star-icon
4.9
(380 оцінок)
ТОП-5 за оцінками користувачів
All Levels

Як будувати сильне ком’юніті та продавати через лояльність

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.9
(380 оцінок)
ТОП-5 за оцінками користувачів
All Levels

Як будувати сильне ком’юніті та продавати через лояльність

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Одна з улюблених лекцій! Яна дуже класно все розповіла, що я готова цю лекцію час від часу просто передивлятися аби послухати Яну :)
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Валерія Сіденко
Про лекцію:
Лекція про ком’юніті-менеджмент, як він працює у бізнесі, для кого цей інструмент актуальний і найголовніше: з чого розпочати успішну побудову активного та лояльного ком’юніті
Дата виходу лекції:
1.10.2022
Management
All Levels
ТОП-5 за оцінками користувачів
Про спікера:
Яна Сибіга
CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club.
Підприємиця та wellness enthusiast. CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club. Побудувала ком’юніті свідомих, активних та цікавих людей навколого свого бізнесу.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Ком’юніті-менеджмент: що це та навіщо він потрібен 
Спікерка розкаже про основи створення спільноти: визначення цільової аудиторії та розуміння її поведінки, транслювання цінностей на різних платформах.
02
Створюємо спільноту: практичні інструменти
Про програми лояльності та амбасадорства, takeovers, кулуари для спілкування, UGC, партнерства та персоналізацію спілкування тощо.
03
Як онлайн-бізнесу будувати ком’юніті
Поговоримо про те, як розвіртуалитись зі своєю аудиторією і навіщо це потрібно. Ідеї, як онлайн-бізнесу виходити в офлайн-життя: попапи, івенти, ярмарки тощо.
04
Negative feedback managment: як реагувати на негатив 
4 поради від спікерки про те, як прописувати регламенти спілкування, правильно відповідати на коментарі та піклуватися про клієнта у негативній ситуації. 
Кому буде корисно?
target-icon
Засновникам бізнесу
Якщо у вас вже є бізнес, розберемо, як саме ком’юніті-менеджмент може приносити додаткові продажі та знизити CAC (ціну залучення клієнта).
strength-icon
Спеціалістам з маркетингу
Розберемо, як саме працює ком’юніті-менеджмент, які є інструменти для нього, розглянемо конкрентні приклади, як додати роботу з ком’юніті до твоєї маркетинг-стратегію.
job-icon
Комʼюніті-менеджерам
Якщо ти хочеш опанувати цей напрям, лекція допоможе визначити стратегії ком’юніті-менеджменту та метрики ефективності роботи, які ставить перед собою КМ.
Після лекції ти:
benefit-icon
Зрозумієш принципи та структуру побудови комʼюніті-менеджменту
benefit-icon
Дізнаєшся про роль особистого бренду в розвитку комʼюніті
benefit-icon
Отримаєш практичні поради, які допоможуть сформувати лояльну спільноту навколо бізнесу
benefit-icon
Отримаєш розбір прикладів та інструментарію ком’юніті міжнародних та українських бізнесів
benefit-icon
Почуєш ідеї та поради від спікерки для швидкого старту
benefit-icon
Чітко зрозумієш ідею, цінності та переваги формування комʼюніті з клієнтів бізнесу
star-icon
4.9
(380 оцінок)
ТОП-5 за оцінками користувачів
All Levels

Як будувати сильне ком’юніті та продавати через лояльність

Це відео не містить звуку
star-icon
4.9
(380 оцінок)
ТОП-5 за оцінками користувачів
All Levels

Як будувати сильне ком’юніті та продавати через лояльність

Про лекцію:
Лекція про ком’юніті-менеджмент, як він працює у бізнесі, для кого цей інструмент актуальний і найголовніше: з чого розпочати успішну побудову активного та лояльного ком’юніті
Дата виходу лекції:
1.10.2022
Management
ТОП-5 за оцінками користувачів
Про спікера:
Яна Сибіга
CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club.
Підприємиця та wellness enthusiast. CEO & founder фітнес-студії Integral та wellness-проєкту Integralist Club. Побудувала ком’юніті свідомих, активних та цікавих людей навколого свого бізнесу.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Ком’юніті-менеджмент: що це та навіщо він потрібен 
Спікерка розкаже про основи створення спільноти: визначення цільової аудиторії та розуміння її поведінки, транслювання цінностей на різних платформах.
02
Створюємо спільноту: практичні інструменти
Про програми лояльності та амбасадорства, takeovers, кулуари для спілкування, UGC, партнерства та персоналізацію спілкування тощо.
03
Як онлайн-бізнесу будувати ком’юніті
Поговоримо про те, як розвіртуалитись зі своєю аудиторією і навіщо це потрібно. Ідеї, як онлайн-бізнесу виходити в офлайн-життя: попапи, івенти, ярмарки тощо.
04
Negative feedback managment: як реагувати на негатив 
4 поради від спікерки про те, як прописувати регламенти спілкування, правильно відповідати на коментарі та піклуватися про клієнта у негативній ситуації.