star-icon
4.7
(98 оцінок)
Middle

Як працювати з E-commerce

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.7
(98 оцінок)
Middle

Як працювати з E-commerce

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Про лекцію:
Лекція про те, як почати правильно аналізувати і працювати з сайтом, щоб збільшити трафік і конверсію у продажі
Дата виходу лекції:
1.4.2023
E-Commerce
Middle
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
З чим працює e-commerce marketing manager
Дізнаємось про залучення трафіку, оптимізацію конверсій та checkout usability. А також про великий пул роботи — зменшення рівня залишених кошиків. 
02
Метрики та KPI: що аналізувати в e-commerce
Спікерка розкаже про 4 категорії метрик: трафік, конверсії, користувачі, кошик. Розберемо кожну з них та виділимо найголовніші показники, які потрібно відстежувати на постійній основі.
03
Флоу користувача на сайті: як спростити experience
Вероніка Сенькіна поділиться прикладом checkout та кроків у кошику. Розберемо особливості поведінки користувачів та головними тригерами, які заважають покупці. 
04
Як масштабувати конверсію та продажі
Подивимося на поширені помилки у кошиках та на конверсійних сторінках сайту. Дізнаємося про тригери покупки та на що звертати увагу на етапі оплати. 
Кому буде корисно?
target-icon
Власникам бізнесу
Зрозумієш, які канали приносять найбільше трафіку, що ефективно використовувати для залучення нових клієнтів, зможеш підвищити конверсію за рахунок успішної воронки і продавати більше з сайту.
strength-icon
Маркетологам
Опануєш новий скіл роботи з e-commerce, зможеш тестувати нові воронки, аналізувати важливі показники, залучати новий трафік, працювати з корзиною та збільшувати продажі.
job-icon
Digital-спеціалістам
Опануєш новий затребуваний скіл та зможеш допомагати своїм клієнтам залучати більше трафіку на сайт, ефективно вибудовувати воронки, відслідковувати поведінку користувача і конверсію у продажі.
Після лекції ти:
benefit-icon
Навчишся аналізувати важливі показники роботи сайту
benefit-icon
Дізнаєшся, як відслідковувати поведінку користувачів
benefit-icon
Навчишся визначати топ-3 ефективних канали трафіку і зрозумієш, як їх масштабувати
benefit-icon
Зможеш робити успішну воронку для збільшення конверсії у своєму проєкті
benefit-icon
Зрозумієш, як тестувати будь-які гіпотези та що приносить найбільші продажі в онлайн-комерції
benefit-icon
Матимеш розуміння, як правильно працювати з корзиною на сайті
star-icon
4.7
(98 оцінок)
Middle

Як працювати з E-commerce

Це відео не містить звуку
Про лекцію:
Лекція про те, як почати правильно аналізувати і працювати з сайтом, щоб збільшити трафік і конверсію у продажі
Дата виходу лекції:
1.4.2023
E-Commerce
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
З чим працює e-commerce marketing manager
Дізнаємось про залучення трафіку, оптимізацію конверсій та checkout usability. А також про великий пул роботи — зменшення рівня залишених кошиків. 
02
Метрики та KPI: що аналізувати в e-commerce
Спікерка розкаже про 4 категорії метрик: трафік, конверсії, користувачі, кошик. Розберемо кожну з них та виділимо найголовніші показники, які потрібно відстежувати на постійній основі.
03
Флоу користувача на сайті: як спростити experience
Вероніка Сенькіна поділиться прикладом checkout та кроків у кошику. Розберемо особливості поведінки користувачів та головними тригерами, які заважають покупці. 
04
Як масштабувати конверсію та продажі
Подивимося на поширені помилки у кошиках та на конверсійних сторінках сайту. Дізнаємося про тригери покупки та на що звертати увагу на етапі оплати.