Обійтися не можна, заповнити: що таке бриф?
Бриф — це окремий документ, який заповнює замовник перед початком співпраці. Тут він залишає свої побажання, запити та всю важливу інформацію про проєкт. Чим краще створений і заповнений бриф, тим вищі шанси отримати влучні відповіді від клієнта.
Бриф як рятівне коло в креативній сфері. Він допомагає глибоко зрозуміти клієнта та його очікування. Його задача — синхронізувати бачення з поглядами клієнта, вказати напрям для роботи та площину побажань. Виглядає він як опитувальник.
Смм-менеджер може адаптувати шаблон під свою роботу. При цьому краще під кожного клієнта робити унікальну версію, додаючи запитання, що стосуються конкретної ніші. Це покаже максимальне занурення в тему та експертний підхід до роботи.