Робота з блогерами: які є формати співпраці
В нашому матеріалі «Тренди маркетингу у 2023 році» ми розповідали про інфлюенс-маркетинг. У 2022 році обсяг світового ринку інфлюенсерів склав $16,4 млрд — це в чотири рази більше, ніж рекламний дохід TikTok. Довіра до реклами у блогерів на 65% вище, ніж до класичних способів просування — про це кажуть у Forbes, посилаючись на дані mediakix.com.
Але щоб все спрацювало, треба правильно обрати блогера та майданчик для реклами. Не менш важливий формат співпраці, наприклад:
- пряма або нативна реклама в сториз, дописах, Reels,
- конкурси та розіграші,
- колаборація та амбасадорство,
- партнерські публікації в Instagram.
Останні — відносно нова функція, суть якої в тому, що ви створюєте пост у колаборації з блогером. Так він одночасно з’являється на сторінці інфлюенсера та вашого бренду, тож ви отримуєте охоплення блогера.
Яскравий приклад такої реклами — нещодавня публікація Тані Парфільєвої сумісно з її брендом одягу CHER’17. Допис присвячений новій рекламній кампанії #тьолочка.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/644027404814954328beea16_cher17_theinstapreneurs.webp)