Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

CTR росте як на дріжджах, а ліди сиплються немов з рогу достатку. Не зрозуміли, про що йдеться? Тоді ви втрачаєте шанс заробляти на найбільшому у світі торговому майданчику з величезною аудиторією — в соціальних мережах. Let’s go виправлятися та дізнаватися, що воно таке таргет.

Редакція The Instapreneurs розкаже, як підготуватися до запуску першої реклами у соціальних мережах Facebook чи Instagram. А щоб не пропустити маркетингові тренди, підписуйтеся на нашу імейл розсилку.

Таргетована реклама: особливості та переваги

Таргетована реклама — це особливий формат просування через соцмережі, який точно влучає саме в задану ЦА. Серед його переваг:

  • підвищення впізнаваності бренду;
  • збільшення частоти та якості взаємодії з клієнтами;
  • досягнення маркетингових KPI;
  • пошук та порівняння різних сегментів аудиторій.

А як система знає, кому саме показувати ту чи іншу рекламу? Все просто. Коли користувач реєструється в одному з сервісів, то добровільно заповнює анкету і дає згоду на знеособлений збір даних про себе. Він вказує стать, дату народження, сімейний стан, місце проживання, навчання, роботи.

На основі цього створюється основний масив публічної інформації. Активність у соцмережі, до прикладу, підписка на групи, демонструє інтереси потенційного покупця. З дозволу людини програми також збирають дані про її місцеперебування. Завдяки цьому можна таргетувати рекламні повідомлення на жителів району чи відвідувачів певної геолокації. Якщо ви налаштовуєте геолокацію, припустимо, на Україну, то рекламу не побачать в Німеччині або Польщі. Ось так і твориться miracle.

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

5 ознак того, що ваш профіль готовий рекламуватися

Убрання вітають. Якщо знаєте це прислів’я, зможете замилувати нових відвідувачів обліковкою, і вони не відмовляться від покупки. Реклама буде працювати тільки тоді, коли профіль заповнений та контент пропрацьований.

Команда The Instapreneurs підготувала для вас покроковий гайд з підготовки wow-аккаунту:

  1. Ім’я профілю. Обирайте лаконічне і просте, easy to remember. До прикладу, назва бренду або послуги, яку ви надаєте.
  2. Аватарка. Фото має привертати увагу, підходити до тематики вашого облікового запису та вписуватися за форматом у коло. Для фейсбуку потрібна ще й обкладинка. Підійде атмосферна картинка, куди можна додати ваші контакти.
  3. Опис профілю. Це мініпрезентація на 150 знаків. Сюди потрібно вмістити назву компанії, рід діяльності, місто/країну, контакти, активне посилання на сайт чи месенджер. Бажано відбивати інформацію абзацами для легшого читання.
  4. Дописи. Зробіть хоча б 10 публікацій, аби обліковка виглядала «живою». Якщо вони будуть в єдиному стилі — nice.
  5. Сториз. Закріпіть у Highlights важливу інформацію для клієнтів: прайс, перелік послуг, мапу проїзду, новинки, умови оплати тощо.

Для оформлення акаунту можна скористатися дизайн-темплейтами від The Instapreneurs: CANDY BREADY або BUBBLE GUM. Це пак із 50 шаблонів для дописів та сториз, які можна легко редагувати через Figma або Canva.

Перша реклама: налаштування та аналіз

First of all зареєструйтеся у Business-кабінеті. Його ключова відмінність від Ads Manager — можливість керування рекламною кампанією декількома людьми. Далі зв’яжіть бізнес-сторінку з профілем, що буде рекламуватися, та налаштуйте платежі. Тепер можна переходити до створення оголошення:

  1. Ставимо мету. Найбільш ефективні — ліди або продаж.
  2. Визначаємо ЦА: вік, стать, місце проживання, інтереси тощо.
  3. Налаштовуємо плейсмент вручну або автоматично через Advantage+.
  4. Встановлюємо денний або загальний бюджет.
  5. Обираємо формат реклами: карусель, колекція, одне фото або відео.
  6. Додаємо медіафайли та текст.
  7. Чекаємо на проходження модерації.

За декілька днів можна оцінити перші результати. Фейсбук в бізнес-кабінеті надає досить вичерпну статистику, але для ретельного аналізу радимо підключити  Google Analytics на ваш сайт. Тоді ви отримаєте повну картину про поведінку користувачів, їхню кількість, час на ресурсі та багато іншого.

