Пірнай у світ Google Analytics 2.0

Чим глибше ти занурюєшся в аналітику, тим вище піднімається твій бізнес. Перетворюй цифри на стратегії, які працюють. Your new era роботи з даними починається зараз

16-19 червня

4 дні, 8 годин практики

Дізнатися деталі
GA4 Hero Image

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ ІНТЕНСИВ?

Для маркетологів та SMM-спеціалістів
які хочуть поглибити знання у digital-аналітиці та перейти на рівень data-driven маркетингу
Для підприємців та власників бізнесу
які хочуть самостійно аналізувати ефективність своїх маркетингових кампаній та покращувати ROI
Для IT-спеціалістів та user acquisition менеджерів
які працюють із даними про користувачів та хочуть глибше розібратися в аналітиці

програма інтенсиву

ДЕНЬ 1 (2-3 години)
Основи GA4 та аналітика трафіку
Як аналізувати трафік:
  • User acquisition vs. Traffic acquisition
  • Основні метрики: сесії, користувачі, події, середня тривалість
  • Як фільтрувати і порівнювати дані
Результат
  • Розумієте, як працює GA4 і чим вона відрізняється від Universal Analytics;
  • Орієнтуєтесь в інтерфейсі GA4 та знаходите потрібні розділи;
  • Вмієте аналізувати джерела трафіку та визначати найефективніші канали;
  • Знаєте, як інтерпретувати ключові метрики: користувачі, сесії, показник взаємодії;
  • Знаходите перші точки росту та проблемні зони в аналітиці трафіку.
ДЕНЬ 2 (2-3 години)
Вирішення аналітичних проблем 
та робота з гіпотезами
Funnel exploration, Path exploration
  • Як будувати воронки (на прикладі типових сценаріїв: checkout, signup, тощо)
  • Як аналізувати поведінку користувача
Engagement reports:
  • Сторінки з найбільшим відтоком
  • Retention & Stickiness (що це і як вимірювати)
Результат
  • Вмієте будувати воронки в GA4 та аналізувати, на яких етапах користувачі випадають;
  • Бачите, як користувачі взаємодіють із сайтом завдяки Path exploration;
  • Розумієте, які сторінки або кроки викликають найбільше відтоку;
  • Вмієте вимірювати рівень утримання користувачів (retention) та їхню активність (stickiness);
  • Формуєте перші гіпотези для покращення користувацького шляху.
ДЕНЬ 3 (2-3 години)
Події, кастомізація та робота з гіпотезами
Події в GA4
  • Стандартні, рекомендовані та кастомні
  • Як створювати події через GTM або налаштування в GA4
  • Як формувати аналітичні гіпотези
A/B тестування:
  • Що таке, які показники важливі, як вимірювати через GA4
Результат
  • Розумієте, що таке події у GA4 і як з ними працювати;
  • Вмієте налаштовувати стандартні та власні події через GA4 або Google Tag Manager;
  • Знаєте, які події важливо відстежувати саме у вашому проєкті;
  • Формулюєте аналітичні гіпотези на основі даних;
  • Розумієте, як відстежувати результати A/B тестів у GA4.
ДЕНЬ 4 (2-3 години)
Звіти, сегменти, рішення для бізнесу
Сценарії для різних типів бізнесів:
  • E-commerce
  • SaaS
  • Медіа
  • Інфопродукти
Результат
  • Вмієте створювати звіти в розділі Exploration;
  • Формуєте сегменти користувачів для глибшого аналізу (нові, постійні, з реклами тощо);
  • Розумієте, які звіти потрібні для різних типів бізнесів: e-commerce, SaaS, медіа;
  • Можете провести базовий аудит акаунту GA4 і запропонувати покращення;
  • Створюєте власну аналітичну візуалізацію або дашборд на основі ваших цілей.
+бонус

Доступ до бібліотеки лекцій на 1 місяць

Індивідуальна знижка

ПІСЛЯ ІНТЕНСИВУ ТИ:

Розумієш, як працює веб-аналітика та які показники важливі для бізнесу
Навчишся аналізувати поведінку користувачів на сайті, оцінювати ефективність трафіку та приймати рішення на основі даних
Вмієш налаштовувати та працювати з Google Analytics 4
Створюєш власні звіти, розумієш структуру даних GA4, аналізуєш воронку конверсій та відстежуєш ефективність рекламних кампаній
Розумієш, як аналізувати канали трафіку та оцінювати їх ефективність
Вмієш використовувати UTM-мітки, відстежувати джерела трафіку та робити висновки щодо їх окупності.
Впевнено працюєш з інструментами автоматизації та візуалізації даних
Створюєш дашборди у Google Data Studio (Looker Studio), налаштовуєш Google Tag Manager та відстежуєш кастомні події
Вмієш будувати маркетингові гіпотези та оцінювати бізнес-показники
Розраховуєш ROI, LTV, CAC, ROMI, CPM, CTR та розумієш, як ці метрики впливають на бізнес
Знаєш, як покращувати конверсію сайту та ухвалювати обґрунтовані рішення
Вмієш аналізувати поведінку користувачів, виявляти проблеми у воронці продажів та тестувати гіпотези для підвищення конверсії

спікер інтенсиву

АНАСТАСІЯ ЧЕРКАСОВА

АНАСТАСІЯ ЧЕРКАСОВА

Product marketing & Growth в Perla Helsa
  • 6+ років у продакт-менеджменті
    Працювала з мобільними додатками, сайтами та як експерт по конверсіям в CRO-агенції, тому добре розумію, як будувати продукт, що приносить бізнесу результат.
  • Зараз фокусуюся на маркетингу та зростанні
    Допомагаю Perla Helsa масштабуватися, залучати нових користувачів, тестувати та запускати нові воронки та виходити на європейські ринки.
  • Регулярно тестую і покращую
    Продукти над якими працюю та маркетингові воронки – впроваджую A/B-тести, аналізую дані, проводжу користувацькі дослідження щоб приймати більш ефективні рішення.
ЕКСПЕРТИЗА:
  • Продакт-менеджмент
  • Growth-маркетинг
  • CRO
  • Контент-маркетинг
  • Продуктовий маркетинг
  • A/B-тестування
  • Запуск і масштабування продуктів

Тарифи

3699 ₴

4890 ₴

  • 2 дні інтенсивного практичного навчання
  • Доступ до запису воркшопу
  • Шаблони для роботи з GA4
  • Доступ до бібліотеки лекцій на 1 місяць
  • Індивідуальна знижка на курс "Marketing Star(t)"

6490 ₴

7699 ₴

для команд до 5 людей
  • 2 дні інтенсивного практичного навчання
  • Доступ до запису воркшопу
  • Шаблони для роботи з GA4
  • Доступ до бібліотеки лекцій на 1 місяць
  • Індивідуальна знижка на курс "Marketing Star(t)"
Для компаній

Часті запитання

Якщо ти не впевнена/не впевнений, що саме цей інтенсив тобі підійде, напиши нам свій досвід/сумніви на саппорт-акаунт https://t.me/TheInsta_Support і ми тебе з задоволенням проконсультуємо

Онлайн в ZOOM, живі сесії + практика. Чат у Telegram для спілкування

Ні, але базове розуміння маркетингу допоможе. Також ми перед інтенсивом надамо базову лекцію про GA для підготовки

Так, живі заняття будуть у записі після проведення інтенсиву і залишаться у доступі назавжди

Маєш інші запитання? Пиши нам у Telegram
Програма
Переваги
Спікер
FAQ