Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми
Дата виходу лекції:
3.7.2023
Management
All Levels
Про спікера:
Марія Полянська
Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino.
5+ років досвіду роботи у маркетингу. Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino. Також ex-PR Grand Hotel Lviv Employer і гостьова лекторка на Projector. Має публікації на ресурсах DOU, Playboy, Vogue.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Репутаційна криза: що це та як на неї реагувати
Розберемо поняття кризи та дізнаємося про наслідки для компаній, які ігнорують проблеми та не працюють над репутацією. Подивимося на основні факапи та помилки комунікаційників в кризових кейсах. Спікерка розповість, що треба та не треба робити в PR-кампаніях та чому.
02
Winning message: навіщо потрібен та як його сформувати
Марія Полянська поділиться покроковим чеклістом щодо формування winning messege. Розберемо 4 основних пунктів для меседжу, якій аудиторії важливо його почути та що саме треба сказати.
03
8 правил антикризової комунікації
Спікерка поділиться правилами комунікації у кризових ситуаціях. Тут розберемо, як правильно відповідати на питання журналістів, як реагувати на кризу, співпрацювати з медіа та навіть з юристами.
04
Негативний фідбек: як з ним працювати
На прикладах реальних кейсів розглянемо, як компанії проходили комунікаційну кризу та відповідали на негативний фідбек. Дізнаємося 5 правил, як відповідати на коментарі та не стати здобиччю для хейтерів.
Отримаєш інсайти і практичні інструменти щодо стратегій управління кризовими ситуаціями в соцмережах і зрозумієш, як використовувати ці ситуації для поліпшення репутації бренду. Зрозумієш, як правильно бренду працювати з негативним фідбеком і як краще реагувати.
Digital-спеціалістам
Дізнаєшся, як ефективно реагувати на негативні відгуки, керувати кризовими ситуаціями та використовувати соцмережі для відновлення довіри до бренду. На основі реальних кейсів зрозумієш, як побудувати комунікацію у кризових ситуаціях, якщо такі трапляються в проєкті.
Власникам брендів
Лекція допоможе зрозуміти, як бути готовими до криз, реагувати на такі ситуації в соцмережах, зберегти репутацію свого бренду та навчитися ефективно спілкуватися зі споживачами в різних каналах. А також як з мінімальними ризиками вийти з криз, якщо це сталося.
Після лекції ти:
Зрозумієш, чому бренду важливо мати антикризовий комунікаційний план
Отримаєш готовий чекліст зі структурою “Як сформувати winning message”
Дізнаєшся головні правила антикризової комунікації, яких варто дотримуватись
Познайомишся з реальними позитивними та негативними кейсами із власної практики спікерки
Отримаєш практичні поради, як працювати з негативним фідбеком
Розбереш головні помилки та дізнаєшся, як їх уникнути у власній роботі
Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми
Дата виходу лекції:
3.7.2023
Management
Про спікера:
Марія Полянська
Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino.
5+ років досвіду роботи у маркетингу. Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino. Також ex-PR Grand Hotel Lviv Employer і гостьова лекторка на Projector. Має публікації на ресурсах DOU, Playboy, Vogue.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Репутаційна криза: що це та як на неї реагувати
Розберемо поняття кризи та дізнаємося про наслідки для компаній, які ігнорують проблеми та не працюють над репутацією. Подивимося на основні факапи та помилки комунікаційників в кризових кейсах. Спікерка розповість, що треба та не треба робити в PR-кампаніях та чому.
02
Winning message: навіщо потрібен та як його сформувати
Марія Полянська поділиться покроковим чеклістом щодо формування winning messege. Розберемо 4 основних пунктів для меседжу, якій аудиторії важливо його почути та що саме треба сказати.
03
8 правил антикризової комунікації
Спікерка поділиться правилами комунікації у кризових ситуаціях. Тут розберемо, як правильно відповідати на питання журналістів, як реагувати на кризу, співпрацювати з медіа та навіть з юристами.
04
Негативний фідбек: як з ним працювати
На прикладах реальних кейсів розглянемо, як компанії проходили комунікаційну кризу та відповідали на негативний фідбек. Дізнаємося 5 правил, як відповідати на коментарі та не стати здобиччю для хейтерів.