star-icon
4.8
(79 оцінок)
Junior

Як запускати контекстну рекламу

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.8
(79 оцінок)
Junior

Як запускати контекстну рекламу

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Дуже хороша лекція, базова інформація розкладена по поличкам. Немає зайвих пауз і води. Навіть не довелось вмикати пришвидшення відео. Дякую лектору.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Ксенія Подольська
Про лекцію:
Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес
Дата виходу лекції:
2.5.2023
Paid Ads
Junior
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
ex-Foxtrot, MOYO
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Контекстна реклама: що це та які є типи рекламних кампаній в Google Ads 
Дізнаємося про поняття контекстної реклами, де вона показується користувачу та в чому її відмінність від таргету. Зокрема поговоримо про формати реклами, майданчики, особливості ЦА. Мар’яна Козуб на реальних прикладах розбере 4 типи контекстної реклами: текстова, товарна, банерна, відео. Дізнаємося про їхні плюси та для якої аудиторії вони найкраще підходять.
02
Структура рекламного кабінету: як налаштовувати рекламу
Поглянемо на структуру кабінету в Google Ads, а також окремі корисні інструменти, яких немає в кабінеті Facebook. For instance планувальник ключових слів, розширення оголошень, автоматичні правила. 
03
Ключові слова: як збирати keywords 
На прикладах навчимося збирати ківорди у планувальнику ключових слів на платформі Google Ads, формувати семантику, складати список мінус-слів та аналізувати результати. А також ти отримаєш приклад готової семантики.
04
Стратегія просування: як бізнесу продавати через контекст 
Розберемо два варіанти просування — відштовхуючись від цілей бізнесу можливі різні формати контекстної реклами. Дізнаємося про воронку продажів, рівні, на яких знаходиться користувач та як його підвести до покупки.
Кому буде корисно?
target-icon
Маркетологам
Отримаєш глибоке розуміння рекламних можливостей Google Ads, оптимізації рекламних кампаній та навчишся складати стратегії, розробляти воронки під різні цілі, які допоможуть досягти результатів у бізнесі клієнта.
strength-icon
Новачкам
Розкриєш для себе основні принципи та методики Google Ads. Отримаєш практичні поради щодо роботи контекстної релками, створення стратегій та оптимізації рекламних кампаній.
job-icon
Власникам бізнесу
Зрозумієш процес налаштування реклами через Google Ads та як цей інструмент може допомогти залучити нових клієнтів, збільшити продажі та розширити бізнес.
Після лекції ти:
benefit-icon
Зрозумієш, як працює Google Ads та розберешся зі структурою рекламного кабінету
benefit-icon
Навчишся створювати ефективну стратегію для контекстної реклами
benefit-icon
Дізнаєшся, які існують ефективні воронки для різних цілей
benefit-icon
Зможеш складати робочі списки keywords, які допоможуть оптимізувати і просувати рекламні кампанії
benefit-icon
Дізнаєшся, в чому різниця між типами реклами та обереш формат, який підходить для твого проєкту
benefit-icon
Отримаєш додаткові приклади готової семантики і практичні поради від спікерки
star-icon
4.8
(79 оцінок)
Junior

Як запускати контекстну рекламу

Це відео не містить звуку
star-icon
4.8
(79 оцінок)
Junior

Як запускати контекстну рекламу

Про лекцію:
Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес
Дата виходу лекції:
2.5.2023
Paid Ads
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
ex-Foxtrot, MOYO
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Контекстна реклама: що це та які є типи рекламних кампаній в Google Ads 
Дізнаємося про поняття контекстної реклами, де вона показується користувачу та в чому її відмінність від таргету. Зокрема поговоримо про формати реклами, майданчики, особливості ЦА. Мар’яна Козуб на реальних прикладах розбере 4 типи контекстної реклами: текстова, товарна, банерна, відео. Дізнаємося про їхні плюси та для якої аудиторії вони найкраще підходять.
02
Структура рекламного кабінету: як налаштовувати рекламу
Поглянемо на структуру кабінету в Google Ads, а також окремі корисні інструменти, яких немає в кабінеті Facebook. For instance планувальник ключових слів, розширення оголошень, автоматичні правила. 
03
Ключові слова: як збирати keywords 
На прикладах навчимося збирати ківорди у планувальнику ключових слів на платформі Google Ads, формувати семантику, складати список мінус-слів та аналізувати результати. А також ти отримаєш приклад готової семантики.
04
Стратегія просування: як бізнесу продавати через контекст 
Розберемо два варіанти просування — відштовхуючись від цілей бізнесу можливі різні формати контекстної реклами. Дізнаємося про воронку продажів, рівні, на яких знаходиться користувач та як його підвести до покупки.