Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Хочу подякувати Вікторії за таку чудову лекцію про креативи. Дуже змістовно. Дякую за велику кількість прикладів і практичних порад. Із задоволенням вже хочеться все впроваджувати! І особливо дякую за настанови в кінці, що починати робити поступово зараз, а не чекати ідеального моменту і продакшену)
Anya Yurina
Лекція, яка дала відповіді на багато питань і дала масу нових ідей для креативів! Дякую!
Anastasiia Tolokolnikova
Дуже задоволена лекцією, освіжили погляд та розклали в голові все по полицям, дякую!
Анастасія Савченко
Чудова лекція!
Tetiana Tymchuk
Списала 4 сторінки, поки дивилась лекцію! я в захваті, дякую за таку круту інформацію😍
Каріна Якимчук
Дякую за інформативну лекцію. Дуже корисно про хуки та концепції!
Дарина Ковальова
Здавалось б, що там можно нового дізнатись про креатив? однак після лекції залишилась з трьома сторінками теорії, структурованими по поличками знаннями і розумінням як вирішити питання щодо реклами і конверсії, дяка)
Поліна Щербак
Про лекцію:
Секрети та стратегія створення ефективних рекламних креативів, які принесуть бажані результати і вплинуть на досягнення ключових цілей твого проєкту
Дата виходу лекції:
2.8.2023
Marketing & SMM
Junior
ТОП-5 за оцінками користувачів
Про спікера:
Вікторія Денисенко
Має 5+ років досвіду роботи в діджитал маркетингу.
Має 5+ років досвіду роботи в діджитал маркетингу. Ex-Senior Creative Manager у Genesis та Gismart ментор у школі Projector. Охопила в своїй роботі 20+ ніш: працювала з країнами Tier1, Китаєм, Японією, Бразилією, арабськими країнами.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Різниця між brand та performance marketing
Розберемо, чим відрізняється бренд- та перфоманс маркетинг, адже в лекції поговоримо саме про другий. Дізнаємося про їхні бізнес-цілі, термін стратегії, меседжинг, аудиторію та результативність.
02
Особливості креативів для Meta та TikTok
Поговоримо про найпопулярніші платформи для реклами та особливості креативу для них. На прикладах розберемо різницю між рекламою в Meta TikTok: формат, аудиторія, середні значення метрик.
03
Формула креативів: елементи успішних кейсів
Побачимо, як на креатив впливають must елементи: меседжі, заголовки, hook&hold, персонажі та ракурси, текстові хуки, динаміку кадра та багато іншого. Плюс ти отримаєш шаблон для написання текстових хуків, які працюють.
04
Як аналізувати крео: креативні тести
Розберемо 3 варіанти тестування креативів: 1 меседж та різні концепти, 1 концепт та різні меседжі, різні концепти та різні меседжі. Поговоримо про те, як змінювати елементи, про вигорання креативів та пошук нових.
Секрети та стратегія створення ефективних рекламних креативів, які принесуть бажані результати і вплинуть на досягнення ключових цілей твого проєкту
Дата виходу лекції:
2.8.2023
Marketing & SMM
ТОП-5 за оцінками користувачів
Про спікера:
Вікторія Денисенко
Має 5+ років досвіду роботи в діджитал маркетингу.
Має 5+ років досвіду роботи в діджитал маркетингу. Ex-Senior Creative Manager у Genesis та Gismart ментор у школі Projector. Охопила в своїй роботі 20+ ніш: працювала з країнами Tier1, Китаєм, Японією, Бразилією, арабськими країнами.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Різниця між brand та performance marketing
Розберемо, чим відрізняється бренд- та перфоманс маркетинг, адже в лекції поговоримо саме про другий. Дізнаємося про їхні бізнес-цілі, термін стратегії, меседжинг, аудиторію та результативність.
02
Особливості креативів для Meta та TikTok
Поговоримо про найпопулярніші платформи для реклами та особливості креативу для них. На прикладах розберемо різницю між рекламою в Meta TikTok: формат, аудиторія, середні значення метрик.
03
Формула креативів: елементи успішних кейсів
Побачимо, як на креатив впливають must елементи: меседжі, заголовки, hook&hold, персонажі та ракурси, текстові хуки, динаміку кадра та багато іншого. Плюс ти отримаєш шаблон для написання текстових хуків, які працюють.
04
Як аналізувати крео: креативні тести
Розберемо 3 варіанти тестування креативів: 1 меседж та різні концепти, 1 концепт та різні меседжі, різні концепти та різні меседжі. Поговоримо про те, як змінювати елементи, про вигорання креативів та пошук нових.