Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Лекція, підходи, поради, інструменти і вайб Ксенії -- це любов!
User 3
Лекція - любов! ДЯКУЮ!
Alesia Sense
Це вау💔 дуже дякую!)
Каріна Якимчук
Про лекцію:
Навіщо потрібен особистий бренд для власників бізнесу, який профіт він дає та як правильно його побудувати — розповідаємо в лекції
Дата виходу лекції:
2.6.2024
Self Development
All Levels
Про спікера:
Ксенія Мартовська
Незалежна консультантка, яка працює з брендами засновників high-growth стартапів, B2B компаній та венчурних інвесторів.
Незалежна консультантка з 10-річним досвідом роботи з брендами засновників high-growth стартапів, B2B компаній та венчурних інвесторів. Засновниця Martovska bureau — агенції з розвитку особистих брендів. Працювала з Microsoft, Ericsson, Reface, USAID, Єврокомісією, Київстар, ДТЕК, Метінвест, Сільпо.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Personal brand — це те, що про вас говорять, коли вас немає в кімнаті
Поговоримо про те, з чого складається особистий бренд, як та через які канали його транслювати. В чому мотивація створення ОБ та через які метрики тут можна відстежити успішність.
02
З чого почати побудову особистого бренду
Проведемо аудит попередніх комунікацій та reality check, аби побачити як люди сприймають вас зараз та що про вас зрозуміло з ваших соцмереж. А потім погуглимо себе в інтернеті та зробимо update info :)
03
Кожному бренду потрібна стратегія
Поставимо цілі, визначимо value proposition та цільову аудиторію. А ще навчимось розділяти ЦА особистого бренду та бізнесу (спойлер: це не завжди одна і та сама аудиторія). Визначимо свій positioning statement та запакуємо його в одну фразу.
04
Як зрозуміти, які канали потрібно залучати?
Визначимось з тим, на яких платформах зробити фокус, зробимо медіакіт та розберемось з тим, яким має бути співвідношення різних типів контенту. Також лекторка поділиться покроковим планом розвитку ОБ на 6 місяців, який ти одразу зможеш використовувати на практиці.
Сильний особистий бренд фаундера додає цінності бренду компанії, розширює можливості для побудови стратегічних партнерств та полегшує залучення талановитих співробітників, адже відомі власники бізнесу можуть слугувати магнітом для тих, хто хоче працювати з успішними та впливовими людьми.
Експерти
Завдяки особистому бренду ти зможеш легше знаходити проєкти, які відповідають твоїм цінностям та карʼєрним цілям і самі це може підвищити цінність тебе, як спеціаліста на ринку праці і в очах поточних клієнтів. А ще за допомогою ОБ ти зможеш відкрити для себе багато нових можливостей, бо саме людей з розвиненим особистим брендом частіше запрошують на інтервʼю, конференції та різні публікації.
Після лекції ти:
Проведеш чекап своїх попередніх комунікацій та зрозумієш, яке враження складається у людей про тебе зараз, зможеш ідентифікувати сильні та слабкі сторони свого бренду та побудувати план розвитку.
Дізнаєшся про основні складові особистого бренду та розберешся з тим, навіщо насправді тобі особистий бренд, які цілі та задачі це буде закривати саме для тебе та твого бізнесу
Зрозумієш, з чого починати розвиток ОБ, пропишеш ціннісну пропозицію та розберешся у тому, на кого цю пропозицію транслювати. І в результаті побудуєш стратегію, яка допоможе тобі досягти поставлених цілей
Визначиш свої цінності, запакуєш їх в одну влучну фразу та проаналізуєш, на яких каналах тобі потрібно зробити фокус, аби транслювати їх та будувати свій особистий бренд
Зрозумієш, як через нетворкінг прокачувати свій особистий бренд, де бути присутнім та на які івенти ходити, щоб краще донести цінність та експертизу своїй аудиторії
Віднайдеш баланс між різними типами контенту та зможеш знайти оптимальне співвідношення між ними, щоб залучати і утримувати аудиторію. А також отримаєш покроковий план розвитку особистого бренду на 6 місяців.
Навіщо потрібен особистий бренд для власників бізнесу, який профіт він дає та як правильно його побудувати — розповідаємо в лекції
Дата виходу лекції:
2.6.2024
Self Development
Про спікера:
Ксенія Мартовська
Незалежна консультантка, яка працює з брендами засновників high-growth стартапів, B2B компаній та венчурних інвесторів.
Незалежна консультантка з 10-річним досвідом роботи з брендами засновників high-growth стартапів, B2B компаній та венчурних інвесторів. Засновниця Martovska bureau — агенції з розвитку особистих брендів. Працювала з Microsoft, Ericsson, Reface, USAID, Єврокомісією, Київстар, ДТЕК, Метінвест, Сільпо.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Personal brand — це те, що про вас говорять, коли вас немає в кімнаті
Поговоримо про те, з чого складається особистий бренд, як та через які канали його транслювати. В чому мотивація створення ОБ та через які метрики тут можна відстежити успішність.
02
З чого почати побудову особистого бренду
Проведемо аудит попередніх комунікацій та reality check, аби побачити як люди сприймають вас зараз та що про вас зрозуміло з ваших соцмереж. А потім погуглимо себе в інтернеті та зробимо update info :)
03
Кожному бренду потрібна стратегія
Поставимо цілі, визначимо value proposition та цільову аудиторію. А ще навчимось розділяти ЦА особистого бренду та бізнесу (спойлер: це не завжди одна і та сама аудиторія). Визначимо свій positioning statement та запакуємо його в одну фразу.
04
Як зрозуміти, які канали потрібно залучати?
Визначимось з тим, на яких платформах зробити фокус, зробимо медіакіт та розберемось з тим, яким має бути співвідношення різних типів контенту. Також лекторка поділиться покроковим планом розвитку ОБ на 6 місяців, який ти одразу зможеш використовувати на практиці.