star-icon
4.5
(50 оцінок)
Junior

Чим займається стратег у креативній агенції

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.5
(50 оцінок)
Junior

Чим займається стратег у креативній агенції

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Про лекцію:
За 1 годину ти дізнаєшся про те, яку роль грає стратег у креативному процесі та які зони відповідальності він має
Дата виходу лекції:
4.9.2023
Career
Junior
Про спікера:
Богдан Гетманов
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу.
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу. Провів кількасот глибинних інтерв’ю та викладав в KAMA та USB.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Роль стратега в креативному процесі
Спікер поділиться, як влаштований креативний процес в агенціях — від запиту клієнта до готового результату. Розберемо покроково схему клієнт-менеджер-креатив-креативний директор.
02
Як стратег брифує клієнта
Богдан Гетманов впевнений, що стратег — це перекладач з бізнесової мови на мову креативу. Саме тому розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою, а потім доносити це команді.
03
За що відповідає стратег в команді
Поговоримо про те, як стратег веде стратегічну сесію, робить дослідження, розробляє стратегію, презентує її клієнту, оцінює результати та збирає кейс. 
04
Як бренд-стратегу розвивати хард скіли
Зі сторони обов’язків подивимося, які hard та soft skills необхідні стратегу: рісьорч, аналіз даних, паблік спікінг, знання маркетингу та PR тощо. Дізнаємося, де він їх застосовує та як розвивати ці навички.
Кому буде корисно?
target-icon
Маркетологам
Які хочуть глибше розібратися в темі та застосовувати ці знання в роботі з проєктами, або планують перейти на позицію стратега.
strength-icon
Іншим gigital-спеціалістам
Які хочуть оновити свої знання та вміння в цій сфері.
job-icon
Власникам бізнесу
Які хочуть розібратися, чим займається стратег та які зони відповідальності він має, для того, щоб вміти обирати спеціаліста в свій проєкт.
Після лекції ти:
benefit-icon
Зрозумієш, чим же все-таки займається стратег у креативній агенції та які задачі вирішує
benefit-icon
Розберешся в тому, за який продукт має відповідати стратег та як побудований креативний процес
benefit-icon
Зрозумієш, як відбуваєтсья процес адаптації брифу
benefit-icon
Розберешся, що представляє собою стратегічний продукт
benefit-icon
Навчишся писати креативний бриф під твої проєкти
benefit-icon
Дізнаєшся, за якими критеріями визначити хорошого стратега при відборі в команду
star-icon
4.5
(50 оцінок)
Junior

Чим займається стратег у креативній агенції

Це відео не містить звуку
star-icon
4.5
(50 оцінок)
Junior

Чим займається стратег у креативній агенції

Про лекцію:
За 1 годину ти дізнаєшся про те, яку роль грає стратег у креативному процесі та які зони відповідальності він має
Дата виходу лекції:
4.9.2023
Career
Про спікера:
Богдан Гетманов
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу.
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу. Провів кількасот глибинних інтерв’ю та викладав в KAMA та USB.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Роль стратега в креативному процесі
Спікер поділиться, як влаштований креативний процес в агенціях — від запиту клієнта до готового результату. Розберемо покроково схему клієнт-менеджер-креатив-креативний директор.
02
Як стратег брифує клієнта
Богдан Гетманов впевнений, що стратег — це перекладач з бізнесової мови на мову креативу. Саме тому розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою, а потім доносити це команді.
03
За що відповідає стратег в команді
Поговоримо про те, як стратег веде стратегічну сесію, робить дослідження, розробляє стратегію, презентує її клієнту, оцінює результати та збирає кейс. 
04
Як бренд-стратегу розвивати хард скіли
Зі сторони обов’язків подивимося, які hard та soft skills необхідні стратегу: рісьорч, аналіз даних, паблік спікінг, знання маркетингу та PR тощо. Дізнаємося, де він їх застосовує та як розвивати ці навички.