Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
Лекція про те, як почати правильно аналізувати і працювати з сайтом, щоб збільшити трафік і конверсію у продажі
Дата виходу лекції:
1.4.2023
E-Commerce
Middle
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
З чим працює e-commerce marketing manager
Дізнаємось про залучення трафіку, оптимізацію конверсій та checkout usability. А також про великий пул роботи — зменшення рівня залишених кошиків.
02
Метрики та KPI: що аналізувати в e-commerce
Спікерка розкаже про 4 категорії метрик: трафік, конверсії, користувачі, кошик. Розберемо кожну з них та виділимо найголовніші показники, які потрібно відстежувати на постійній основі.
03
Флоу користувача на сайті: як спростити experience
Вероніка Сенькіна поділиться прикладом checkout та кроків у кошику. Розберемо особливості поведінки користувачів та головними тригерами, які заважають покупці.
04
Як масштабувати конверсію та продажі
Подивимося на поширені помилки у кошиках та на конверсійних сторінках сайту. Дізнаємося про тригери покупки та на що звертати увагу на етапі оплати.
Зрозумієш, які канали приносять найбільше трафіку, що ефективно використовувати для залучення нових клієнтів, зможеш підвищити конверсію за рахунок успішної воронки і продавати більше з сайту.
Маркетологам
Опануєш новий скіл роботи з e-commerce, зможеш тестувати нові воронки, аналізувати важливі показники, залучати новий трафік, працювати з корзиною та збільшувати продажі.
Digital-спеціалістам
Опануєш новий затребуваний скіл та зможеш допомагати своїм клієнтам залучати більше трафіку на сайт, ефективно вибудовувати воронки, відслідковувати поведінку користувача і конверсію у продажі.
Після лекції ти:
Навчишся аналізувати важливі показники роботи сайту
Дізнаєшся, як відслідковувати поведінку користувачів
Навчишся визначати топ-3 ефективних канали трафіку і зрозумієш, як їх масштабувати
Зможеш робити успішну воронку для збільшення конверсії у своєму проєкті
Зрозумієш, як тестувати будь-які гіпотези та що приносить найбільші продажі в онлайн-комерції
Матимеш розуміння, як правильно працювати з корзиною на сайті
Лекція про те, як почати правильно аналізувати і працювати з сайтом, щоб збільшити трафік і конверсію у продажі
Дата виходу лекції:
1.4.2023
E-Commerce
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
З чим працює e-commerce marketing manager
Дізнаємось про залучення трафіку, оптимізацію конверсій та checkout usability. А також про великий пул роботи — зменшення рівня залишених кошиків.
02
Метрики та KPI: що аналізувати в e-commerce
Спікерка розкаже про 4 категорії метрик: трафік, конверсії, користувачі, кошик. Розберемо кожну з них та виділимо найголовніші показники, які потрібно відстежувати на постійній основі.
03
Флоу користувача на сайті: як спростити experience
Вероніка Сенькіна поділиться прикладом checkout та кроків у кошику. Розберемо особливості поведінки користувачів та головними тригерами, які заважають покупці.
04
Як масштабувати конверсію та продажі
Подивимося на поширені помилки у кошиках та на конверсійних сторінках сайту. Дізнаємося про тригери покупки та на що звертати увагу на етапі оплати.