Наше завдання у соціальних мережах — навчити дівчат розуміти свій організм та розвивати б'юті-освіченість: про роль SMM
Як ви вважаєте, чому за вами стежать підписники? Що їм подобається найбільше? Можливо, візуал, цінна інформація, ваша філософія тощо.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e498ceadedacce0a22b7e7_smm_crumb.webp)
На мою думку, підписники стежать за нами перш за все через класний візуал. Зараз існує безліч брендів, особистих сторінок, контенту дуже-дуже багато.
Навіть при великому бажанні неможливо фоловити всіх. Доводиться обирати. Я, наприклад, ще до роботи з CRUMB, підписалася на бренд саме через візуал. При тому, що я сильно фільтрую свої підписки :)
Мені сподобались «невилизані» фото, справжність, яскравість, атмосферні reels. Ми й зараз майже не використовуємо контент з категорії «ось продукт, білий фон, знімаємо». Хіба для сайту так робимо.
У нас є принципова позиція: увесь візуал ми створюємо самостійно або залучаємо до співпраці контент-мейкерів.Тобто, зайти на пінтерест та завантажити фото — не наша історія.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e49a3976a9c1c7c0b9cf24_crumb_visual.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e498d9adedacce0a22c49d_smm_sue.webp)
Дівчата часто залишають теплі слова про візуал, а також дякують за зрозумілу подачу інформації. Я впевнена, що за нашим візуалом корисно і приємно стежити.
Також у контенті багато турботливих нагадувань, акційних пропозицій, експертного матеріалу — це теж, вочевидь, залишає красунь з нами :)
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e49ada39b6c711e7a930a5_sue_visual.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e498e28308b3992c4a0f92_smm_mariefresh.webp)
За Marie Fresh в інстаграм стежить приблизно 105 000 людей. Це наша велика родина, велике ком’юніті, яким ми пишаємося. Серед підписників, звичайно, переважають жінки. Вони абсолютно різного віку, кожна з яких унікальна та має свої особливості шкіри обличчя. Кожна приходить до нас з різними потребами та проблемами.
Наше завдання у соціальних мережах — навчити дівчат розуміти свій організм та розвивати б'юті-освіченість. І, звичайно, нашій аудиторії відкликається філософія бренду, яка звучить так: «Вам не потрібні тисяча та один засіб. Достатньо 3-4 засоби, які будуть ідеально підходити та покриють усі етапи догляду за шкірою».
А ще з минулого місяця ми почали робити крутий upgrade нашого контенту. Тому, можна сказати, що за Marie Fresh стежать, бо це цікаво, стильно та пізнавально.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e5f77d6abfbc6fe2468a77_mariefresh_visual%20(1).webp)
Поділіться, як підписника перетворити в клієнта?
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e498ceadedacce0a22b7e7_smm_crumb.webp)
Транслюйте свою філософію, цінності, розповідайте історії, створюйте асоціації. Так, це довго, не завжди легко, але набагато цікавіше, ніж просто «впарювати» щось.
Зараз є величезний вибір інших брендів, купа альтернатив, якщо у вас не супервузька ніша, звісно ж. Люди віддадуть свій лайк, увагу, гроші врешті-решт тим, з ким відчують той самий метч.
А метч не виникає на рівному місці. Тут важливо все: від швидкості відповіді у директі до кризових комунікацій.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e498d9adedacce0a22c49d_smm_sue.webp)
Доступно і тепло розповісти про продукт. Допомогти клієнту уявити себе вже з ним. Далі справа за самим засобом.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e498e28308b3992c4a0f92_smm_mariefresh.webp)
Давайте скажу основні аспекти та поради, а потім ми трошки розберемо. Мої особисті поради: робіть персоналізований контент, спілкуєтеся зі своєю аудиторією, слідкуйте за відгуками покупців та підписників, додайте до контенту свою душу та креативний підхід до презентації продуктів, допомагайте клієнтам з вибором. Обов’язково аналізуйте, як можна більше (я це роблю кожного дня).
І зараз найцікавіше — все це між собою пов’язано. Персоналізований та креативний контент має бути спрямований на інтереси та потреби аудиторії.
Її потреби ми дізнаємось завдяки спілкуванню та отриманню зворотного зв’язку. А всі наші дії, експерименти та спілкування має в кінцевому результаті зводитись до аналізу. Ось так, на мою думку, відбувається match між брендом та підписником.
Чи співпрацюєте ви з інфлюенсерами? Поділіться, за якими принципами ви обираєте лідерів думок, як відстежуєте результати колаборацій?
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e498ceadedacce0a22b7e7_smm_crumb.webp)
Ми скоріше не працюємо, а дружимо з інфлюенсерами. У нас все взаємно, чесно та з повагою одне до одного. Якщо ми відправляємо комусь подарунок, то усвідомлюємо, що це — подарунок і людина нам нічого не винна. Буде мати час чи бажання — поділиться фідбеком, а якщо ні, то це абсолютно ок.
Ми любимо й слідкуємо за багатьма блогерами, медійниками, тож щиро радіємо, коли їм подобається наш продукт. А ще ми завжди прагнемо створити вау-ефект, тому використовуємо яскраві пакування і персоналізований підхід. Наприклад, пишемо листівки від руки або ж підбираємо особисті слова.
Якщо говорити про колаборації, то їх можна простежити за сарафанним радіо: якщо про колабу говорять добре (чи навіть погано), вона виконала свою місію.
Головне вміти слухати не тільки присутню, але й потенційну аудиторію.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e4a1ac522dc19062e431e1_crumb_influensers.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e498d9adedacce0a22c49d_smm_sue.webp)
Нам важливо, аби інфлюенсер розділяв наші погляди та транслював схожі цінності. А ще дуже часто співпрацюємо з тими, кого Sue Girls (команда Sue) читає та любить з особистих сторінок.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e498e28308b3992c4a0f92_smm_mariefresh.webp)
Так, співпрацюємо з інлюенсарами та ugc-кріейторами. Обираємо тих, хто розділяє філософію нашого бренду. З багатьма співпрацюємо вже декілька років поспіль, бо ми закохали їх у свою продукцію та вони стали нашими постійними клієнтами. А результати колаборацій відстежуємо за фінансовими результатами.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64e4a317e0560eb5ca91cd17_mariefresh_naked.webp)