Створюючи рекламу для бренду, компанії прагнуть ідеалу. Підбираються професійні моделі з привабливою зовнішністю, які знають як правильно позувати. Прописуються влучні рекламні репліки, розробляються креативи. Правда в тому, що переважна більшість користувачів стомилася від ідеальності. Вони хочуть бачити справжніх людей, а не змонтовану картинку. Іншими словами користувачі прагнуть побачити в рекламі себе, і user-generated content дає таку нагоду.
Перш ніж дізнатися більше про використання UGC у візуальному контенті Instagram та TikTok, підпишіться на email-розсилку The Instapreneurs, аби отримувати інсайти зі світу диджитал одними із перших.
Спочатку варто розібратися із самим поняттям. UGC дослівно звучить як user-generated content. Це контент, створений безпосередньо користувачами соціальних мереж. До цієї категорії відноситься різний тип матеріалів:
Більшість людей схильні купувати товари на які є рекомендації реальних користувачів. Цифри статистичних досліджень впливу UGC-контенту вражають. Згідно з опитуванням Adweek, 85% користувачів більш схильні довіряти матеріалам, які були створені реальними людьми, ніж самим брендами.
Про те, як створювати та впроваджувати UGC в бізнес, також читайте в блозі The Instapreneurs.
Згідно зі статистикою від DataReportal, на початок 2024 року в Україні нараховувалося 24,3 млн активних юзерів соціальних мереж. А це більш ніж половина населення країни. З них 12,4 млн користується Instagram і 16,4 млн TikTok. Частина людей активна в обидвох соцмережах.
Ці платформи — більше не місце для мемів про котиків. За даними TikTok за 2022 рік, 39% юзерів соціальної мережі стверджують, що на платформі знайшли новий для себе бренд. Водночас 47% навіть придбали товар, який вони побачили у відео. Отже, соціальні медіа — це потужний інструмент для продажів.
З впровадженням UGC-матеріалів ви можете досягти такої інших цілей бізнесу:
В результаті це призведе до збільшення конверсій та прибутку компанії. Проте, аби UGC-контент працював на вас, потрібно ретельно підійти до впровадження цього інструменту у маркетингову стратегію.
Якщо цікаво дізнатися, як правильно аналізувати маркетингові показники, зокрема SMM — читайте статтю «Аналітика для SMM-менеджера: найважливіші метрики»
Не достатньо просто створити рандомні відео та запостити їх у соцмережі. Аби UGC-кампанія у TikTok та Instagram Reels була ефективною, варто врахувати деякі моменти:
Ваша мета полягає у тому, щоб виділитися серед конкурентів у ніші. Для цього потрібно створювати вдалі креативи, які будуть цікаві цільовій аудиторії. Серед найкращих форматів UGC для TikTok та Instagram:
Що ще актуально і соціальних медіа розповість матеріал «Тренди UGC-маркетингу 2024: відгуки, ком’юніті, ШІ». В ньому розповідається і про те, як з просуванням бренду може допомогти AI.
Є два типи UGC-контенту у соціальних мережах — безкоштовний та проплачений. В першому випадку ви використовуєте відео від людей, які вже користуються вашим продуктом. Часто юзери діляться зі своєю аудиторією вдалими покупками, показують розпаковування. При цьому вони можуть використовувати брендовані хештеги, або відмічати сторінку компанії.
Заохочуйте клієнтів залишати відгуки та ділитися іншою інформацію, а також робіть репости на власну сторінку в соцмережі. Подумайте над створенням власного тегу, який аудиторія зможе використовувати у своїх постах, рілсах та іншому контенті.
Інший спосіб — це знайти кріейтора, який органічно прорекламує товар чи послугу. Вибираючи блогера важливо зважати на його цільову аудиторію. Також довідайтесь покази залученості на його сторінці. Варто переконатися, що тип та якість контенту, відповідає тон оф войс вашого бренду. Перед початком співпраці з кріейтором, чітко визначте очікування та цілі. Якщо це невеликий блог, можете надати послугу чи товар за відгук. Відомі кріейтори мають власний прайс на рекламу.
Компанії зі світовим ім’ям не залишились осторонь UGC-тренду. Ось декілька прикладів для натхнення на власну кампанію.
У 2011 році компанія запустила цілу серію напоїв з іменами. Кампанія називалась «Share a Coca-Cola». Реклама та вітрини в магазинах спонукували шукати своє ім’я та ділитися знахідкою у соціальних мережах. Для цієї мети навіть придумали хештег #ShareaCoke. Таким чином компанія надихала клієнтів створювати UGC-контент. В результаті багато користувачів взаємодіяли з брендом, а реклама стала вірусною. Ця кампанія виходила за межі США, батьківщини кока-коли. Вона дійшла і до України.
Відомий по цілому світі бренд кави також знайшов спосіб для створення UGC. Вони запустили серед клієнтів флешмоб з прикрашання чашок. Відвідувачі мали можливість покреативити, розписуючи стакани для кави. Під цю кампанію був запущений хештег #WhiteCupContest, а переможець отримував подарунки. Зокрема йому платили 300 доларів та друкували розпис на багаторазових чашках. Велика кількість UGC-креативів у соціальних мережах з відміткою бренду збільшила охоплення Starbucks. До того ж так компанія змогла прорекламувати багаторазові чашки та показала наскільки для них важливі клієнти.
Українські бренди теж не відстають від тренду на UGC-контент. Поділимося декотрими з них — наприклад, Unico. Це український бренд косметики зі слоганом «Don’t waste your time, use multitasker». Основні продукти бренду: мультитаскери, хайлайтери, блиски для губ. Подивіться, як побудована стрічка інстаграм та сториз: тут безліч UGC-контенту, від процесу користування блисками до розпаковок продуктів. Таким чином потенційний покупець може роздивитися, як виглядає косметика на різних людях, і зробити свій вибір.
Ще один приклад українського бренду, який активно використовує UGC. 13PERFUMES — бренд сучасної української парфумерії. У стрічці Instagram вони публікують фотографії своїх клієнтів, які користуються парфумами. Тут можна побачити не тільки самі продукти, а й атмосферу, які вони створюють довкола.
UGC може принести значний профіт для вашого бізнесу. Користувацький контент збільшує довіру до компанії та допомагає створити потужну спільноту навколо неї. Не бійтесь заохочувати прихильників бренду до створення креативів з вашими хештегами. Робіть репост найбільш вдалих варіантів до себе на сторінку та мотивуйте клієнтів до цього приємними бонусами та іншими презентами. Результати не змусять довго чекати.
The Instapreneurs підготували для вас цілу бібліотеку з user-generated content. Вже сьогодні ви можете оформити підписку на UGC Library. Тут доступно понад 1000 відео різної тематики, зокрема:
Контент у форматі 9х16 зручно використовувати для створення креативних публікацій до соціальних мереж. Щотижня бібліотека поповнюється 50 новими відео. Вартість підписки на один місяць складає $29.99. Це лише $0.07 за одне якісне відео. Є різні тарифні плани — на один, три чи шість місяців. Ви зможете вибрати оптимальний для вас варіант.