Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

У 2023 році ми стали свідками, як стрімко штучний інтелект увірвався в повсякденне життя, надавши нам, з одного боку, magic-можливості, а з іншого — викликавши нові страхи. Маркетологи, копірайтери, SMM-спеціалісти отримали інструмент, про який можна було тільки мріяти. Він позбавляє від рутини, значно економить час і дає більший простір для творчості. Та чи будуть тепер потрібні такі спеціалісти?

Варто подивитися вперед разом з The Instapreneurs, щоб зрозуміти, як ШІ впливатиме на перспективи у роботі та навчанні. Про це наш матеріал «Chat GPT: тренди штучного інтелекту на 2024 рік».

Хочете бути в курсі сучасних тенденцій у сфері SMM та digital-маркетингу, щоб почуватися впевнено? Підписуйтеся на нашу email-розсилку та кожного тижня отримуйте листи з новинами й корисними порадами наших спікерів.

Підсумки найгучнішого року для штучного інтелекту

Словник Collins Dictionary визнав AI (Artificial intelligence) головним словом 2023 року. Але технології на основі ШІ з'явилися не минулого року, вони застосовувалися у різних сферах бізнесу щонайменше десятиліття. Новим у 2023 році стала феєрична поява генеративних інструментів штучного інтелекту — ChatGPT і Bard, які здатні на те, на що раніше був спроможний лише людський мозок.

У березні OpenAI презентувала нову версію свого чат-бота — GPT-4, яка вміє одночасно працювати як з текстами, так і з зображеннями. А у листопаді з'явилася більш потужна флагманська модель GPT-4 Turbo. Ще один відомий продукт компанії — нейромережа DALL-E (є вже друга і третя версії), яка перетворює текстовий запит в зображення.

Що таке Chat GPT і на що він здатний

Chat GPT — це чат-бот, який вміє відповідати на складні запитання користувачів миттєво і так, ніби жива людина. Ці здібності — наслідок навчання на винятковому обсязі текстових даних. У його «мозок» завантажені мільйони текстів з книг, записів у соцмережах, сторінок вебсайтів. Революційна технологія розроблена американською дослідницькою лабораторією OpenAI на базі GPT-3.

Ось тільки дещо з того, на що здатний Chat GPT-3:

  1. Написання різноманітних текстів, створення заголовків.
  2. Створення короткого резюме з довгих текстів або документів.
  3. Виокремлення з тексту головних тез.
  4. Рерайт та створення нових текстів на основі контенту.
  5. Написання електронних листів, запрошень.
  6. Створення живих діалогів.
  7. Переклад на різні мови, зокрема й на українську.
  8. Підготовка відповідей на запитання з різних тем, починаючи від базових шкільних тем, закінчуючи науковими дослідженнями.

Детальну інструкцію про використання Chat GPT-3 для написання текстів читайте тут.

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Тренди ШІ в роботі у 2024

Використання генеративного ШІ значно впливає на зайнятість і продуктивність у сфері маркетингу. У зв'язку з цим постає питання: які плани у керівників щодо застосування в роботі штучного інтелекту? Подивимося, яка ситуація на західному та українському ринках.

Штучний інтелект на західних ринках

Згідно зі звітом Capgemini 54% ​​керівників вважають Gen AI рушійною силою продажів, а 48% – маркетингу та комунікацій. Дослідження Statista 2023 фіксує: 73% маркетологів США заявили про використання застосунків Generative AI у своїх компаніях.

Дані з дослідження Capgemini

Опитування IBM у травні 2023 року показало, що 67% керівників відділу маркетингу (CMO) мають намір запровадити генеративний ШІ протягом наступного року, а 86% планують зробити це у наступні 24 місяці.

Тож, як свідчать дані, більшість власників підприємств на заході планують активно використовувати інструменти ШІ. Це сигнал для тих, хто планує шукати роботу за кордоном: без вміння працювати з інструментами ШІ шансів на успіх стає все менше.

Використання штучного інтелекту в Україні

В нашій країні ситуація трохи інша. У березні 2023 року освітня лабораторія Projector Al Lab опитала представників 150 українських компаній, щоб з'ясувати, чи користуються вони ШІ, якщо так, то як само. Згідно з результатами опитування, на 51% підприємствах пробували інструменти ШІ й зрідка їх використовують. 22% часто звертаються до нових застосунків, ще 20% роблять це інколи або взагалі обходяться без них.

Ширше за всіх використовують штучний інтелект дизайнери: 65% респондентів вказали, що в їхніх компаніях ці творчі спеціалісти вже перейшли на нові технології. Друге місце посідають копірайтери (52%), далі йдуть представники маркетингу й PR (49%), керівники команд (39%) й інженери-розробники (21%).

Бачимо, що в Україні штучний інтелект більшою мірою використовується у творчих сферах (дизайн, копірайтинг) та галузі маркетингу. Це говорить про бажаність володіння цим скілом для досягнення певних результатів.

