5 трендів маркетингу у 2023 році

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Перший місяць року вже минув, тож поспішаємо розповісти вам про топ-5 трендів маркетингу на 2023. Лайк, сейв енд шер, а ще краще — підписуйся на корисну e-mail розсилку від нашої команди. Жодного спаму, лише щотижнева корисна інфа у форматі листа на твоїй пошті  <3

Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

#1 МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНІСТЬ

Ціль мультиканального маркетингу — бути там, де знаходиться ваш клієнт. А він всюди: у месенджерах, у соціальних мережах, на сторінках Google, у чат ботах, на вебсайтах тощо. Усе це про вибір, який бізнес надає своєму користувачу.

Мультиканальність дає величезні та унікальні знання про шлях клієнта. Бізнес отримує дані про залучення, переходи за посиланнями, вподобайки тощо по кожному з каналів. А це своєю чергою допомагає краще дізнатися про свого клієнта, покращити його шлях та оптимізувати витрати на рекламу.

BTW, не забувайте продумати юзер флоу, а саме шлях юзера з урахуванням специфіки кожного каналу. Про юзер флоу ми детально писали у нашому Інстаграм акаунті, тож ітс йо сайн. Підписуйтесь на нас в Іnstagram.

ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНДУ

Хто б міг подумати, що така серйозна газета як The Washington Post заведе TikTok. Проте омніканальність тренд — в TikTok вони викладають короткі гумористичні скетчі про останні новини.

ПЛАНИ НА ВПРОВАДЖЕННЯ:

1/ Будьте доступними для своїх фоловерів та клієнтів. Використовуйте розсилки, створюйте подкасти, підключайте нові соціальні мережі. Дайте своєму клієнту обрати, де йому зручніше придбати ваш товар чи послугу.

2/ Сегментуйте аудиторію під кожний канал комунікації та визначайте її потреби. Хто дивиться вас на YouTube? Хто читає вас в Instagram або Twitter? Підключайте рекламу так, щоб вона відгукувалася конкретній аудиторії в конкретному каналі.

3/ Створюйте однаковий досвід клієнта в різних каналах. Бренд має бути однаковим для нього як у листуванні на сайті, так і в офлайн магазині. Це стосується обслуговування, тональності, підходу тощо.

#2 ВІДЕОКОНТЕНТ ІЗ Е МАСТ

У 2023 році перемагає короткий та динамічний контент. Усе більше бізнесів використовують TikTok, Instagram Reels та YouTube Shorts. Контент споживається швидко й ніщо не продає краще, ніж UGC відео — відео, які створюють користувачі.

ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНДУ

Платформа графічного дизайну Canva показує користувачам, як легко анімувати презентацію.

Український гумористичний канал Хто Зна Шоу, використовує YouTube Shorts. Не використовуючи ТікТок, Рілс, Youtube Shorts, ви втрачаєте кількість охоплень, а відповідно, недопрацьовуєте по впізнаваності бренда.

Український ріселер техніки Ябко  влучно використовує Instagram Reels. Найкраще заходить та працює на продаж освітній контент: ви розповідаєте аудиторії про фішки певної моделі планшету, а потенційний клієнт краще розуміє, чи підходить вона йому.

ПЛАНИ НА ВПРОВАДЖЕННЯ:

1/ Виходьте в прямі ефіри. За даними Conviva State of Streaming, 23 % світового часу перегляду витрачається на перегляд контенту в прямому ефірі на Facebook, Instagram та TikTok.

2/ Знімайте короткі відео. Бізнеси конкурують за увагу клієнта, тож спробуйте донести думку у ролику довжиною 15-60 секунд. Так, ми знаємо, що це ще та задача, тому відслідковуйте тренди Tiktok. Тим паче, що у платформи є спеціальний інтерфейс — Tiktok Trends.

3/ Будьте справжніми. Згідно зі звітом Talkwalker користувачі цінують чесність компаній та правдивість контенту.

