Загалом я вже була знайома з таргетованою рекламою, проте ця лекція все одно була корисною і цікавою для мене. Дізналась важливі нюанси або певні неочікувані моменти. Сподобався блок про аналітику й пояснення різних сценаріїв показників і відповідних до них рішень. В Олександри приємний спокійний голос і вся інформація сприймалась легко, були прості й зрозумілі, логічні пояснення. Лекція "Таргетована реклама: PRO" менше підходила під мої цілі, тому й сподобалась трішки менше. А ця чудово покрила мої запити, й після її перегляду маю свої call to actions, які точно зможу реалізувати. Єдиний негативний момент: (можливо, це такий монтаж або в мене виникла така ілюзія) було відчуття наче вся лекція 'вирізана-склеєна' по секундах-хвилинах. Це, звісно, не критично, але часом відволікало мозок:)