Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Класна і дуже затишна лекція, дякую!
Анна Юріна
Про лекцію:
За годину лекції ти дізнаєшся про ключові інструменти для ефективної організації зйомки бренду, зрозумієш її структуру та особливості
Дата виходу лекції:
4.11.2023
Content
Junior
Про спікера:
Дар’я Кузнєцова
Власниця бренду одягу PUMPIT, а також працює в міжнародній агенції More Dash.
Власниця бренду одягу PUMPIT, а також працює в міжнародній агенції More Dash. Більше 8 років роботи в фешн індустрії. Працювала з брендами anouki, mariannasenchina, cultnaked, Harrods, Revolve, Harvey Nichols HK, Selfridges, Browns, Neiman Marcus.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Visual guide: тренди візуалу в соціальних мережах
Поговоримо про те, як зробити візуал, який зачепить гостя з першого погляду. Розберемо переваги хорошого візуалу, його цінність для бренду та тренди: предметка, кампейн, ракурси, колажі, інфографіка та інше.
02
Як правильно створити бриф для зйомки
Дар’я Кузнєцова надасть чекліст підготовки до зйомки будь-якого бренду. Туди входять мудборд, підбір команди та моделей, таймінг, бюджет тощо. Також розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою.
03
Камера, мотор: чекліст зйомки
Тут спікерка надасть покроковий план проведення зйомки, який поділяється на 2 етапи. Поговоримо про те, що робити безпосередньо до та після: бриф клієнта, ТЗ для команди, бекстейдж, форс-мажори тощо.
04
Як підібрати референси
Навчимося підбирати референси та створювати мудборд. Дізнаємося покроковий план: як визначитися з видом та ідеєю зйомки, обрати образи, реквізит, розкадровки, пози та інше.
За годину лекції ти дізнаєшся про ключові інструменти для ефективної організації зйомки бренду, зрозумієш її структуру та особливості
Дата виходу лекції:
4.11.2023
Content
Про спікера:
Дар’я Кузнєцова
Власниця бренду одягу PUMPIT, а також працює в міжнародній агенції More Dash.
Власниця бренду одягу PUMPIT, а також працює в міжнародній агенції More Dash. Більше 8 років роботи в фешн індустрії. Працювала з брендами anouki, mariannasenchina, cultnaked, Harrods, Revolve, Harvey Nichols HK, Selfridges, Browns, Neiman Marcus.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Visual guide: тренди візуалу в соціальних мережах
Поговоримо про те, як зробити візуал, який зачепить гостя з першого погляду. Розберемо переваги хорошого візуалу, його цінність для бренду та тренди: предметка, кампейн, ракурси, колажі, інфографіка та інше.
02
Як правильно створити бриф для зйомки
Дар’я Кузнєцова надасть чекліст підготовки до зйомки будь-якого бренду. Туди входять мудборд, підбір команди та моделей, таймінг, бюджет тощо. Також розберемо, як правильно брифувати клієнта перед роботою.
03
Камера, мотор: чекліст зйомки
Тут спікерка надасть покроковий план проведення зйомки, який поділяється на 2 етапи. Поговоримо про те, що робити безпосередньо до та після: бриф клієнта, ТЗ для команди, бекстейдж, форс-мажори тощо.
04
Як підібрати референси
Навчимося підбирати референси та створювати мудборд. Дізнаємося покроковий план: як визначитися з видом та ідеєю зйомки, обрати образи, реквізит, розкадровки, пози та інше.