Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Звіти в команді маркетингу: як звітувати SMM-менеджеру

Звітування щодо виконаної роботи — важливий скіл будь-якого спеціаліста, зокрема й SMM-менеджера. Звіти є інструментом для аналізу найважливіших KPI, продажів, реакцій та залучення аудиторії, подальшого планування etc. В команді маркетингу The Instapreneurs у всіх є власні цілі на місяць. Це може бути трафік на сайт, продажі підписки на бібліотеку лекцій, перегляди блогу, випуск лекцій. У SMM-менеджера так само.

Ми вирішили поділитися, як покроково розробити щомісячну звітність для клієнта та підготували шаблон звіту в кінці матеріалу. З цим нам допомогла Тома Мельничук — Head of SMM The Instapreneurs та Head of SMM & E-commerce marketing manager Matcher.

head-of-smm-theinstapreneurs

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Як створити звіт про SMM perfomance: 7 кроків 

Ловіть покроковий гайд, як створити щомісячний звіт для клієнта та завантажуйте шаблон. Для цього ми використали Google Presentation, тому надалі розкажемо про кроки на кожному зі слайдів звіту.

Крок 1: цілі на минулий місяць 

На першому слайді звіту випишіть цілі, KPI та результати, яких вдалося досягти за місяць. Наприклад, якщо у вас ціль «Підвищення впізнаваності та лояльності», то КРІ можуть бути такими: 

  • Зростання аудиторії (кількість підписок та відписок);
  • Охоплення дописів (Reach);
  • Взаємодія з контентом та залучення аудиторії (Engagement) та інші. 

Якщо ваша мета «Трафік на сайт», то й KPI відповідна. На першій сторінці потрібно показати досягнення у відсотках до цілі. Більше про найважливіші метрики читайте в матеріалі «Аналітика для SMM-менеджера». А далі переходимо до детального аналізу роботи SMM-менеджера за місяць. 

how-to-social-media-analytics

Крок 2: аналіз аудиторії

У цій частині зазвичай вносимо загальну кількість фоловерів, нових підписників та кількість відписок. В The Instapreneurs ми також додаємо число охоплених акаунтів за місяць та відсоток взаємодії з контентом (Engagement Rate). 

Формула ER: Кількість взаємодій у профілі / (Кількість дописів + Кількість Reels) / Кількість підписників х 100% 

Зазначати відсоток відписок теж важливо. Він може бути занадто високим навіть тоді, коли підписки перекривають відписки. Нормою вважаємо 0,1-0,2% відписок щодня. Як вирахувати цей відсоток: кількість відписок помножити на 100 та розділити на загальне число підписників. 

Наприклад, у вас в акаунті 15 000 фоловерів, а відписалися 50. За формулою маємо 50 * 100 /  15 000 = 0,3 %. 

Крок 3: кількість контенту 

На графіку покажіть, скільки контенту ви опублікували за минулий місяць. Сюди входять сториз, дописи та reels. Наша SMM-менеджерка Тома також розписує, який саме контент вона створила. Наприклад, кількість інформаційних дописів, корисних, фанових тощо. 

Ці цифри допоможуть проаналізувати, коли контенту ви зробили менше, а коли був повний хардкор. А ще можна вчасно прослідкувати, якщо десь відстаєте від планів.  

В цій частині радимо додати, який контент залетів найбільше (по охопленнях, взаємодіям, клікам), а який — найгірше. Таким чином ви зможете проаналізувати, які типи контент працюють та заходять аудиторії.

Posted-Content-MoM
Приклад діаграми для аналізу

Крок 4: статистика сториз 

В цьому розділі зазвичай ми не використовуємо графіки. Проте виділяємо найкращі та найгірші сториз за охопленням. Цифри можна знайти в акаунті Інстаграм: 

Три лінії в правому верхньому кутку — Статистика — Контент, який ви опублікували — переглянути всі. В налаштуваннях обрати тип контенту, період, який вам потрібен та метрику.

Окрім охоплень сториз можна аналізувати й інші показники:

  • Виходи. Метрика показує, який контент у сториз  перегортають або закривають. Це може бути знаком, що тема нецікава і юзери пропускають її. Але пам’ятайте, що на всіх сториз є виходи — це окей. Потрібно лише зрозуміти свою «норму». 
  • Кліки на посилання. Ця метрика допоможе побачити, на які лінки натискали найбільше. Так ви можете визначити сториз з найбільшою кількістю кліків та проаналізувати контент, який збільшив активність. Надалі використовуйте схожі способи та розкривайте подібні теми глибше. 
  • Позначки «Подобається». Це відносно нова штука для Instagram і, звісно, користувачі не так активно ставлять уподобайки на сториз, як на дописи та reels. Проте ця метрика допоможе визначити контент, який був настільки цікавим, що підписники вирішили лайкнути саме ці історії.
У висновку напишіть чому отримали такі показники. Наприклад, що спрацювало краще або гірше і чому. Дайте свої гіпотези та розкажіть, як тестуватимете їх наступного місяця.

