Таргетована реклама: особливості та переваги
Таргетована реклама — це особливий формат просування через соцмережі, який точно влучає саме в задану ЦА. Серед його переваг:
- підвищення впізнаваності бренду;
- збільшення частоти та якості взаємодії з клієнтами;
- досягнення маркетингових KPI;
- пошук та порівняння різних сегментів аудиторій.
А як система знає, кому саме показувати ту чи іншу рекламу? Все просто. Коли користувач реєструється в одному з сервісів, то добровільно заповнює анкету і дає згоду на знеособлений збір даних про себе. Він вказує стать, дату народження, сімейний стан, місце проживання, навчання, роботи.
На основі цього створюється основний масив публічної інформації. Активність у соцмережі, до прикладу, підписка на групи, демонструє інтереси потенційного покупця. З дозволу людини програми також збирають дані про її місцеперебування. Завдяки цьому можна таргетувати рекламні повідомлення на жителів району чи відвідувачів певної геолокації. Якщо ви налаштовуєте геолокацію, припустимо, на Україну, то рекламу не побачать в Німеччині або Польщі. Ось так і твориться miracle.