star-icon
4.4
(64 оцінки)
Middle

Контент-маркетинг для фуд-брендів та HoReCa

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.4
(64 оцінки)
Middle

Контент-маркетинг для фуд-брендів та HoReCa

fire-icon
Переглядають зараз: 5
Бестселер
Дуже інформативна лекція! Отримала купу ідей для контент-маркетингу. Дякую за практичні поради 🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Марина
Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму) Але й досить корисними були й інші матеріали) Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту. Дякую вам🫶🏻
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
star-iconstar-iconstar-iconstar-iconstar-icon
Catherine Bykh
Про лекцію:
Як робити ефективний контент-маркетинг для їжі — розповідаємо на прикладі кейсів креативного контент бюро FINCH BÜRO
Дата виходу лекції:
3.10.2023
Content
Middle
Про спікера:
Максим Закрижевський
Co-founder креативного бюро FINCH BÜRO, які сторюють контент для food-брендів та HoReCa.
Co-founder креативного бюро FINCH BÜRO, які сторюють контент для food-брендів та HoReCa. Ex head of marketing закладу IDEALIST COFFEE CO та ex marketing manager компанії Sky Up.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Food brands VS HoReCa 
Дізнаємося про різницю у роботі із фуд-брендами та HoReCa (кав’ярні, ресторани, кафе тощо). Поговоримо про те, як їхні представники приймають рішення, як відрізняється тайм-менеджмент, кого залучати з команди до тих або інших. 
02
Специфічні особливості у роботі з фуд-брендами та закладами
Тут про особливості роботи з представниками обох сфер. Поговоримо про системність, бюджети та ціноутворення контенту, свободу креативу, таймлайн, рівень відповідальності та наслідки помилок. 
03
Як створювати контент за межами Instagram
Максим Закрижевський на прикладі кейсів розкаже, як можна розповсюджувати фуд-контент та не концентруватися лише на соціальних мережах. Поговоримо про онлайн-меню та його цінність, а також, як правильно продати клієнту ідею контенту для меню та delivery сервісів. 
04
Стратегія контенту для закладів та фуд-брендів 
На реальному кейсі Multiplex розберемо, як контент стає частиною маркетингової стратегії та змінює ставлення до продукту. Поговоримо про те, як за допомогою контенту підвищити продажі та впізнаваність бренду. 
Кому буде корисно?
target-icon
Маркетологам та PR-спеціалістам
Які хочуть дізнатися більше про ефективні стратегії контент-маркетингу в HoReCa, підходи та техніки, спрямовані на залучення уваги, розширення аудиторії та підвищення лояльності клієнтів.
strength-icon
Іншим digital-спеціалістам
Які хочуть дізнатися більше про те, що таке HoReCa, які особливості та специфіка цього напрямку та як закріпити за собою цю категорію.
job-icon
Власникам бізнесу та керівникам
Які хочуть розібратися, як робити контент-маркетинг для своїх проєктів та за рахунок цього збільшувати ефективність бізнесу.
Після лекції ти:
benefit-icon
Дізнаєшся унікальні аспекти ринку їжі та його вплив на стратегії створення контенту
benefit-icon
Проаналізуєш практичні кейси і зрозумієш, як створювати ефективну контент-стратегію
benefit-icon
Дізнаєшся особливості FMCG food-брендів та HoReCa
benefit-icon
Дізнаєшся ключові відмінності у підходах до контент-маркетингу та як вони впливають на залучення аудиторії
benefit-icon
Ознайомишся з важливими каналами та платформами комунікації з аудиторією
benefit-icon
Зрозумієш, навіщо використовувати онлайн-меню і як правильно це робити
star-icon
4.4
(64 оцінки)
Middle

Контент-маркетинг для фуд-брендів та HoReCa

Це відео не містить звуку
star-icon
4.4
(64 оцінки)
Middle

Контент-маркетинг для фуд-брендів та HoReCa

Про лекцію:
Як робити ефективний контент-маркетинг для їжі — розповідаємо на прикладі кейсів креативного контент бюро FINCH BÜRO
Дата виходу лекції:
3.10.2023
Content
Про спікера:
Максим Закрижевський
Co-founder креативного бюро FINCH BÜRO, які сторюють контент для food-брендів та HoReCa.
Co-founder креативного бюро FINCH BÜRO, які сторюють контент для food-брендів та HoReCa. Ex head of marketing закладу IDEALIST COFFEE CO та ex marketing manager компанії Sky Up.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Food brands VS HoReCa 
Дізнаємося про різницю у роботі із фуд-брендами та HoReCa (кав’ярні, ресторани, кафе тощо). Поговоримо про те, як їхні представники приймають рішення, як відрізняється тайм-менеджмент, кого залучати з команди до тих або інших. 
02
Специфічні особливості у роботі з фуд-брендами та закладами
Тут про особливості роботи з представниками обох сфер. Поговоримо про системність, бюджети та ціноутворення контенту, свободу креативу, таймлайн, рівень відповідальності та наслідки помилок. 
03
Як створювати контент за межами Instagram
Максим Закрижевський на прикладі кейсів розкаже, як можна розповсюджувати фуд-контент та не концентруватися лише на соціальних мережах. Поговоримо про онлайн-меню та його цінність, а також, як правильно продати клієнту ідею контенту для меню та delivery сервісів. 
04
Стратегія контенту для закладів та фуд-брендів 
На реальному кейсі Multiplex розберемо, як контент стає частиною маркетингової стратегії та змінює ставлення до продукту. Поговоримо про те, як за допомогою контенту підвищити продажі та впізнаваність бренду.