Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Дуже хороша лекція, базова інформація розкладена по поличкам. Немає зайвих пауз і води. Навіть не довелось вмикати пришвидшення відео. Дякую лектору.
Ксенія Подольська
Про лекцію:
Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес
Дата виходу лекції:
2.5.2023
Paid Ads
Junior
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
ex-Foxtrot, MOYO
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Контекстна реклама: що це та які є типи рекламних кампаній в Google Ads
Дізнаємося про поняття контекстної реклами, де вона показується користувачу та в чому її відмінність від таргету. Зокрема поговоримо про формати реклами, майданчики, особливості ЦА. Мар’яна Козуб на реальних прикладах розбере 4 типи контекстної реклами: текстова, товарна, банерна, відео. Дізнаємося про їхні плюси та для якої аудиторії вони найкраще підходять.
02
Структура рекламного кабінету: як налаштовувати рекламу
Поглянемо на структуру кабінету в Google Ads, а також окремі корисні інструменти, яких немає в кабінеті Facebook. For instance планувальник ключових слів, розширення оголошень, автоматичні правила.
03
Ключові слова: як збирати keywords
На прикладах навчимося збирати ківорди у планувальнику ключових слів на платформі Google Ads, формувати семантику, складати список мінус-слів та аналізувати результати. А також ти отримаєш приклад готової семантики.
04
Стратегія просування: як бізнесу продавати через контекст
Розберемо два варіанти просування — відштовхуючись від цілей бізнесу можливі різні формати контекстної реклами. Дізнаємося про воронку продажів, рівні, на яких знаходиться користувач та як його підвести до покупки.
Отримаєш глибоке розуміння рекламних можливостей Google Ads, оптимізації рекламних кампаній та навчишся складати стратегії, розробляти воронки під різні цілі, які допоможуть досягти результатів у бізнесі клієнта.
Новачкам
Розкриєш для себе основні принципи та методики Google Ads. Отримаєш практичні поради щодо роботи контекстної релками, створення стратегій та оптимізації рекламних кампаній.
Власникам бізнесу
Зрозумієш процес налаштування реклами через Google Ads та як цей інструмент може допомогти залучити нових клієнтів, збільшити продажі та розширити бізнес.
Після лекції ти:
Зрозумієш, як працює Google Ads та розберешся зі структурою рекламного кабінету
Навчишся створювати ефективну стратегію для контекстної реклами
Дізнаєшся, які існують ефективні воронки для різних цілей
Зможеш складати робочі списки keywords, які допоможуть оптимізувати і просувати рекламні кампанії
Дізнаєшся, в чому різниця між типами реклами та обереш формат, який підходить для твого проєкту
Отримаєш додаткові приклади готової семантики і практичні поради від спікерки
Лекція про те, як працювати з Google Ads, ефективно створювати стратегії та воронки, щоб залучати нових клієнтів, збільшувати продажі та розширювати свій бізнес
Дата виходу лекції:
2.5.2023
Paid Ads
Про спікера:
Марʼяна Кизуб
ex-Foxtrot, MOYO
Працює в сфері диджитал-маркетингу з 2016 року. Ex PPC Team Lead Foxtrot, а також співпрацювала з MOYO.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Контекстна реклама: що це та які є типи рекламних кампаній в Google Ads
Дізнаємося про поняття контекстної реклами, де вона показується користувачу та в чому її відмінність від таргету. Зокрема поговоримо про формати реклами, майданчики, особливості ЦА. Мар’яна Козуб на реальних прикладах розбере 4 типи контекстної реклами: текстова, товарна, банерна, відео. Дізнаємося про їхні плюси та для якої аудиторії вони найкраще підходять.
02
Структура рекламного кабінету: як налаштовувати рекламу
Поглянемо на структуру кабінету в Google Ads, а також окремі корисні інструменти, яких немає в кабінеті Facebook. For instance планувальник ключових слів, розширення оголошень, автоматичні правила.
03
Ключові слова: як збирати keywords
На прикладах навчимося збирати ківорди у планувальнику ключових слів на платформі Google Ads, формувати семантику, складати список мінус-слів та аналізувати результати. А також ти отримаєш приклад готової семантики.
04
Стратегія просування: як бізнесу продавати через контекст
Розберемо два варіанти просування — відштовхуючись від цілей бізнесу можливі різні формати контекстної реклами. Дізнаємося про воронку продажів, рівні, на яких знаходиться користувач та як його підвести до покупки.