Крок 5: статистика дописів та reels

Помилка, якої часто припускаються SMM-спеціалісти: не враховувати охоплення допису. Для якісного аналізу потрібно розуміти відсоток взаємодії аудиторії з дописом, оскільки допис, який класно залетів на лайки, може мати менший відсоток залучення, ніж допис, в якому лайків менше. Тому здається, що за кількістю взаємодії допис спрацював класно, а насправді це не так. 

Нам потрібно знати формулу коефіцієнта залучення допису та reels:

ERR (допису) = (лайки + коментарі + збереження + поширення / охоплення) * 100%

Радимо одразу робити розрахунки в Google Sheets, прописавши там собі формулу, аби дані рахувались автоматично. Чим більший відсоток залучення на дописі, тим краще він «зайшов» аудиторії.

Крок 6. Що потрібно знати і для дописів, і для Reels

Ловіть додаткові 3 важливі метрики, які доступні у статистиці Reels та дописів:

  • Охоплені облікові записи (а саме розбивка по «Читачах« та «Не читачах»). Це класна метрика, щоб зрозуміти, чи був ваш контент у рекомендаціях та хто його бачив.
  • Читачі. Аналізуйте, скільки читачів приходить з дописів та Reels. Враховуйте, які теми ви висвітлювали, які СТА спрацювали, який був дизайн, монтаж тощо.
  • Натискання на зовнішнє посилання (метрика доступна для дописів). Якщо ви анонсували новий продукт, зробили sale контент, залишили заклик до дії — проаналізуйте, скільки юзерів з цього допису тапнули на посилання в шапці профілю.

Крок 7 : самарі та плани на місяць 

  • Досягнення. Напишіть, що вдалося зробити цього місяця. Наприклад, який контент залетів найкраще або яких успіхів ви досягли. 
  • Виклики. Проаналізуйте, чому щось пішло не так. Якщо ви не досягли цілей та КРІ — в чому причина? 
  • Можливості. Тут можна розписати, як ви покращите роботу наступного місяця, які механіки спробуєте, що нового додасте в контент тощо. 

Шаблон щомісячного SMM-звіту від The Instapreneurs 

На практиці ви можете оформити звіт у будь-якому форматі: презентація, PDF-файл, таблиця або просто гуглівський документ. Ми радимо робити презентацію у хмарному сховищі (Google/Canva/Figma), щоб з нею зручно було взаємодіяти усім членам команди: коментувати, редагувати, додавати інформацію. Це все дуже незручно робити із PDF-файлом.

Команда The Instapreneurs щомісяця збирається на загальному мітингу і кожен з мемберів презентує свій monthly report. Ми маємо одну Google-презентацію, що поділена на розділи: operations, blog, SEO, email, SMM, UGC тощо. 

Саме тому й підготували шаблон SMM-звіту у форматі презентації. Тут ви знайдете слайди, де треба заповнити: 

  • цілі на місяць, 
  • аналіз аудиторії, 
  • кількість контенту, 
  • статистика дописів, сториз та reels, 
  • висновки за місяць та плани на наступний період. 
Залиште свій email отримайте шаблон SMM-звіту на пошту. В презентації натисніть Файл - Зробити копію та заповнюйте своїми даними. 
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Google Sheets для маркетологів: туторіал як працювати з гугл-таблицями 

Хочете розібратися, як продуктивно користуватись табличками, збирати аналітику, створювати діаграми та графіки? Тоді ловіть маст хев — лекція «Google Sheets для маркетологів» від Юлії Лялевич. 

Юлія Лялевич — Lead Creative Producer у Welltech, має 4+ роки в диджитал маркетингу та 2 роки досвіду в аудиті. 

how-to-google-sheets-lecture

Після лекції ви: 

  • Детально розберете навігацію по гугл-таблицях;
  • Зможете працювати з даними та оформлювати їх графіками;
  • Дізнаєтеся про базові функції розрахунків; 
  • Навчитеся використовувати формули для полегшення робочого процесу;
  • Отримаєте файл з найважливішими hotkeys. 
Нагадуємо, що за 40+ лекцій та 4 нових щомісяця із підпискою The Instapreneurs ви витрачаєте лише $14.99. Не гайте часу та отримайте всі матеріали відразу за посиланням. 
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.