Вплив штучного інтелекту на ринок праці у маркетингу в Україні

Штучний інтелект задає тон на західних і українському ринках праці у сфері маркетингу, тож майбутнім фахівцям варто враховувати ці зміни для успішної кар'єри.

«Кожен, хто добре розбирається у використанні генеративних інструментів штучного інтелекту, тепер має значну перевагу над тими, хто цього не знає», — пише Ітан Крамп у статті «Генеративні тенденції штучного інтелекту для маркетологів і креативників у 2024 році».

Чи не найбільших змін у зв'язку з використанням штучного інтелекту зазнає в Україні сфера копірайтингу та контент-маркетингу. Саме ті, хто зможе опанувати нові технології та підвищити з їхньою допомогою продуктивність своєї праці, вийдуть уперед у конкурентній боротьбі.

SMM-фахівцям та маркетологам знадобиться вміння працювати з аналітикою ШІ. Розуміння даних, їх інтерпретація та використання для стратегічного планування стане суттєвим активом.

В цілому фахівцям важливо розвивати гнучкість та навички, які неможливо легко автоматизувати. Креативність, стратегічне мислення та вміння пристосовуватися до нових технологій стануть визначальними факторами для ефективного конкурування на ринку праці. Саме про це йдеться у статті Instapreneurs «Управління кар'єрою для SMM-спеціаліста: які навички треба опанувати у 2024 році».

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Тенденції штучного інтелекту на 2024 рік: що чекає сферу маркетингу

Очікується, що у 2024 році штучний інтелект продовжить трансформувати сферу маркетингу, надаючи нові можливості та підвищуючи ефективність стратегій. Серед тенденцій виділяють такі:

  • гіперперсоналізація — надання індивідуальних пропозицій та реклами для кожної людини на основі даних про її поведінку, звички та уподобання;
  • глибока автоматизація — ще більше полегшення роботи в SMM: планування постів, розсилка електронної пошти, спілкування з клієнтами тощо;
  • аналітика та передбачення — глибокий аналіз ринку, прогнозування попиту на продукти або послуги, визначення тенденцій;
  • інфлюенс-маркетинг — пошук вузьконішевих блогерів для націлювання рекламних кампаній на більш релевантні аудиторії;
  • віртуальна та доповнена реальності — для інтерактивної взаємодії з потенційними та наявними клієнтами компаній.

2023 рік змінив життя та роботу digital-спеціалістів. Найбільших трансформацій зазнала професійна діяльність копірайтерів, сммників та маркетологів. Для них здатність працювати з інструментами ШІ набула неабиякої актуальності та викликала необхідність їх опанування. Разом з тим для побудови успішної кар'єри треба розвивати креативне, аналітичне та стратегічне мислення. Тенденції ШІ на 2024 рік ще більше посилюють ці вимоги.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як робити маркетингову аналітику: лекція від Instapreneurs

Аналітика — невіднятна частина маркетингу. Без неї неможливі розробка успішної стратегії просування та ефективне використання бюджету. Хочете дізнатися про кращі інструменти та методи оцінки даних, отримати цінні поради для маркетингової діяльності й розвитку свого бізнесу? Дивіться лекцію «Як робити маркетингову аналітику» від спікерки Вероніки Сенькіної на платформі The Instapreneurs.

 Що ви дізнаєтесь:

  • основні переваги та можливості використання маркетинг-аналітики;
  • аналіз ефективності маркетингових каналів;
  • як подивитись трафік конкурентів через відкриті джерела;
  • як використовувати Google Analytics для аналізу;
  • tips для ефективного відстеження продажів з маркетинг-каналів;
  • ефективні методи аналізу та як їх застосовувати для проєкту.

Також лекторка наведе реальні приклади аналізу трафіку конкурентів, дасть власні рекомендації та корисні поради. Якщо виникнуть питання, ви зможете їх задати письмово та отримати детальні відповіді від спікерки на свій імейл протягом тижня.

Лекція буде корисною для:

  • підприємців, які хочуть виділити найефективніші канали для просування продукту, підвищити віддачу від вкладень у маркетинг та збільшити прибуток;
  • маркетологів, які прагнуть зрозуміти, що дає маркетинг-аналіз та які інструменти є в арсеналі;
  • digital-спеціалістів, зацікавлених у розвитку власного проєкту, бізнесу клієнта або просто охочих удосконалити професійні скіли.
Не пропустіть можливість розібратися в маркетинговій аналітиці, покращити свою роботу, фаховий рівень та бізнес-показники!

Вартість лекції — 850 гривень, але з підпискою на The Instapreneurs усі матеріали доступні за ціною 555 гривень на місяць. Оформлюйте підписку під будь-якою лекцією або у «Бібліотеці продуктів».