Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
Дата виходу лекції:
20.6.2025
Work Tools
Junior
Про спікера:
Яремчук Вадим
Співзасновник стартапу Thumbnailed it
Співзасновник стартапу Thumbnailed it (підвищення переглядів за рахунок збільшення клікабельності на Ютуб).
7 років досвіду в графічному дизайні, з них 3 роки управління дизайн агенцією.
Alumni Mission Possible.
Структура лекції
01
Контент-стратегія: як створювати відео, які хочеться дивитися
Дізнаєшся, як правильно обрати нішу, формувати теми та створювати унікальний стиль каналу. Розберемо приклади ефективних форматів, регулярність публікацій та як створити впізнаваний бренд, який виділяє тебе серед інших авторів.
02
SEO-оптимізація: як твої відео знайдуть у пошуку
Розглянемо ключові фактори, які впливають на CTR: назва, опис, теги та кастомна обкладинка. Навчишся створювати “прев’юшки”, які викликають інтерес без клікбейту, і писати заголовки, що підвищують кількість кліків.
03
Утримання аудиторії: як зробити так, щоб дивились до кінця
Поговоримо про важливість перших 30 секунд, сторітелінг через міні-історії, динаміку відео та роль Shorts. Також розберемо, як плейлисти, підказки та end screens допомагають втримати глядача довше.
04
Аналіз метрик і адаптація стратегії
Освоїш базові інструменти YouTube Analytics: як інтерпретувати дані, тестувати гіпотези через A/B тести та формувати контент-план, який працює. Навчишся адаптувати свої дії відповідно до показників переглядів, утримання, джерел трафіку та CTR.
Дізнайтесь, як створювати контент, що утримує увагу та збирає перегляди. Отримайте практичні інструменти для побудови контент-стратегії, вибору тем, створення прев’ю та заголовків, які справді працюють. Навчіться робити відео, яке рекомендує алгоритм.
Маркетологам та SMM-спеціалістам
Розберіться, як просувати відео в YouTube через SEO, аналітику та адаптацію контенту під інтереси аудиторії. Навчитесь аналізувати ключові метрики каналу, тестувати гіпотези і масштабувати трафік із рекомендацій, пошуку та зовнішніх джерел.
Власникам бізнесу та експертам
Дізнайтесь, як YouTube може стати потужним каналом залучення клієнтів. Отримайте розуміння, які відео створювати для вашої ніші, як утримати глядача і як за допомогою роликів підвищити довіру до продукту чи особистого бренду.
Після лекції ти:
Зрозумієш, як створювати контент-стратегію, що підвищує перегляди: як обрати нішу, формувати теми та працювати з унікальністю каналу.
Дізнаєшся, як працює YouTube SEO: навчишся створювати ефективні заголовки, опис і теги, а також робити обкладинки, які збільшують кількість кліків.
Освоїш принципи утримання уваги: які формати, темпи та сторітелінг підвищують час перегляду й утримання аудиторії.
Зрозумієш, як використати Shorts, плейлисти, підказки та end screens, щоб збільшити сеанс перегляду й утримати глядача на каналі.
Навчишся читати аналітику YouTube: на які показники звертати увагу та як адаптувати контент на основі реальних даних.
Отримаєш практичні поради для тестування гіпотез: як проводити A/B-тести прев’ю, тривалості відео та інших параметрів для зростання результатів.
Співзасновник стартапу Thumbnailed it (підвищення переглядів за рахунок збільшення клікабельності на Ютуб).
7 років досвіду в графічному дизайні, з них 3 роки управління дизайн агенцією.
Alumni Mission Possible.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Контент-стратегія: як створювати відео, які хочеться дивитися
Дізнаєшся, як правильно обрати нішу, формувати теми та створювати унікальний стиль каналу. Розберемо приклади ефективних форматів, регулярність публікацій та як створити впізнаваний бренд, який виділяє тебе серед інших авторів.
02
SEO-оптимізація: як твої відео знайдуть у пошуку
Розглянемо ключові фактори, які впливають на CTR: назва, опис, теги та кастомна обкладинка. Навчишся створювати “прев’юшки”, які викликають інтерес без клікбейту, і писати заголовки, що підвищують кількість кліків.
03
Утримання аудиторії: як зробити так, щоб дивились до кінця
Поговоримо про важливість перших 30 секунд, сторітелінг через міні-історії, динаміку відео та роль Shorts. Також розберемо, як плейлисти, підказки та end screens допомагають втримати глядача довше.
04
Аналіз метрик і адаптація стратегії
Освоїш базові інструменти YouTube Analytics: як інтерпретувати дані, тестувати гіпотези через A/B тести та формувати контент-план, який працює. Навчишся адаптувати свої дії відповідно до показників переглядів, утримання, джерел трафіку та CTR.