star-icon
4.5
(188 оцінок)
Middle

Як робити маркетинг-аналітику

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.5
(188 оцінок)
Middle

Як робити маркетинг-аналітику

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Дуже крута лекція! На мене, як менеджера сайту та смм вішають речі, якими повинен займатись сео. Нічого не розуміла, дякуючи цій лекції зʼявилось базове розуміння Гугл аналітики і взагалі роботи щодо сайту. В ваших всіх лекціях знань куди більше, ніж у всіляких курсах) ❤️
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Juliya Sasha
Про лекцію:
Лекція про те, як проаналізувати результативність маркетинг-каналів вашого бізнесу та відслідкувати трафік конкурентів через відкриті джерела, аби побудувати ефективну маркетингову стратегію
Дата виходу лекції:
1.12.2022
Analytics
Middle
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Маркетинг-аналітика: переваги та можливості використання
Поговоримо про те, чому data is new gold, про гіпотези та аналіз маркетинг-каналів. Розбираємо на реальному кейсі результати продажів та social media performance
02
Метрики аналітики для маркетинг-каналів 
Розбираємо поняття traffic: direct, organic search, organic social, pay search, referral. Що таке bounce rate та як із цим працювати, якщо він високий. Будуємо гіпотези на основі аналітики. 
03
Як проаналізувати конкурентів
Поговоримо про сервіси для аналізу (Semrush, SimilarWeb) та як з ними працювати. Поняття SEO та органічного трафіку конкурентів: брендові запити та ключі, беклінки, метатеги. 
04
Як працювати з Google Analitycs 
Розберемося в основних поняттях, як працювати з Гугл аналітикою, як будувати та перевіряти гіпотези. На що звертати увагу та як працювати з великим обсягом даних. 
Кому буде корисно?
target-icon
Підприємцям
Власники бізнесу дізнаються, як саме маркетинговий аналіз допомагає виділити найефективніші канали для розвитку продукту та як формувати нові гіпотези, а також навчаться розуміти, які саме механіки працюють на результат.
strength-icon
Маркетологам
Детально розберемо, навіщо проводити маркетинг-аналіз та які інструменти стануть в нагоді. Розглянемо конкрентні приклади, як аналізувати роботу команди і що найкраще допомагає у розвитку того чи іншого проєкту.
job-icon
Digital-спеціалістам
Якщо ти хочеш ефективно розвивати власний проєкт чи бізнес клієнта або ж просто шукаєш можливість удосконалити свої професійні скіли, ця лекція допоможе розібрати маркетинговий аналіз по полицях та зробити твою роботу кращою.
Після лекції ти:
benefit-icon
Ознайомишся з основами і структурою грамотної аналітики
benefit-icon
Дізнаєшся, як робити дійсно якісний маркетинговий аналіз для компанії
benefit-icon
Розберешся, як працювати з Google Ads, та ознайомишся з основними метриками
benefit-icon
Навчишся досліджувати роботу маркетингових структур конкурентних компаній
benefit-icon
Ознайомишся з ефективними методами аналізу та навчишся застосовувати їх на власних проєктах
benefit-icon
Отримаєш Tips для ефективного відслідковування продажів з кожного маркетинг-каналу
star-icon
4.5
(188 оцінок)
Middle

Як робити маркетинг-аналітику

Це відео не містить звуку
star-icon
4.5
(188 оцінок)
Middle

Як робити маркетинг-аналітику

Про лекцію:
Лекція про те, як проаналізувати результативність маркетинг-каналів вашого бізнесу та відслідкувати трафік конкурентів через відкриті джерела, аби побудувати ефективну маркетингову стратегію
Дата виходу лекції:
1.12.2022
Analytics
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Маркетинг-аналітика: переваги та можливості використання
Поговоримо про те, чому data is new gold, про гіпотези та аналіз маркетинг-каналів. Розбираємо на реальному кейсі результати продажів та social media performance
02
Метрики аналітики для маркетинг-каналів 
Розбираємо поняття traffic: direct, organic search, organic social, pay search, referral. Що таке bounce rate та як із цим працювати, якщо він високий. Будуємо гіпотези на основі аналітики. 
03
Як проаналізувати конкурентів
Поговоримо про сервіси для аналізу (Semrush, SimilarWeb) та як з ними працювати. Поняття SEO та органічного трафіку конкурентів: брендові запити та ключі, беклінки, метатеги. 
04
Як працювати з Google Analitycs 
Розберемося в основних поняттях, як працювати з Гугл аналітикою, як будувати та перевіряти гіпотези. На що звертати увагу та як працювати з великим обсягом даних.