Що таке контент-план: детальніше про всі нюанси
Редакційний план (його ще так називають) — це розподілення контенту, що, де та коли публікувати. Його основна мета — визначення пріоритетів створення контенту на основі маркетингової стратегії. Саме завдяки контент-плану ви зможете підтримувати регулярність контенту, залучати нових клієнтів, інформувати про нові продукти, просувати й продавати їх тощо.
Успішна контент-стратегія неможлива без редакційного плану. План наочно показує, які публікації будуть виходити в певний час, в певній соціальній мережі чи платформі. Він обов’язково повинен містити рубрикатор, що складається з робочого шаблону:
1. Назви та тематики рубрик.
2. Їхня ціль, відповідь на питання «Щоб що?».
3. Канали розміщення (сториз, окрема публікація, Reels тощо).
4. Опис цільової аудиторії (ЦА), відповідь на питання «Для кого?».
5. Періодичність та терміни виходу публікацій.
Структура контент-плану нагадує календар, який допомагає оптимізувати ідеї й організувати продуктивне створення публікацій. План також потрібен для того, аби знайти баланс між інформаційним, розважальним і рекламним контентом. Сучасні стратегії запобігають творчому безладу, адже керують контентом з точки зору тематики. Розроблюючи тематичний редакційний план, ви можете легко візуалізувати мету вашого блогу.