Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
Лекція про те, як створювати унікальний контент та залучати нових клієнтів у бізнес за допомогою eye-catching візуалу
Дата виходу лекції:
1.5.2023
Content
Middle
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Євагрія Сергєєва
Casting Manager - DM Casting
Social Media Specialist та Producer. Співрацювала з проєктами: LITKOVSKA, KULAKOVSKY, NORBA, POCHE, APARTMENT 13, HELEN MARLEN GROUP, ASTHIK GROUP.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Контентна стратегія та її роль у бізнесі
Розберемо поняття контент-маркетингу як стратегічного підходу, що в результаті приносить бізнесу прибуток. Поговоримо про важливість контентної стратегії — покращення конверсії, підвищення уваги та довіри клієнтів тощо.
02
UGC: що це таке та хто його створює
Євагрія Сергєєва розкаже, чому UGC не базується лише на контенті клієнтів. Дізнаємось, як співпрацювати з креаторами, прихильниками бренду, працівниками компанії для створення контенту, B2B та D2C-бізнесами.
03
Як організувати зйомку контенту
Розберемося, як робити research, підбирати референси та створювати мудборд, обирати підрядників та писати ТЗ для команди.
04
6 порад про те, як створювати контент
Спікерка надасть практичні tips, які допоможуть генерувати унікальний контент для брендів. Поговоримо про креативність, нові тренди візуалу в Instagram, різні ракурси, обробку фото, шрифти в сториз тощо.
Які планують розширювати бізнес клієнтів на західні ринки, хочуть навчитися ефективно використовувати контент-маркетинг для просування товарів та послуг і дізнатися про нові тренди.
Digital-спеціалістам
Які працюють з клієнтами, що мають міжнародний бізнес та хочуть навчитися створювати ефективну стратегію контент-маркетингу для їхніх проектів.
Власникам бізнесу
Які мають амбіції розширювати свій ринок, і хочуть дізнатися про кращі практики та тренди в контент-маркетингу на цих ринках.
Після лекції ти:
Навчишся створювати ефективну контент-стратегію для бізнесів на західному та українському ринку
Зрозумієш основні принципи та підходи до контент-маркетингу
Дізнаєшся різновиди контент-маркетингу, які можна використовувати для просування своїх продуктів
Ознайомишся з трендами 2023 року та інноваційними підходами до створення контенту
Дізнаєшся, як працює UGC-контент для органічного просування проєктів
Зможеш створити унікальний візуал для свого проєкту та виділитись серед конкурентів
Лекція про те, як створювати унікальний контент та залучати нових клієнтів у бізнес за допомогою eye-catching візуалу
Дата виходу лекції:
1.5.2023
Content
ТОП-5 за переглядами у лютому
Про спікера:
Євагрія Сергєєва
Casting Manager - DM Casting
Social Media Specialist та Producer. Співрацювала з проєктами: LITKOVSKA, KULAKOVSKY, NORBA, POCHE, APARTMENT 13, HELEN MARLEN GROUP, ASTHIK GROUP.
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Контентна стратегія та її роль у бізнесі
Розберемо поняття контент-маркетингу як стратегічного підходу, що в результаті приносить бізнесу прибуток. Поговоримо про важливість контентної стратегії — покращення конверсії, підвищення уваги та довіри клієнтів тощо.
02
UGC: що це таке та хто його створює
Євагрія Сергєєва розкаже, чому UGC не базується лише на контенті клієнтів. Дізнаємось, як співпрацювати з креаторами, прихильниками бренду, працівниками компанії для створення контенту, B2B та D2C-бізнесами.
03
Як організувати зйомку контенту
Розберемося, як робити research, підбирати референси та створювати мудборд, обирати підрядників та писати ТЗ для команди.
04
6 порад про те, як створювати контент
Спікерка надасть практичні tips, які допоможуть генерувати унікальний контент для брендів. Поговоримо про креативність, нові тренди візуалу в Instagram, різні ракурси, обробку фото, шрифти в сториз тощо.