнародним PR в SET University і консультує.

Аліса Мандрик@5xp

Аліса Мандрик

Marketing executive, допомагає розвивати українські бренди. Керувала маркетингом в Ohmylook!, LAVLA, G×Bar, JUL. Менторка на курсі NOM. 

Альона Рижук

Альона Рижук

Content Creator & Community Manager в компанії Reface, TikTok менеджерка The Instapreneurs і кураторка в школі Projector. А також Ex Head of SMM & Digital Marketing бренду Cultnaked та Ex-SMM Specialist Lavla.

@aryzhuk
Люда Бей

Люда Бей

Бренд-стратег креативної агенції Banda Agency, співавторка та ведуча подкасту «У чому виклик?», кураторка курсу STRATEGY в KAMA. Працювала з брендами ДТЕК, Наша Ряба, МОРЖО, Pepsi, Monaco, Etnodim, NOVUS, AMO, та Аврора.

Віта Слободян

Віта Слободян

Відповідає за бренд маркетинг в Uklon – створює комунікаційні проєкти та 360-кампанії, які закохують в бренд і перформлять в OKRи.

Vita Slobodian
Юлія Кудіна

Юлія Кудіна

HR/кар’єрна консультантка з досвідом роботи 11 років в people operations в IT сфері. Ex-VP of People в компанії Reface. Є авторкою блогу @whykudina, а також одна з подкасту льоші і юлі, People First Podcast.

Богдан Гетманов

Богдан Гетманов

Старший стратег креативної агенції Banda Agency, працював над проєктами для Uber, Google, monobank, Intertop та програми підтримки ментального здоровʼя «Ти Як?». Викладав в KAMA та USB, веде канал «Ще маркетинг росте у голові».

Поліна Потапова

Поліна Потапова

Підприємиця та product маркетолог з 7-річним досвідом роботи з виробництвами у сфері краси. Managing Partner & Commercial Director у 13PERFUMES. Очолює перше і єдине в Україні парфумерне виробництво повного циклу.

@tumblrcereals
Наталія Баришполець

Наташа Баришполець

Vice President of Marketing у SKELAR, в маркетингу більше 12 років. Починала з координації контенту в Groupon та digital marketing в Coca-Cola, в IT пройшла шлях від Marketing manager до CMO EdTech продуктів для дітей.

Natasha B.
Вікторія Зима

Вікторія Зима

Маркетолог і підприємиця з досвідом більше 8 років, будує системний маркетинг бізнесам. COO та ex-CMO Saga Development (Rybalsky, Chicago, New York). Власниця рекламної агенції Soda.

@viktoriia_zimma
Ольга Коваленко

Ольга Коваленко

Відповідає за диджитал напрямок в Storyby, tech компанії, що розробляє продукти, де історії авторів можна читати, слухати та взаємодіяти з ними. В диджитал маркетингу – більше 5 років, працювала з продуктами в нішах b2b software, apps, e-commerce, education & entertainment.

Olga Kovalenko
Тома Мельничук

Тома Мельничук

Маркетинг менеджерка у бренді Matcher, Head of SMM у команді The Instapreneurs. Ex-SMM у MeNow та Daily Kitchen.

@toma_melnichyk

Програма конференції

11:00

Відкриваємо двері і чекаємо тебе на welcome coffee

11:30 – 12:00

Комплексні PR-комунікації для бізнесу

Валерія Саліванчук

Лекція

12:05 – 12:35

TikTok – новий Instagram?

alena

Альона Рижук

Лекція

12:40 – 13:40

Live-брейншторм: маркетингова стратегія

Ольга КоваленкоВікторія ЗимаPolina

Поліна Потапова, Вікторія Зима, Ольга Коваленко

Дискусія

13:50 – 14:20

Креативний маркетинг в IT

Наталія Баришполець

Наташа Баришполець

Лекція

14:20 – 15:20

coffee-2

Перерва

15:20 – 15:50

Карʼєрне планування в умовах невизначеності

Yulia

Юля Кудіна

Лекція

15:55 – 16:25

Ефективний маркетинг – що це і як його побудувати

Veronika

Вероніка Сенькіна

Лекція

16:30 – 17:30

Як закохати людей у новий продукт

Яна Сибіга

Яна Сибіга

Лекція

17:40 – 18:40

Креативні кампанії в маркетингу – як знайти ідею і проаналізувати ефективність

Аліса МандрикВіта Слободян

Люда Бей

Люда Бей, Віта Слободян, Аліса Мандрик

Дискусія

18:40 – 20:00

heart

Нетворкінг

11:30 – 12:30

A person sitting at a table using a laptop computer.

Figma for SMM

Toma

Тома Мельничук

Воркшоп

12:45 – 13:45

A woman sitting at a desk in front of a computer.

Креативний воркшоп: як придумати ідею для бренд-стратегії

Богдан Гетманов

Богдан Гетманов

Воркшоп

14:00 – 16:00

A woman standing in front of a man holding a camera.

