Data‑Driven PR інтенсив — 4 дні KPI, GA4, Social Listening (18–21 серпня)

Data-Driven PR: Як вимірювати, аналізувати та оптимізувати PR, щоб твій бренд став трендом

DATA-DRIVEN: PR EDITION

4 дні інтенсиву для pr-спеціалістів, маркетологів та підприємців, які хочуть перевести pr у data era

18.08 - 21.08

PKS Hero Image - F1 Cars

Для кого це?

PR-спеціалістів, які хочуть:

  • Вимірювати ефективність пресрелізів та кампаній

  • Розуміти, як дані впливають на репутацію бренду

  • Оптимізувати бюджет на основі аналітики

маркетологів/підприємців, які:

  • втомились від “тіньових” PR-результатів

  • Хочуть перетворити pr на чітку , стратегічну функцію, а не набір операційних задач

  • прагнуть навчитись Оптимізовувати бюджет на основі аналітики

Цей інтенсив – твій чек-поінт.

Програма: 4 дні – від баз до advanced

День 1: PR-аналітика: база та роль даних
Лектор

Аня Кравинська, Head of PR Public Kitchen

Теми
  • Що таке аналітика в PR? Що змінилося і чому?
    Поговоримо про те, що глобально змінилося у PR-сфері та вимірюваннях ефективності за 10 років
  • Які ключові принципи вимірювання ефективності комунікацій?
  • Що міряти в різних типах кампаній (антикризовій, іміджевій, лончевій)?
  • Види даних: owned, earned, paid, shared
  • Метрики, які мають сенс: AVE, reach, sentiment, share of voice, брендова згадуваність тощо
  • Розбір кейсів Public Kitchen
  • + блок Q&A
День 2: Без чого неможлива якісна аналітика: планування і цілепокладання бізнесу
Лектор

Лєра Саліванчук, консультантка зі стратегічних комунікацій
ex Head of Brand & PR Nebula

Теми
  • Планування і цілепокладання — те, без чого не можна говорити про ефективість кампанії
  • Система вимірювання: Impact-Outcome-Outtake-Input
  • Барселонські принципи 4.0. Що таке AMEC (International Association for Measurement and Evaluation of Communication)?
  • + блок Q&A
День 3: Інструменти та платформи аналітики
Лектор

Лєра Саліванчук, консультантка зі стратегічних комунікацій
ex Head of PR Nebula

Теми
  • Аналіз ефективності пітчинг-кампаній
  • Як знайти свою формулу ідеального пітча, його тему, і загалом, як «тестувати» і потім «рахувати, що спрацювало найкраще»
  • Говоримо про Mailtracking
  • Медіа-моніторинг (порівняльний аналіз, Mention, Determ, TalkWalker, нюанси роботи з Coveragebook)
  • Безкоштовні інструменти (Google Alerts і MediaMonitoringBot)
  • Як вимірювати верхньорівневі показники (лояльність, знання бренду, впізнаваність — з різними бюджетами і на різних ринках)
  • Як самостійно організувати опитування аудиторії, які є технічні інструменти, і що треба знати про customer development
  • +Блок Q&A та обговорення кейсів учасників
День 4: Звітність, but make it sexy! Вчимось звітувати та доносити цифри клієнту та команді
Лектор

Віта Слободян, бренд-стратегиня Uklon

Теми
  • Синхронізація команди «на березі» до старту PR-кампанії — спільні цілі, повідомлення, метрики
  • PR — вплив на маркетинг і стратегічні рішення бізнесу. Які дані PR реально впливають на рішення, а які залишаються непомітними, яке рапортування робить вас цінним гравцев в команді, а яке просто створює інформаційний шум
  • Цифри без інтерпретації — ніщо. Вся цінність в контексті, який маєте тільки ви. Як його донести команді або клієнту.
  • Висновки і наступні кроки — головний етап. Як осмислювати результати і створювати дієві висновки.
  • Групова практика. Аналіз PR звіту на сильні сторони і зони росту
  • + блок Q&A

Після інтенсиву ти зможеш:

  • Розуміти, які метрики реально показують ефективність pr

  • Використовувати ga4 та інші інструменти для аналізу

  • Створювати pr-стратегію на основі даних, а не інтуїції

  • Презентувати результати керівництву/клієнтам у цифрах

Спікери – експерти з pr та аналітики

Лєра Cаліванчук
Ex-head of brand & pr, Nebula

Ex-head of brand & PR, Nebula
Має понад 7 років досвіду в комунікаціях, з яких 4 роки – в міжнародному PR для технологічних бізнесів.
Очолювала бренд та pr в додатку Nebula. Має понад 1000 публікацій у медіа, зокрема Forbes, Vogue, The New York Times.
Наразі працює з бізнесами як консультантка.

Фото спікера Анни Кравінської
Аня Кравинська
Head of PR Public Kitchen

Має досвід в PR понад 8 років, з яких 3,5 роки обіймає посаду head of PR в Public Kitchen. Керує PR-командою з 10 спеціалістів та відповідає за розробку стратегій, запуск кампаній і розвиток брендів на українському та міжнародних ринках.
Працює з такими брендами, як Anna October, Etnodim, Katsurina, Kasta, Sova та ін.

Віта Слободян
Бренд-стратегиня Uklon

Відповідає за бренд маркетинг в Uklon – створює комунікаційні проєкти та 360-кампанії, які закохують в бренд і перформлять в OKRи.

Обирай свій формат

Соло

3499 ₴

4890 ₴

4890 ₴
  • 4 дні навчання на індивідуальному тарифі
  • Доступ до запису назавжди
  • Доступ до бібліотеки лекцій The Instapreneurs (1 місяць)
Team work

6290 ₴

7490 ₴

7490 ₴
  • Все, що в соло + шаблони для pr-аналітики (excel/google sheets)
  • доступ для всієї команди (до 5 людей) - навчатйесь разом