#1 МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНІСТЬ
Ціль мультиканального маркетингу — бути там, де знаходиться ваш клієнт. А він всюди: у месенджерах, у соціальних мережах, на сторінках Google, у чат ботах, на вебсайтах тощо. Усе це про вибір, який бізнес надає своєму користувачу.
Мультиканальність дає величезні та унікальні знання про шлях клієнта. Бізнес отримує дані про залучення, переходи за посиланнями, вподобайки тощо по кожному з каналів. А це своєю чергою допомагає краще дізнатися про свого клієнта, покращити його шлях та оптимізувати витрати на рекламу.
BTW, не забувайте продумати юзер флоу, а саме шлях юзера з урахуванням специфіки кожного каналу. Про юзер флоу ми детально писали у нашому Інстаграм акаунті, тож ітс йо сайн. Підписуйтесь на нас в Іnstagram.
ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНДУ
Хто б міг подумати, що така серйозна газета як The Washington Post заведе TikTok. Проте омніканальність тренд — в TikTok вони викладають короткі гумористичні скетчі про останні новини.
ПЛАНИ НА ВПРОВАДЖЕННЯ:
1/ Будьте доступними для своїх фоловерів та клієнтів. Використовуйте розсилки, створюйте подкасти, підключайте нові соціальні мережі. Дайте своєму клієнту обрати, де йому зручніше придбати ваш товар чи послугу.
2/ Сегментуйте аудиторію під кожний канал комунікації та визначайте її потреби. Хто дивиться вас на YouTube? Хто читає вас в Instagram або Twitter? Підключайте рекламу так, щоб вона відгукувалася конкретній аудиторії в конкретному каналі.
3/ Створюйте однаковий досвід клієнта в різних каналах. Бренд має бути однаковим для нього як у листуванні на сайті, так і в офлайн магазині. Це стосується обслуговування, тональності, підходу тощо.