star-icon
4.8
(66 оцінок)
Junior

Таргетована реклама: Basic

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.8
(66 оцінок)
Junior

Таргетована реклама: Basic

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Загалом я вже була знайома з таргетованою рекламою, проте ця лекція все одно була корисною і цікавою для мене. Дізналась важливі нюанси або певні неочікувані моменти. Сподобався блок про аналітику й пояснення різних сценаріїв показників і відповідних до них рішень. В Олександри приємний спокійний голос і вся інформація сприймалась легко, були прості й зрозумілі, логічні пояснення. Лекція "Таргетована реклама: PRO" менше підходила під мої цілі, тому й сподобалась трішки менше. А ця чудово покрила мої запити, й після її перегляду маю свої call to actions, які точно зможу реалізувати. Єдиний негативний момент: (можливо, це такий монтаж або в мене виникла така ілюзія) було відчуття наче вся лекція 'вирізана-склеєна' по секундах-хвилинах. Це, звісно, не критично, але часом відволікало мозок:)
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Julia Olew
Про лекцію:
За годину лекції ти познайомишся з рекламним кабінетом Meta та запустиш свою першу рекламну кампанію
Дата виходу лекції:
2.2.2024
Paid Ads
Junior
Про спікера:
Олександра Черняк
4 роки працює з брендами та експертами у різних нішах.
Має 4 роки досвіду роботи з брендами та експертами у різних нішах. Зараз є спеціалісткою з таргетованої реклами в Crumb, працювала в The Instapreneurs та Matcher. Консультує бізнеси та навчає студентів збільшувати аудиторію та залучати клієнтів через соцмережі та вебсайти.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Вступ в таргетовану рекламу
Розберемось в тому, що таке таргетована реклама та чим вона відрізняється від контекстної реклами
02
Рекламні інструменти Meta
Розглянемо ієрархію рекламних інструментів, види рекламних кабінетів та те, який варіант підійде саме вам
03
Цілі реклами та алгоритми Meta
Як влаштований рекламний аукціон та алгоритм, для чого потрібні 6 рекламних цілей та що для себе обрати
04
Запуск першої рекламної кампанії
Лекторка покаже процес запуску рекламної кампанії та розповість, як тестувати, аналізувати та оптимізувати рекламні кампанії
Кому буде корисно?
target-icon
Інфлюєнсерам та експертам
Якщо ти ведеш блог і хочеш навчитися просувати його самостійно, вміти аналізувати і покращувати свої рекламні кампанії та збільшувати аудиторію своїх соцмереж без витрат на таргетолога.
strength-icon
Маркетологам та digital-спеціалістам
На лекції ти отримаєш базові знання рекламних інструментів Meta і зможеш якісно оцінювати роботу Paid Ads спеціаліста в команді. Будеш розбиратися в метриках, аналітиці та тому, як працюють алгоритми платформи.
job-icon
Власникам бізнесу
Якщо ти хочеш налаштовувати таргетовану рекламу для свого проєкту самостійно або розуміти, як все працює і на що звертати увагу при роботі зі спеціалістами з реклами.
Після лекції ти:
benefit-icon
Дізнаєшся, що таке таргетована реклама та які її відмінності від контексту
benefit-icon
Вивчиш рекламні інструменти Meta, зрозумієш, як працюють алгоритми та як влаштований рекламний аукціон
benefit-icon
Розберешся в рекламних цілях та будеш знати, для чого потрібна кожна з них
benefit-icon
Разом зі спікеркою запустиш свою першу рекламну кампанію та сформуєш свій перший звіт
benefit-icon
Навчишся проводити тестування кампаній, аналізувати показники та познайомишся з базовими метриками
benefit-icon
Зможеш якісно оцінювати роботу Paid Ads спеціаліста в команді і зрозумієш, на що звертати увагу в його роботі
star-icon
4.8
(66 оцінок)
Junior

Таргетована реклама: Basic

Це відео не містить звуку
Про лекцію:
За годину лекції ти познайомишся з рекламним кабінетом Meta та запустиш свою першу рекламну кампанію
Дата виходу лекції:
2.2.2024
Paid Ads
Про спікера:
Олександра Черняк
4 роки працює з брендами та експертами у різних нішах.
Має 4 роки досвіду роботи з брендами та експертами у різних нішах. Зараз є спеціалісткою з таргетованої реклами в Crumb, працювала в The Instapreneurs та Matcher. Консультує бізнеси та навчає студентів збільшувати аудиторію та залучати клієнтів через соцмережі та вебсайти.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Вступ в таргетовану рекламу
Розберемось в тому, що таке таргетована реклама та чим вона відрізняється від контекстної реклами
02
Рекламні інструменти Meta
Розглянемо ієрархію рекламних інструментів, види рекламних кабінетів та те, який варіант підійде саме вам
03
Цілі реклами та алгоритми Meta
Як влаштований рекламний аукціон та алгоритм, для чого потрібні 6 рекламних цілей та що для себе обрати
04
Запуск першої рекламної кампанії
Лекторка покаже процес запуску рекламної кампанії та розповість, як тестувати, аналізувати та оптимізувати рекламні кампанії