Хто такий контент-менеджер
Якщо слово «менеджер» — більш зрозуміле, то з поняттям «контенту» треба розібратися додатково. Виникає запитання: «що таке контент?». Це аудіо-, фото-, відео- і текстові матеріали, створені для різних задач і каналів: від соцмереж та сайту до поліграфії, радіо чи телебачення. Усе, що людина може почути, побачити чи прочитати, і є контентом. А режисер та безпосередній творець цих продуктів — контент-менеджер.
Він відповідає за аналітику, створення, публікацію та оновлення усіх матеріалів бренду. Контент-менеджер може робити це самостійно або делегувати завдання команді та підрядникам. Усе залежить від розміру компанії, бюджетів, обов'язків та цілей.
Дізнайтеся також про те, хто такий smm-менеджер та які перспективи розвитку чекають на професію у статті від The Instapreneurs.