star-icon
4.6
(138 оцінок)
ТОП-5 за переглядами у лютому
Middle

Як запустити свій інфопродукт

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.6
(138 оцінок)
ТОП-5 за переглядами у лютому
Middle

Як запустити свій інфопродукт

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Дякую Вероніці за чудову лекцію. Знайшла в ній відповіді майже на всі свої питання. Корисно, цікаво та багато прикладної інформації. Сподобались думки і поради щодо продюсерів. Дякую!
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Anya Yurina
Про лекцію:
За одну годину розповідаємо, який є алгоритм запуску інфопродукту, які є воронки та ділимось структурою прогріву й форматами запусків
Дата виходу лекції:
1.1.2023
Management
Middle
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Чекліст та етапи запуску інфопродукту
Отримаємо покроковий план запуску інформаційного продукту. Визначаємось, на яку аудиторію краще робити запуск, яка ціль продукту, у чому різниця між холодною, теплою та гарячою аудиторією. 
02
Прогрів у блозі: що це та як з ним працювати
На прикладах розбираємо, як сегментувати аудиторію та які теми підбирати для прогріву на основі сегментації. Дізнаємось поняття pre-product: бізнес-модель інфопродукту, структура навчання, методологія, сайт, відкриття продажів тощо.
03
Технічна підготовка: які платформи обирати
Спікерка надасть список платформ, які знадобляться під час запуску продукту. Дізнаємось, де проводити вебінар, як налаштувати оплати, як записувати лекції та вебінари, де монтувати уроки тощо. 
04
Що робити після запуску: постпрогрів 
Дізнаємося, як формувати інтерес на наступні потоки та підігрівати цікавість до продукту. Розберемо 5 варіантів дій для постпрогріву та дізнаємося, кому він потрібен. 
Кому буде корисно?
target-icon
Експертам
Якщо ти вже маєш блог та є експертом у певній ніші, дізнаєшся, як монетизувати свої знання через створення інфопродукту, який алгоритм його запуску і який формат інфопродукту підійде саме тобі. Зрозумієш, як самостійно, без допомоги продюсера робити свій перший запуск.
strength-icon
Початківцям у продюсуванні
Якщо ти хочеш розвиватися у сфері продюсування експертів, ця лекція допоможе розібратися, що таке інфопродукт, які є формати освітніх продуктів, покроковий алгоритм запуску і які моменти потрібно знати продюсеру.
job-icon
Digital-спеціалістам
Розберемо, як працюють запуски і яким є алгоритм монетизації блогу через запуск освітнього продукту. Ти зможеш дізнатися, як за допомогою запусків і прогрівів почати ефективно продавати свої послуги і заробляти через свій блог вже зараз.
Після лекції ти:
benefit-icon
Дізнаєшся головні етапи, які необхідні пройти, створюючи власний інфопродукт або для клієнта
benefit-icon
Зрозумієш, яким має бути наповнення освітнього продукту
benefit-icon
Отримаєш мотивацію та навчишся монетизувати свої знання
benefit-icon
Навчишся сегментувати аудиторію та зрозумієш, на кого орієнтуватися
benefit-icon
Дізнаєшся все про прогріви та як їх проводити у власному блозі
benefit-icon
Отримаєш чек-ліст із покроковим алгоритмом для запуску
star-icon
4.6
(138 оцінок)
ТОП-5 за переглядами у лютому
Middle

Як запустити свій інфопродукт

Це відео не містить звуку
star-icon
4.6
(138 оцінок)
ТОП-5 за переглядами у лютому
Middle

Як запустити свій інфопродукт

Про лекцію:
За одну годину розповідаємо, який є алгоритм запуску інфопродукту, які є воронки та ділимось структурою прогріву й форматами запусків
Дата виходу лекції:
1.1.2023
Management
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Чекліст та етапи запуску інфопродукту
Отримаємо покроковий план запуску інформаційного продукту. Визначаємось, на яку аудиторію краще робити запуск, яка ціль продукту, у чому різниця між холодною, теплою та гарячою аудиторією. 
02
Прогрів у блозі: що це та як з ним працювати
На прикладах розбираємо, як сегментувати аудиторію та які теми підбирати для прогріву на основі сегментації. Дізнаємось поняття pre-product: бізнес-модель інфопродукту, структура навчання, методологія, сайт, відкриття продажів тощо.
03
Технічна підготовка: які платформи обирати
Спікерка надасть список платформ, які знадобляться під час запуску продукту. Дізнаємось, де проводити вебінар, як налаштувати оплати, як записувати лекції та вебінари, де монтувати уроки тощо. 
04
Що робити після запуску: постпрогрів 
Дізнаємося, як формувати інтерес на наступні потоки та підігрівати цікавість до продукту. Розберемо 5 варіантів дій для постпрогріву та дізнаємося, кому він потрібен.