Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
За 1 годину ти дізнаєшся про те, яку роль грає стратег у креативному процесі та які зони відповідальності він має
Дата виходу лекції:
4.9.2023
Career
Junior
Про спікера:
Богдан Гетманов
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу.
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу. Провів кількасот глибинних інтерв’ю та викладав в KAMA та USB.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Роль стратега в креативному процесі
Спікер поділиться, як влаштований креативний процес в агенціях — від запиту клієнта до готового результату. Розберемо покроково схему клієнт-менеджер-креатив-креативний директор.
02
Як стратег брифує клієнта
Богдан Гетманов впевнений, що стратег — це перекладач з бізнесової мови на мову креативу. Саме тому розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою, а потім доносити це команді.
03
За що відповідає стратег в команді
Поговоримо про те, як стратег веде стратегічну сесію, робить дослідження, розробляє стратегію, презентує її клієнту, оцінює результати та збирає кейс.
04
Як бренд-стратегу розвивати хард скіли
Зі сторони обов’язків подивимося, які hard та soft skills необхідні стратегу: рісьорч, аналіз даних, паблік спікінг, знання маркетингу та PR тощо. Дізнаємося, де він їх застосовує та як розвивати ці навички.
За 1 годину ти дізнаєшся про те, яку роль грає стратег у креативному процесі та які зони відповідальності він має
Дата виходу лекції:
4.9.2023
Career
Про спікера:
Богдан Гетманов
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу.
Працює старшим стратегом в Banda і має 7 років загального досвіду роботи в маркетингу. Провів кількасот глибинних інтерв’ю та викладав в KAMA та USB.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Роль стратега в креативному процесі
Спікер поділиться, як влаштований креативний процес в агенціях — від запиту клієнта до готового результату. Розберемо покроково схему клієнт-менеджер-креатив-креативний директор.
02
Як стратег брифує клієнта
Богдан Гетманов впевнений, що стратег — це перекладач з бізнесової мови на мову креативу. Саме тому розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою, а потім доносити це команді.
03
За що відповідає стратег в команді
Поговоримо про те, як стратег веде стратегічну сесію, робить дослідження, розробляє стратегію, презентує її клієнту, оцінює результати та збирає кейс.
04
Як бренд-стратегу розвивати хард скіли
Зі сторони обов’язків подивимося, які hard та soft skills необхідні стратегу: рісьорч, аналіз даних, паблік спікінг, знання маркетингу та PR тощо. Дізнаємося, де він їх застосовує та як розвивати ці навички.