marketing start

the
Star(t)
Як перейти з SMM у маркетинг та стати маркетинг–дженералістом
(Старт курсу - 20.03)

Про те, як стати маркетинг-дженералістом: універсальним бійцем, який має найбільш популярні на ринку маркетингові навички

Про те, як розпочати кар’єру в IT-маркетингу

Про те, як перестати вести чужі акаунти та перейти у фундментальний digital-маркетинг

Про те, як зробити наступний крок у своїй кар’єрі та вирости у маркетолога

про авторку

Veronika
Senkina
Привіт, мене звуть Вероніка Сенькіна і я маркетинг–дженераліст.

E-Commerce Marketing Manager в компанії Petcube, founder ed-tech платформи The Instapreneurs, co-founder DTC E-Commerce бренду Matchaer.

Я займаюсь маркетингом вже більше 5 років. За цей рік я пройшла шлях від SMM-спеціаліста, який придумує шапки профіля та дизайнить сторіз до мідл-маркетинг менеджера в IT-компанії. Я щиро вірю в маркетинг як сферу із безліччю можливостей, адже тут є місце і для творчих, і для технічних спеціалістів.

мої кейси:
різниця між

SMM–менеджером
Маркетинг–дженералістом

SMM–менеджер

  • комунікація та комунікаційна стратегія бренду у соцмережах

  • Tone of Voice та гайдлайни соцмереж

  • user journey клієнта у соцмережах

  • контент-план

  • інфлюенс-маркетинг

  • аналітику та ефективність роботи каналів комунікації бренду

  • дизайн контенту для соцмереж

  • content creation для соцмереж

Маркетинг–дженераліст

  • комунікаційна стратегія та стратегія залучення трафіку на різних площадках

  • e-mail-маркетинг та воронки у цьому каналі

  • маркетинг-аналітика усіх каналів залучення трафіку

  • аналіз поведінки користувачів на сайті

  • SEO basics

  • партнерський маркетинг

  • E-Commerce-маркетинг, product-маркетинг basics

для кого курс

SMM-спеціалістів, які хочуть перейти у повноцінний маркетинг
Фрілансерів, хто хоче перейти на фул-тайм позицію маркетолога

Починаючих маркетинг-спеціалістів, які хочуть перейти в IT

Спеціалістів із суміжних сфер (дизайн, закупка трафіку тощо), які хочуть перейти у маркетинг

Як організована робота на курсі:

Окрім уроків та
вебінарів, передбачена
робота у групах

Для тарифів Community та Master’s передбачана робота у групах над реальним проектом.

Студентів об’єднують у групи до 5ти людей. Дається доступ до реальних даних проекту, щоб студенти могли працювати з ними.

Завдання: проаналізувати дані та виокремити проблені місця у проекті, які можна поліпшити. В кінці навчання кожна група має надати презентацію зі своїми ідеями та презентувати її.

програма курсу

Тиждень 1

Інтро у digital-маркетинг +
маркетинг стратегія

  • хто такий маркетинг-дженераліст

  • що зараз очікують від позиції маркетинг-менеджер

  • на які позиції у маркетингу можна претендувати після курсу та які навички необхідні

  • чим відрізняється IT-маркетинг від інших сфер. Як підготуватись до переходу

  • як писати маркетинг-стратегію

  • як робити дослідження ринку

  • data-driven підхід при створенні стратегії

Тиждень 2

SEO Basics

  • що таке SEO і як воно працює

  • хто такий контент-модератор та навіщо йому знати SEO

  • як залучати додатковий трафік на ваш сайт за допомогою SEO інструментів

  • як організовувати ефективність цього каналу

Тиждень 3

Google Analytics. Google
Search Console

  • як працювати з Google аналітикою

  • різниця у GA3 та GA4

  • як аналізувати результат роботи маркетингу за допомогою Google Analytics

  • Google Search Console - як з ним працювати. Як аналізувати перфоманс вашого сайту та маркетингу за допомогою цього інструменту. Оптимізація вашого бренду у пошуковій видачі (basics)

  • Excel-безікс: як робити звіти та працювати в Excel таблиці

Тиждень 4

E-mail-маркетинг

  • email-маркетинг все ще актуальний?

  • обов’язки email-маркетолога

  • як вибудувати імейл-воронку для вашого проекту

  • що таке Life-Cycle email кампейни та як з ними працювати?

Тиждень 5

Фінальна робота

  • вихід додаткових уроків для тарифу Master’s

  • захист курсової роботи групами

  • як аналізувати результат роботи маркетингу за допомогою Google Analytics

  • випускний

Бонус

Додаткові уроки для
тарифу Community та
Master’s

  • особливості роботи з E-Commerce нішою

  • особливості роботи з subscribtion-based бізнес-моделлю

тарифи

Self–Start

basic
  • доступ до курсу на 6 місяців

  • Q&A в кінці курсу

  • спільний чат з учасниками

  • сертифікат

  • перевірка дз кураторами

  • сертифікація та перевірка випускної роботи

  • 4 мастер-майнди

  • закритий спільний чат Community та Master’s

  • додаткові уроки

  • розбір резюме куратором

  • гарантоване стажування у The Instapreneurs/Matchaer після курсу по одному з направлень, опанованих в рамках навчання

12 500 ₴
14 500 ₴

Community

most popular
  • доступ до курсу на 6 місяців

  • Q&A в кінці курсу

  • спільний чат з учасниками

  • сертифікат

  • перевірка дз кураторами

  • сертифікація та перевірка випускної роботи

  • 4 мастер-майнди

  • закритий спільний чат Community та Master’s

  • додаткові уроки

  • розбір резюме куратором

  • гарантоване стажування у The Instapreneurs/Matchaer після курсу по одному з направлень, опанованих в рамках навчання

18 500 ₴
20 500 ₴

Master’s

pro
  • доступ до курсу на 6 місяців

  • Q&A в кінці курсу

  • спільний чат з учасниками

  • сертифікат

  • перевірка дз кураторами

  • сертифікація та перевірка випускної роботи

  • 4 мастер-майнди

  • закритий спільний чат Community та Master’s

  • додаткові уроки

  • розбір резюме куратором

  • гарантоване стажування у The Instapreneurs/Matchaer після курсу по одному з направлень, опанованих в рамках навчання

25 999 ₴
29 999 ₴
Sold Out
які є варіанти оплати:
Оплата на сайті
Оплата частинами на сайті  (за допомогою оплати частинами від Монобанк/Приватбанк)
Повна/часткова оплата на Paypal/Revolut
Внутрішня розстрочка (часткова оплата на рахунок ФОП)

promo

Ви можете забронювати місце по special price сьогодні за 30$

Залишок оплати потрібно буде внести до старту курсу або ж оформити внутрішню розстровку. Для бронювання напишіть мені в Телеграм            @veronika_senkina

написати

FAQ