Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
Що включає в себе поняття особистого бренду, як його формувати та ефективно просувати, щоб досягати поставлених цілей — розповідає Вероніка Сенькіна, засновниця The Instapreneurs
Дата виходу лекції:
1.6.2023
Self Development
All Levels
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Цілі та метрики особистого бренду
Поговоримо про фундамент особистого бренду — а саме цілі, для чого він потрібен. Дізнаємося, як формувати цілі, визначати метрики та дотримуватися їх.
02
Побудова образу особистості
Розглянемо, як будується образ на асоціаціях, та дізнаємося про character development. Поговоримо про vibe, core, aesthetics та як це прописати у свій образ.
03
Connections та їхня роль у побудові ОБ
Дізнаємося, як контакти, нетворкінг та колаборації з брендами впливають на образ лідера думок. Поглянемо на ОБ як на репутаційну інвестицію зі сторони співпраці з іншими компаніями та людьми.
04
Інструменти розвитку особистого бренду
Розберемо, як працювати над розвитком ОБ — робота над іміджем, контакти з іншими людьми, інтерв’ю та соціальні мережі, фільтрація контенту тощо.
Що включає в себе поняття особистого бренду, як його формувати та ефективно просувати, щоб досягати поставлених цілей — розповідає Вероніка Сенькіна, засновниця The Instapreneurs
Дата виходу лекції:
1.6.2023
Self Development
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Цілі та метрики особистого бренду
Поговоримо про фундамент особистого бренду — а саме цілі, для чого він потрібен. Дізнаємося, як формувати цілі, визначати метрики та дотримуватися їх.
02
Побудова образу особистості
Розглянемо, як будується образ на асоціаціях, та дізнаємося про character development. Поговоримо про vibe, core, aesthetics та як це прописати у свій образ.
03
Connections та їхня роль у побудові ОБ
Дізнаємося, як контакти, нетворкінг та колаборації з брендами впливають на образ лідера думок. Поглянемо на ОБ як на репутаційну інвестицію зі сторони співпраці з іншими компаніями та людьми.
04
Інструменти розвитку особистого бренду
Розберемо, як працювати над розвитком ОБ — робота над іміджем, контакти з іншими людьми, інтерв’ю та соціальні мережі, фільтрація контенту тощо.