Фото на CV

Все для ідеальної фотографії для твого LinkedIn, CV чи просто ділового портрета <3

Фотозона

18:40 – 20:00

heart

Нетворкінг

Купуй квитки

Golden Ticket

Offline

Офлайн відвідування конференції та твоє місце у лекторії

Буст для твого нетворкінгу – познайомся з понад 200 учасниками, партнерами і спікерами конференції

Можливість участі у безкоштовних воркшопах з креативу та дизайну у Figma для соцмереж

Доступ до зони фото – отримай портрет для CV та LinkedIn

Запис усіх лекцій і панельних дискусій – доступ на твоїй пошті не пізніше 25 червня

Партнерська зона

Welcome coffee до 12:00

Знижка 30% на місяць підписки на продукти The Instareneurs: Бібліотеку лекцій та UGC Library

3 999 грн

4 500 грн

Придбати квиток

Power Duo

Offline

(Квиток на двох)

Все, як в Golden Ticket, але помножене на 2 – для тебе і твоєї work bestie 💅

6 999 грн

8 000 грн

Придбати квиток

Silver Ticket

Online

Запис усіх лекцій і панельних дискусій

Доступ до запису на 9 місяців, а лист з доступом до запису – на твоїй пошті не пізніше 25 червня

Знижка 30% на місяць підписки на продукти The Instareneurs: Бібліотеку лекцій та UGC Library

1 499 грн

2 000 грн

Придбати квиток
зсу-logo

Проведення цієї події можливе завдяки роботі Збройних Сил України, 50% прибутку ми передамо всеукраїнському центру з протезування і реабілітації Superhumans.

Партнери заходу

the cake

Кава і обіди будуть поруч протягом всього дня

matcher

Робитимуть справжній усуча і матча-лате

eventmate

Подбають про ваші квитки

Стати партнером

Відповіді на поширені питання

До кого звернутись щодо співпраці?

Ми дуже вдячні за цікавість до конференції і завжди раді обсудити потенційне партнерство. З пропозиціями співпраці можна писати Маші на пошту: mariartemyeva@theinstapreneurs.com.ua.

Що буде відбуватись у випадку повітряної тривоги?

Safety first, perfomance & visual later! Тому на відстані 200 метрів від основної локації передбачено укриття. Якщо тривога буде тривалою, ми перенесемо лекторій на територію укриття чи налаштуємо в укритті трансляцію зі сцени основної локації. У випадку надзвичайних умов ми організуємо запис лекцій, які не вдасться провести, після конференції і надамо доступ кожному учаснику. 

Як саме можна потрапити на воркшоп чи зробити фото на CV на конференції?

Взяти участь в активності можна буде безкоштовно у порядку живої черги. Воркшопи теж безкоштовні, але ми обмежуємо кількість учасників – місць буде 15. Зайняти своє місце можна буде у день конференції по реєстрації, доступній на майданчику.

Роботодавець хоче придбати для мене квиток. З ким можна звʼязатись?

Дякуємо за довіру і радіємо, що роботодавці вкладаються у навчання команди. Для оформлення напишіть в нашу службу турботи

Чи буде онлайн-трансляція?

Ми не організуємо онлайн-трансляцію, оскільки не можемо гарантувати безперервний етер у випадку повітряної тривоги. 

Чи буде запис конференції?

Запис конференції буде. Вона надійде на пошту всім учасникам конференції не пізніше 25 червня. Також її можна придбати окремо – для цього обирай Silver Ticket.

Коли буде доступний запис, якщо я купую Silver Ticket?

Нам буде потрібно трохи часу, щоб обробити всі лекції. Але гарантуємо, що лист з доступом ти отримаєш не пізніше 25 червня!

Чи можна купити запис після конференції?

Ні, ми не плануємо продовжувати продажі запису після проведення конференції – цей формат можна придбати зараз.

Чи можна повернути квиток?

За умовами Договору оферти и повертаємо кошти при скасуванні квитків у разі переносу чи відміни конференції, але ви можете вільно розпоряджатись своїм квитком і продати його іншій людині, не скасовуючи його. Також при скасуванні офлайн квитку Golden Ticket ви можете звернутись у нашу службу підтримки для отримання доступу до запису програми конференції, але без повернення різниці у вартості. Щоб це зробити, напишіть в нашу службу підтримки

Чи можна оплатити квиток на місці?

Оплатити участь у день конференції – можливо, але на цьому сайті і якщо квитки ще будуть доступні. Для того, щоб всім було комфортно на локації, кількість офлайн квитків обмежена.

Що варто взяти з собою?

Будьте готові записувати ваші нотатки та інсайти під час лекцій, а також поділитись контактом чи CV у процесі нетворкингу. А якщо ви плануєте прийняти участь у воркшопі, вам буде потрібен ноутбук – keep it in mind. 

Ми подбаємо про ваш комфорт: на майданчику буде вода і корнери The Cake і Matcher, які подбають про каву, матчу і обіди. Зверніть увагу, що вартість їжі та напоїв не входить у вартість квитків. 

Де буде звіт?

Ми передамо центру Superhumans 50% прибутку після проведення конференції і закриття продажів. Звіт буде в соцмережах The Instapreneurs.

Поставити своє питання
Зайняти своє місце