Як створювати UGC
UGC — це автентичний контент від звичайних користувачів, знятий переважно без фільтрів, з чесним відгуком щодо певного товару чи послуги. А ще це дієвий метод підвищення лояльності клієнтів, залучення бренду та конверсій.
UGC є навколо: він у руках клієнтів, підписників та прихильників бренду. Люди діляться своїм досвідом у соціальних мережах, пишуть огляди на сайтах, створюють відеорозпаковки на YouTube, публікують дописи в блогах про продукти чи послуги.
Користувальницький контент може створюватися за власною ініціативою користувачів й тоді такий контент є умовно безкоштовним, або за домовленістю з брендом з наданням знижок чи бонусів автору контенту.
Створити власний UGC здатен кожний: найпростіше це зробити з розпаковки товару й тегнути бренд в публікації. До прикладу, сториз користувача, де він відмічає бренд, на який робить огляд, розпаковку тощо.
![ugc-example-1](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/6627aec76cb4f898336cf56e_ugc-example-1.webp)
На прикладі соцмережі Інстаграм розберемо важливі аспекти створення UGC-контенту.
Ідентичність та цілі бренду
Для створення якісного UGC необхідно розуміти цільову аудиторію, цінності та маркетингові цілі брендів. Проаналізуйте наявний контент профілю, щоб зрозуміти тон та стиль. Це розуміння сприятиме створенню вашого контенту, який відгукнеться аудиторії бізнесу.
![ugc-example-2](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/6627aeefb9cf005b90d3c49b_ugc-example-2.webp)
Найпростіший приклад — атмосферні фото міста, які репостять собі пабліки, як ми бачимо вище на скриншоті. Це може бути нестандартний ракурс, якась маловідома цікавинка тощо. Свої фото можна постити їх у своєму профілі з відміткою акаунту, й згодом ваш витвір можуть репостнути не тільки в сториз, а й в профіль.
![ugc-example-3](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/6627af34560af283978de487_ugc-example-3.webp)
А можна власноруч надсилати свій контент паблікам, й деякі навіть платитимуть за нього. Вище на скриншоті бачимо приклад з подібної співпраці в Телеграм.
Автентичність та цікавість контенту
Автентичність — одна з головних складових успішного UGC. Контент мусить резонувати з аудиторією та відображати справжній досвід та погляди автора. Природність та близький стиль, який сприяє відчуттю зв’язку та довіри з підписниками, досягне мети швидше.
![ugc-example-4](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/6627af5fdbbdbda3062cc1a9_ugc-example-4.webp)
Вище на скриншоті — експеримент із застосування засобу від випадіння волосся від учасниці фокус-групи. Згодом після завершення експерименту бренд зняв ролик з учасницею, аби налагодити довіру зі споживачами.
Розповідь або сторителінг
Переконлива розповідь — потужний інструмент для створення привабливого UGC. Створюйте розповіді, які привертають увагу аудиторії та викликають емоції. Включіть інтерактив, персонажів, конфлікти та їх вирішення, щоб зробити вміст більш різноманітним, запам’ятовуваним та разючим.
![ugc-example-5](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/6627af8c62d9e5cd2b51ff7b_ugc-example-5.webp)
На прикладі в reels бачимо позначку 2 акаунтів, в профілі яких також відображається відео авторки. Подібний контент зроблений у співавторстві з обома тегнутими акаунтами. Використовуйте візуальні та мультимедійні елементи, зображення, щоб покращити розповідь та створити захопливий досвід для аудиторії.
Забезпечення релевантності та узгодженості бренду
Зберігаючи автентичність, переконайтеся, що ваш UGC узгоджується з цілями та голосом бренду. Адаптуйте свій контент згідно з тоном та цілями бренду, з яким співпрацюєте.
Вимірювання та адаптація контенту на основі залучення
Відстежуйте ефективність UGC, спираючись на показники охоплення, вподобайки, коментарі, поширення та перегляди. Проаналізуйте, який тип вмісту найкраще резонує з аудиторією, й згідно з результатами удоскональте свій підхід до створення.