Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
Всього за годину лекції ти розберешся, як підготувати сайт до запуску реклами, налаштувати конверсії на сайт та дізнаєшся цікаві фішки та інструменти в рекламному кабінеті
Дата виходу лекції:
1.9.2023
Paid Ads
Middle
Про спікера:
Олександра Черняк
4 роки працює з брендами та експертами у різних нішах.
Має 4 роки досвіду роботи з брендами та експертами у різних нішах. Зараз є спеціалісткою з таргетованої реклами в Crumb, працювала в The Instapreneurs та Matcher. Консультує бізнеси та навчає студентів збільшувати аудиторію та залучати клієнтів через соцмережі та вебсайти.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Рекламний кабінет Meta: як з ним працювати
Розберемо, як влаштована реклама в Meta: які є рекламні об’єкти, в чому різниця між особистим та бізнес-кабінетом, як їх налаштувати та почати запускати рекламу.
02
Піксель: які події можна відстежувати
Детально розберемо поняття «події»: стандартні та спеціально налаштовані події, спеціально налаштовані конверсії та API. Навчимося встановити піксель через партнерську інтеграцію, візуальний інструмент або через код.
03
Google Tag Manager: як налаштувати та створити каталог товарів
Поговоримо про систему керування тегами, аби зробити завантаження сайту швидшим. Покроково на відео розберемо, як зареєструватися, налаштувати роботу Tag Manager, встановити теги та створити каталог товарів.
04
Аналітика реклами: оптимізація та масштабування
Навчимося аналізувати результати реклами по розбивках, стовпчиках та діаграмах. Розглянемо кожен пункт окремо та дізнаємося, як працювати з даними. Спікерка навчить, як оптимізувати бюджет та масштабуватися 7 способами.
Всього за годину лекції ти розберешся, як підготувати сайт до запуску реклами, налаштувати конверсії на сайт та дізнаєшся цікаві фішки та інструменти в рекламному кабінеті
Дата виходу лекції:
1.9.2023
Paid Ads
Про спікера:
Олександра Черняк
4 роки працює з брендами та експертами у різних нішах.
Має 4 роки досвіду роботи з брендами та експертами у різних нішах. Зараз є спеціалісткою з таргетованої реклами в Crumb, працювала в The Instapreneurs та Matcher. Консультує бізнеси та навчає студентів збільшувати аудиторію та залучати клієнтів через соцмережі та вебсайти.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Рекламний кабінет Meta: як з ним працювати
Розберемо, як влаштована реклама в Meta: які є рекламні об’єкти, в чому різниця між особистим та бізнес-кабінетом, як їх налаштувати та почати запускати рекламу.
02
Піксель: які події можна відстежувати
Детально розберемо поняття «події»: стандартні та спеціально налаштовані події, спеціально налаштовані конверсії та API. Навчимося встановити піксель через партнерську інтеграцію, візуальний інструмент або через код.
03
Google Tag Manager: як налаштувати та створити каталог товарів
Поговоримо про систему керування тегами, аби зробити завантаження сайту швидшим. Покроково на відео розберемо, як зареєструватися, налаштувати роботу Tag Manager, встановити теги та створити каталог товарів.
04
Аналітика реклами: оптимізація та масштабування
Навчимося аналізувати результати реклами по розбивках, стовпчиках та діаграмах. Розглянемо кожен пункт окремо та дізнаємося, як працювати з даними. Спікерка навчить, як оптимізувати бюджет та масштабуватися 7 способами.