Всього за годину дізнайся, як запускати ефективні рекламні кампанії, аналізувати лістинги конкурентів та правильно використовувати ключові слова для максимального результату на найбільшому маркетплейсі світу.
Дата виходу лекції:
10.10.2024
Paid Ads
Junior
Про спікера:
Анастасія Зайцева
Amazon PPC спеціаліст з досвідом 2,5 роки
2,5 роки досвіду у сфері Amazon PPC. Працювала з ринками USA, DE, FR, IT ,ES. Повне рекламне ведення продукту, створення та наповнення лістингу.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Основи PPC реклами на Amazon
Загальна інформація про рекламні можливості на платформі. Місця для розміщення реклами: Top of Search, Rest of Search, Product Page. Основні відмінності між ними та їхній вплив на результати рекламних кампаній.
02
Типи рекламних кампаній на Amazon
Огляд ключових видів рекламних кампаній: Sponsored Products, Sponsored Brands, Sponsored Display. Як вони працюють та коли використовувати кожен тип для досягнення максимального результату.
03
Аналіз конкурентних лістингів
Практичні поради щодо наповнення та аналізу лістингів конкурентів. Розбір таких елементів, як фото, заголовок (title), ключові переваги (5 bullets), опис (description), A+ контент.
04
Створення ефективного лістингу та семантичного ядра
Рекомендації щодо створення лістингів для товарів. Як побудувати семантичне ядро для лістингу, систематизація ключових слів для підвищення видимості продукту на платформі.
Дізнайтесь, як використовувати PPC рекламу для підвищення видимості товарів і збільшення продажів. Отримайте практичні інструменти для створення ефективних лістингів та управління рекламними кампаніями.
Маркетологам eCommerce
Вивчіть стратегії проведення рекламних кампаній на Amazon. Навчіться аналізувати конкурентів, оптимізувати ключові слова та покращувати лістинги для збільшення конверсій і продажів.
Менеджерам з реклами
Отримайте навички управління різними типами реклами на Amazon. Дізнайтесь, як ефективно використовувати рекламний бюджет для досягнення максимальних результатів у PPC кампаніях.
Після лекції ти:
Зрозумієш, як працює PPC реклама на Amazon і які місця розміщення реклами найефективніші для збільшення видимості продукту.
Дізнаєшся про різні типи рекламних кампаній на Amazon (Sponsored Products, Sponsored Brands, Sponsored Display) і коли їх варто використовувати для досягнення найкращих результатів.
Навчишся аналізувати лістинги конкурентів, включаючи їх фото, заголовки, ключові переваги, опис і A+ контент, для покращення власного товарного представлення.
Отримаєш практичні навички створення семантичного ядра для лістингу і систематизації ключових слів для покращення пошукових результатів.
Будеш знати, як правильно наповнити свій лістинг, щоб зробити його привабливішим для покупців і підвищити конверсію.
Навчишся оптимізувати рекламні бюджети та трекати ефективність PPC кампаній для досягнення кращих фінансових показників.
Всього за годину дізнайся, як запускати ефективні рекламні кампанії, аналізувати лістинги конкурентів та правильно використовувати ключові слова для максимального результату на найбільшому маркетплейсі світу.
Дата виходу лекції:
10.10.2024
Paid Ads
Про спікера:
Анастасія Зайцева
Amazon PPC спеціаліст з досвідом 2,5 роки
2,5 роки досвіду у сфері Amazon PPC. Працювала з ринками USA, DE, FR, IT ,ES. Повне рекламне ведення продукту, створення та наповнення лістингу.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Основи PPC реклами на Amazon
Загальна інформація про рекламні можливості на платформі. Місця для розміщення реклами: Top of Search, Rest of Search, Product Page. Основні відмінності між ними та їхній вплив на результати рекламних кампаній.
02
Типи рекламних кампаній на Amazon
Огляд ключових видів рекламних кампаній: Sponsored Products, Sponsored Brands, Sponsored Display. Як вони працюють та коли використовувати кожен тип для досягнення максимального результату.
03
Аналіз конкурентних лістингів
Практичні поради щодо наповнення та аналізу лістингів конкурентів. Розбір таких елементів, як фото, заголовок (title), ключові переваги (5 bullets), опис (description), A+ контент.
04
Створення ефективного лістингу та семантичного ядра
Рекомендації щодо створення лістингів для товарів. Як побудувати семантичне ядро для лістингу, систематизація ключових слів для підвищення видимості продукту на платформі.