Хто такий SMM-ник
SMM розшифровується як Social Media Marketing, тобто маркетинг у соціальних медіа. Однак менеджер не просто публікує контент. Ця людина моніторить, фільтрує та вимірює присутність бренду в соцмережах. До її обов’язків входить:
- створювати контент для різних платформ;
- моніторити успіхи та невдачі стратегії просування конкурентів;
- встановлювати цілі, розраховувати витрати та ефект, пов’язані з ними;
- розробляти план викладення контенту до соцмереж відповідно до графіка активності юзерів;
- відстежувати тренди, популярні події, бути в курсі новин та створювати під них пости;
- взаємодіяти із читачами, залишати коментарі, відповідати на них.
У рамках своїх обов’язків СММ-менеджер залучає підписників, організовує серед них конкурси, інформує про акції, зміни в роботі тощо. Тому SMM-менеджеру потрібні такі хард скіли: вміти писати тексти грамотно та зрозумілою мовою, знати відмінності між соцмережами, створювати візуал за допомогою графічних редакторів, використовуючи мінімальні навички вебдизайну.
Про те, як опанувати Figma, розповідає спікерка Емілія Алісуманова у лекції «Figma для SMM-спеціалістів». Переходьте за посиланням, аби отримати доступ.
SMM-менеджеру необхідно розбиратися, як працює реклама на різних ресурсах. Кожна із соцмереж має свої особливості. Поради щодо охоплення аудиторії Instagram не спрацюють для Tik-Tok. Знадобляться навички швидкого пошуку, роботи зі стоковими фотосервісами. Додатковим бонусом буде знання іноземних мов, особливо, якщо хочете працювати для закордонних компаній.
Кайнд ремайндер: соцмережі — це насамперед спілкування. Тому, щоб бути максимально ефективною, потрібно:
- вміти розв’язувати проблеми, конфлікти;
- мати навички комунікації;
- підлаштовуватися під ситуацію, швидко виявляти ред флегс, адаптуватися до будь-яких змін;
- багато читати, і не лише новини, але і спеціалізовані книжки;
- дотримуватися тайм-менеджменту;
- критично мислити, ставити запитання, вибирати найголовніше.