#3 ІНФЛЮЄНС МАРКЕТИНГ — ТРЕНД, ЩО ПРОДОВЖУЄТЬСЯ

Люди охоче купують або залучаються до проєкту саме за рекомендаціями — це і є принцип інфлюенс маркетингу. У 2022 році обсяг світового ринку інфлюенсерів склав $16,4 млрд — це в чотири рази більше, ніж рекламний дохід TikTok.

ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНДУ

Мережа супермаркетів Сільпо використовує інфлюенс маркетинг для висвітлення акційних пропозицій.

Prada створили діджитал-музу Кенді для промотування парфумів компанії.

ПЛАНИ НА ВПРОВАДЖЕННЯ:

1/ Співпрацюйте з мікроінфіенсерами. Вони користуються довірою та лояльністю в користувачів, адже ще не селебриті, а «такі ж як ми». До того ж мікроінфлюенсери мають більшу залученість, іноді навіть удвічі більшу, ніж у зіркових блогерів.

2/ Шукайте амбасадорів. Амбасадорство, тобто довготривала співпраця бізнесу з блогером, стає трендом. В такий спосіб за декілька рекламних виходів інфлюесер має змогу докладніше оглянути продукт, «підігріти» аудиторію до подальших промо тощо.

3/ Створюйте віртуальних помічників. Це персонажі та герої бренду, які вони нарощують свій вплив на аудиторію.

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

#4 UGC, А НЕ ІДЕАЛЬНА КАРТИНКА

За статистикою 84 % користувачів кажуть, що довіряють публікаціям інших людей більше, аніж рекламі. UGC — це органічний користувацький контент, тобто той, що створений не брендом, а його наслідувачами. Це нове сарафанне радіо.

ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНДУ

McDonald’s в Коста Ріці запустили кампанію на генерування користувацького контенту до міжнародного дня дружби. Результати приголомшливі.

В українського бренду одягу та взуття Kacharovska під UGC відведений навіть окремий блог на вебсайті.

В українського матча стор Matcher також є власне велнес ком’юніті. В одній з рубрик в Instagram вони запрошують адвокатів бренду, щоб ті поділилися, як вони прийшли до матча. Також команда щомісяця дарує подарунки тим, хто згенерував UGC — ось така win-win стратегія.

ПЛАНИ НА ВПРОВАДЖЕННЯ:

1/ Створюйте ініціативи задля отримання UGC. Грайте win-win з клієнтами замість того, щоби просто просити в них витрачати час для створення контенту.

2/ Відстежуйте користувацький контент — як позитивний, так і негативний. Рекомендуємо не ігнорувати негативний досвід своїх клієнтів, а допомогти їм розібратися і стати другом.

3/ Розповсюджуйте UGC. Зберігайте відмітки користувачів у хайлайтс, створіть окремий обліковий запис із таким контентом, як це зробив український бренд одягу Zoho тощо.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

#5 СИЛА В КОМ’ЮНІТІ

Як стати другом зі своїм клієнтом? Долучити його до свого ком’юніті. Згідно з дослідженням HubSpot та LoyaltyLion, 47 % споживачів стверджують, що стали б лояльними до бренду, якби були частиною спільноти однодумців.

ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНДУ

Українська фітнес-студія Integral Kyiv об’єднує ком’юніті в чаті Telegram. Він створений, щоб спілкуватися, ходити с кимось на тренування, ділитися враженнями, питати поради щодо тренера або тренування тощо.

Український телеканал IslndTV створює мерч для ком’юніті — худі, новорічні іграшки, шкарпетки, футболки тощо.

ПЛАНИ НА ВПРОВАДЖЕННЯ:

1/ Створіть спільноту «для своїх» та впровадьте ком’юніті менеджмент. Основою дружби з вашими клієнтами є стосунки, а ком’юніті менеджмент допоможе знайти шляхи для реалізації цієї ідеї.

2/ Подивитися лекцію The Instapreneurs від Яни Сибіги на тему «Як будувати сильне ком’юніті та продавати через лояльність?».

Тренди змінюються щодня та щотижня, але ми відібрали найбільш састейнебл з них, які точно триватимуть протягом року.
Цікаво навчитись маркетингу? Переходь на нашу платформу The Instapreneurs та обирай лекції з SMM, PR та дизайну, а також підписуйся на нас в
соцмережах.