Структура CV: що обов’язково вказувати в резюме
Назва документа. В назві вказуйте посаду, яку плануєте обіймати. Бажано, щоб вона була одна, адже універсального резюме не буває. Наприклад, «Контент-маркетолог, смм-спеціаліст, копірайтер» — не підходить. Не може один спеціаліст виконувати обов’язки за трьох на 100%.
За потребою змінюйте назву резюме під кожну окрему вакансію та компанію.
Особисті дані.
- ПІБ;
- вік, дату та рік народження (за потребою);
- місто проживання та чи готовий кандидат до переїзду;
- номер телефону, посилання на Telegram та email;
- посилання на соціальні мережі;
- посилання на портфоліо (за потребою).
Фотокартка. Якщо хочете додати свою фотографію, обирайте нейтральну. Світлина з відпочинку на пляжі або зі святкування др — недоречні. Додайте фото в діловому стилі або нейтральне, де добре видно обличчя. Така логіка.
Ось приклади окей та не дуже фото для резюме. Всі фотокартки взяли з відкритих джерел — стоку Unplush.
Okay: спокійні обличчя, легка усмішка, добре видно обличчя
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/6418a73cde2e5245f7ebf42f_Group%20513577.webp)
Not at all: фото круті, в Instagram зберуть багацько вподобайок. Але для резюме не підходять.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/6418a7ade7be76704217503c_Group%20513577.webp)
Досвід роботи. Тут так само як із назвою документа. Пишіть тільки те, що метчиться з бажаною посадою — про досвід, який варто знати рекрутеру.
Kindly reminder: обов’язки на посадах краще вказувати з точки зору «я зробив», а не «я робив». Покажіть свої результати, а не процес.
Освіта. В цей пункт входить традиційна освіта, а також курси, семінари, тренінги тощо. Додавайте лише відомі ресурси та курси з офіційною сертифікацією Meta, Google, LinkedIn Certification, Coursera.
Якщо кандидат подається на локальному ринку, то можна додавати відомі платформи в цій наші. Наприклад, в Україні це може бути Projector, The Instapreneurs, Дія Цифрова Освіта.
Так, для посади смм-менеджера або контент-маркетолога доречно написати про лекції The Instapreneurs.
Наприклад, лекція від Емілії Алісуманової «Figma Basics для smm-спеціаліста». З нею ви дізнаєтесь:
- як використовувати Figma для створення контенту;
- основи інтерфейсу програми та ключових інструментів;
- фішки та небанальні поради від лекторки щодо роботи з Figma.
Додаткова інформація. Тут за потребою можна вказати рівень знань мов, наявність водійського посвідчення, рекомендації минулих керівників або колег тощо. За умовою, якщо це реально корисна інфо для рекрутера. Не перевантажуйте документ зайвим.