Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Дякую Вероніці за чудову лекцію. Знайшла в ній відповіді майже на всі свої питання. Корисно, цікаво та багато прикладної інформації. Сподобались думки і поради щодо продюсерів. Дякую!
Anya Yurina
Про лекцію:
За одну годину розповідаємо, який є алгоритм запуску інфопродукту, які є воронки та ділимось структурою прогріву й форматами запусків
Дата виходу лекції:
1.1.2023
Management
Middle
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Чекліст та етапи запуску інфопродукту
Отримаємо покроковий план запуску інформаційного продукту. Визначаємось, на яку аудиторію краще робити запуск, яка ціль продукту, у чому різниця між холодною, теплою та гарячою аудиторією.
02
Прогрів у блозі: що це та як з ним працювати
На прикладах розбираємо, як сегментувати аудиторію та які теми підбирати для прогріву на основі сегментації. Дізнаємось поняття pre-product: бізнес-модель інфопродукту, структура навчання, методологія, сайт, відкриття продажів тощо.
03
Технічна підготовка: які платформи обирати
Спікерка надасть список платформ, які знадобляться під час запуску продукту. Дізнаємось, де проводити вебінар, як налаштувати оплати, як записувати лекції та вебінари, де монтувати уроки тощо.
04
Що робити після запуску: постпрогрів
Дізнаємося, як формувати інтерес на наступні потоки та підігрівати цікавість до продукту. Розберемо 5 варіантів дій для постпрогріву та дізнаємося, кому він потрібен.
Якщо ти вже маєш блог та є експертом у певній ніші, дізнаєшся, як монетизувати свої знання через створення інфопродукту, який алгоритм його запуску і який формат інфопродукту підійде саме тобі. Зрозумієш, як самостійно, без допомоги продюсера робити свій перший запуск.
Початківцям у продюсуванні
Якщо ти хочеш розвиватися у сфері продюсування експертів, ця лекція допоможе розібратися, що таке інфопродукт, які є формати освітніх продуктів, покроковий алгоритм запуску і які моменти потрібно знати продюсеру.
Digital-спеціалістам
Розберемо, як працюють запуски і яким є алгоритм монетизації блогу через запуск освітнього продукту. Ти зможеш дізнатися, як за допомогою запусків і прогрівів почати ефективно продавати свої послуги і заробляти через свій блог вже зараз.
Після лекції ти:
Дізнаєшся головні етапи, які необхідні пройти, створюючи власний інфопродукт або для клієнта
Зрозумієш, яким має бути наповнення освітнього продукту
Отримаєш мотивацію та навчишся монетизувати свої знання
Навчишся сегментувати аудиторію та зрозумієш, на кого орієнтуватися
Дізнаєшся все про прогріви та як їх проводити у власному блозі
Отримаєш чек-ліст із покроковим алгоритмом для запуску
За одну годину розповідаємо, який є алгоритм запуску інфопродукту, які є воронки та ділимось структурою прогріву й форматами запусків
Дата виходу лекції:
1.1.2023
Management
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Чекліст та етапи запуску інфопродукту
Отримаємо покроковий план запуску інформаційного продукту. Визначаємось, на яку аудиторію краще робити запуск, яка ціль продукту, у чому різниця між холодною, теплою та гарячою аудиторією.
02
Прогрів у блозі: що це та як з ним працювати
На прикладах розбираємо, як сегментувати аудиторію та які теми підбирати для прогріву на основі сегментації. Дізнаємось поняття pre-product: бізнес-модель інфопродукту, структура навчання, методологія, сайт, відкриття продажів тощо.
03
Технічна підготовка: які платформи обирати
Спікерка надасть список платформ, які знадобляться під час запуску продукту. Дізнаємось, де проводити вебінар, як налаштувати оплати, як записувати лекції та вебінари, де монтувати уроки тощо.
04
Що робити після запуску: постпрогрів
Дізнаємося, як формувати інтерес на наступні потоки та підігрівати цікавість до продукту. Розберемо 5 варіантів дій для постпрогріву та дізнаємося, кому він потрібен.