Для досягнення максимального ефекту у маркетинговій стратегії слід використовувати комбінацію контекстної та таргетованої реклами, щоб обробляти готовий попит та формувати новий. Як працювати з Google Ads, у лекції на The Instapreneurs розповідає спікерка Мар’яна Кизуб. Ви дізнаєтеся:

  • що таке контекстна реклама;
  • як створити воронку продажів;
  • які стратегії просування через контент найбільш ефективні;
  • як збирати ключові слова.
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як оцінити результативність реклами

Аналіз та оцінка таргетованої реклами залежить від ваших цілей. Якщо ви запускаєте рекламу з метою збільшити підписників, а отримуєте 3 підписки за шаленою ціною у 3 долари, то результативність її вкрай низька. Так само й з метою збільшення трафіку або продажів.

Якщо запускаєте рекламу через додаток, то найкраща ціль для збільшення кількості підписників — More profile visits. Якщо з рекламного кабінету на комп'ютері — то обирайте «Трафік».

До речі, продажі часто аналізують за кліками від реклами, що є невірно. Адже маленька кількість кліків може коштувати дорого, але вони згенерують лідів, що будуть купувати. Або ж навпаки: купа дешевих кліків, які зливаються на етапі покупки.

Перед основним запуском радимо тестувати рекламу. Тестовий період зазвичай складає декілька днів. Спробуйте запустити рекламу на допис на 2 дні ціною 2 долари та подивіться на результат. Якщо ціна підписника висока і їх мало — змінюйте креатив, допис, пропозицію. Якщо результат вас задовольняє — продовжуйте таргет.

Оптимальною ціною за підписника в інстаграмі вважається 30 центів. Звичайно, все залежить від ніші, але розбіг 30 центів - 1 долар — це абсолютно нормально.

Якщо ви працюєте з трафіком на сайт, перед запуском кампанії перевірте, чи фіксуються замовлення, заявки, дзвінки в Google Analytics, де ви збираєтеся відстежувати результат і ефективність реклами. Інакше реклама пройде, а ви так і не дізнаєтеся, скільки замовлень вона принесла.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Найпоширеніші помилки новачків під час запуску таргету

Якщо рекламна кампанія показала поганий результат, don't give up. Шукайте помилки:

  • Завищення чи заниження ставки. У першому випадку ви ризикуєте швидко витратити бюджет, у другому  — не охопити обрану аудиторію.
  • Зайві таргети. Не обмежуйте публіку без необхідності. Так ви втрачаєте частину потенційних клієнтів.
  • Відсутність сегментації. Якщо у вас широка аудиторія, розділіть її на групи за статтю, віком, інтересами та іншими параметрами, щоб персоналізувати рекламні пропозиції для кожної з них.
  • Неефективні креативи. Оголошення мають «чіпляти» лідів. Покажіть продукт з найбільш привабливого боку, розкажіть про його переваги й вигоди. Якщо креативи нудні та непродумані, кампанія не дасть результатів.
  • Неадаптовані креативи. Щоб реклама йшла як по маслу, під кожен формат і плейсмент потрібен свій контент — від розміру картинки до кількості символів у тексті. Наприклад, якщо тексту забагато, реклама може не охопити всю аудиторію. Це зручно перевіряти через інструмент Facebook.
  • Відсутність заклику до дії. Замало просто презентувати товар чи послугу — важливо чітко пояснити, що має зробити потенційний покупець. Без заклику до дії конверсія буде низькою.

Всі ці проблеми швидко вирішуються, якщо зробити висновки. Тому next таргет обов’язково запрацює на повну потужність і покаже кращі результати за менші гроші.

Топ 3 інструменти для таргетолога

  1. Бібліотека реклами Facebook — інструмент фейсбуку для пошуку активної реклами. Спочатку бібліотека створювалася, щоб забезпечити прозору рекламу і не допустити втручання у вибори. Але зараз її можна використовувати, щоб перевіряти показники креативів: наприклад, діапазон витрат і охоплення за кількома демографічними показниками. Плюс відстежувати, що та як рекламують конкуренти.
  2. Pivads — база даних крутих рекламних оголошень для Facebook та Instagram, які ви можете використовувати або надихатися ними. Колекція містить 300 оголошень для електронної комерції, SaaS, мобільних додатків тощо.
  3. Answer the Public — інструмент, який допомагає вивчити запити аудиторії. Наприклад, ви вводите в пошуковому рядку словосполучення "лекції з маркетингу" і отримуєте всі найпоширеніші пошукові запити. Це допомагає зрозуміти, з чим ваш продукт асоціюється у користувача і які зв'язки потрібно підтримувати.

Ми переконані, що найкращий інструмент — це знання. Підписуйтесь на бібліотеку The Instapreneurs та отримайте усі no-bullshit матеріали проєкту за 555 грн на місяць.