star-icon
4.5
(82 оцінки)
Junior

Як організувати зйомку для бренду

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.5
(82 оцінки)
Junior

Як організувати зйомку для бренду

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Класна і дуже затишна лекція, дякую!
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Анна Юріна
Про лекцію:
За годину лекції ти дізнаєшся про ключові інструменти для ефективної організації зйомки бренду, зрозумієш її структуру та особливості
Дата виходу лекції:
4.11.2023
Content
Junior
Про спікера:
Дар’я Кузнєцова
Власниця бренду одягу PUMPIT, а також працює в міжнародній агенції More Dash.
Власниця бренду одягу PUMPIT, а також працює в міжнародній агенції More Dash. Більше 8 років роботи в фешн індустрії. Працювала з брендами anouki, mariannasenchina, cultnaked, Harrods, Revolve, Harvey Nichols HK, Selfridges, Browns, Neiman Marcus.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Visual guide: тренди візуалу в соціальних мережах
Поговоримо про те, як зробити візуал, який зачепить гостя з першого погляду. Розберемо переваги хорошого візуалу, його цінність для бренду та тренди: предметка, кампейн, ракурси, колажі, інфографіка та інше. 
02
Як правильно створити бриф для зйомки 
Дар’я Кузнєцова надасть чекліст підготовки до зйомки будь-якого бренду. Туди входять мудборд, підбір команди та моделей, таймінг, бюджет тощо. Також розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою. 
03
Камера, мотор: чекліст зйомки
Тут спікерка надасть покроковий план проведення зйомки, який поділяється на 2 етапи. Поговоримо про те, що робити безпосередньо до та після: бриф клієнта, ТЗ для команди, бекстейдж, форс-мажори тощо. 
04
Як підібрати референси
Навчимося підбирати референси та створювати мудборд. Дізнаємося покроковий план: як визначитися з видом та ідеєю зйомки, обрати образи, реквізит, розкадровки, пози та інше. 
Кому буде корисно?
target-icon
Фотографам та контент-кріейторам
Які хочуть краще розуміти процес підготовки до зйомки, як правильно формувати бриф, таймінг та реагувати на факапи, якщо вони трапляються.
strength-icon
Маркетологам та іншим спеціалістам
Які хочуть дізнатися більше про те, як влаштовані зйомки для брендів та як створювати контент, який ефективно комунікує та привертає увагу аудиторії.
job-icon
Власникам бізнесу
Які хочуть розуміти, як все працює, щоб мати змогу наймати кваліфікованих спеціалістів.
Після лекції ти:
benefit-icon
Дізнаєшся, як зробити візуал, який зачепить гостя сторінки з першого погляду
benefit-icon
Зрозумієш, як зробити візуально, який створює довіру до продукту та стимулює збільшення продажів
benefit-icon
Дізнаєшся, з чого повинен складатися візуал та ознайомишся з чіткими інструкціями для підготовки
benefit-icon
Отримаєш чек-лист, який допоможе тобі не пропустити нічого важливого
benefit-icon
Зрозумієш, як правильно підбирати референси та складати мудборд
benefit-icon
Будеш знати, як уникати факапів і що робити, якщо вони все-таки стались
star-icon
4.5
(82 оцінки)
Junior

Як організувати зйомку для бренду

Це відео не містить звуку
star-icon
4.5
(82 оцінки)
Junior

Як організувати зйомку для бренду

Про лекцію:
За годину лекції ти дізнаєшся про ключові інструменти для ефективної організації зйомки бренду, зрозумієш її структуру та особливості
Дата виходу лекції:
4.11.2023
Content
Про спікера:
Дар’я Кузнєцова
Власниця бренду одягу PUMPIT, а також працює в міжнародній агенції More Dash.
Власниця бренду одягу PUMPIT, а також працює в міжнародній агенції More Dash. Більше 8 років роботи в фешн індустрії. Працювала з брендами anouki, mariannasenchina, cultnaked, Harrods, Revolve, Harvey Nichols HK, Selfridges, Browns, Neiman Marcus.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Visual guide: тренди візуалу в соціальних мережах
Поговоримо про те, як зробити візуал, який зачепить гостя з першого погляду. Розберемо переваги хорошого візуалу, його цінність для бренду та тренди: предметка, кампейн, ракурси, колажі, інфографіка та інше. 
02
Як правильно створити бриф для зйомки 
Дар’я Кузнєцова надасть чекліст підготовки до зйомки будь-якого бренду. Туди входять мудборд, підбір команди та моделей, таймінг, бюджет тощо. Також розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою. 
03
Камера, мотор: чекліст зйомки
Тут спікерка надасть покроковий план проведення зйомки, який поділяється на 2 етапи. Поговоримо про те, що робити безпосередньо до та після: бриф клієнта, ТЗ для команди, бекстейдж, форс-мажори тощо. 
04
Як підібрати референси
Навчимося підбирати референси та створювати мудборд. Дізнаємося покроковий план: як визначитися з видом та ідеєю зйомки, обрати образи, реквізит, розкадровки, пози та інше.