Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Близько 77% людей в усьому світі є користувачами соцмереж. Лише 173 мільйони приєдналися до цієї спільноти за останній рік, тоді як загалом поціновувачів соціальних медіа вже майже 5 мільярдів. Такі дані станом на липень 2023 року оприлюднила команда Kepios. Дослідження доводить: мережі не втрачають популярності, отже, є перспективною платформою для позиціонування бізнесу та розвитку кар’єри в SMM.

Редакція The Instapreneurs розповідає, які скіли будуть необхідними смм-спеціалісту у 2024 році, щоб підкорити хвилю охоплень та розкрити таємницю ефективної взаємодії на шляху до високих продажів та впізнаваності бренду. 

Щоб якнайкраще розібратися із сучасними трендами та бути в курсі всіх оновлень для ефективного керування соцмережами, підписуйтеся на нашу email-розсилку.

Персоналізація та комунікація: топ трендів SMM у 2024 році

У четвірці найпопулярніших соціальних медіа, за даними сервісу DataReportal – Facebook, Youtube та після WhatsApp іде Instagram. Щобільше, дані GWI показують, що типовий користувач постійно використовує в середньому 6-7 різних платформ щомісяця. 

Кожна соцмережа регулярно пропонує оновлення. Відповідно, SMM-фахівець повинен вчасно на них реагувати, щоб отримувати більше можливостей для реалізації амбітних проєктів. Тренди соцмереж, актуальні в другій половині 2023 року: 

  • Замість лонгридів – короткі дописи з тригерами, що торкаються саме вашої ЦА. 
  • Залучення мікроінфлюенсерів на зміну дорогим блогерам.
  • Персоналізованість, коли за брендом стоять живі люди з цінностями та справжніми емоціями. Згідно з опитуванням Sprout pulse за 1 квартал 2023 року, 77% споживачів з більшою ймовірністю витрачатимуть свої кошти на бренди, з якими відчувають зв’язок.
  • Акцентування на перевагах товарів і послуг, а не болях, які вони повинні вирішувати. 
  • Балансування між ексклюзивністю та використанням ШІ. 

Бути професіоналом у сфері СММ у 2024 році – це вміти адаптуватися, грамотно реагувати на зміну алгоритмів та постійно апгрейдитися. Щоб дізнатися більше про те, як підвищити свою кваліфікацію і впевнено будувати успішну кар’єру в SMM, рекомендуємо послухати лекцію «Управління кар'єрою. Як розвивати свою карʼєру сьогодні та чи потрібен для цього професійний бренд?» Юлії Кудіної. Лекторка розповідає про стан і можливості ІТ-ринку в Україні сьогодні, а також дає практичні поради із саморозвитку. 

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Soft skills в SMM у 2024 році

Сммник нашого часу повинен почуватися в соцмережах, як удома. Знати, де що «лежить», і що потребує «ремонту». Це базові навички, без яких працювати у цій сфері неможливо. Тому до soft skills у 2023-2024 роках відносимо: 

  • Адаптивність, що дає змогу вчасно реагувати на зміни алгоритмів соцмереж та використовувати переваги кожного оновлення.
  • Грамотний бриф клієнта для розуміння цілей і вибудовування стратегії. SMM – не лотерея, а чіткий план. Важливо не просто щось публікувати, але аналізувати, чи є такі дії ефективними.
  • Вміння спілкуватися з людьми та розуміти їхні потреби. Вивчення аудиторії і постійна взаємодія з підписниками – база, на якій будується сучасне просування в соцмережах.
  • Організованість, адже часто сммники – це люди, які змушені робити кілька справ одночасно, досягаючи результатів на всіх етапах.
  • Креативне мислення та пунктуальність, що означає чітке дотримання дедлайнів і відповідальність за свою роботу. 

Сьогодні на сайті work.ua розміщено близько 1000 вакансій у сфері SMM. Більше сервісів з пошуку роботи для смм-фахівців знайдете у добірці The Instapreneurs. Що вищі скіли – то більшою буде оплата роботи. 

Як потрапити в топ кращих: hard skills, які будуть мегаактуальними

Соцмережі майбутнього – це гармонійне поєднання чат-ботів і персоналізації брендів, беззаперечне розуміння тригерів та увага до деталей, які змушують користувача залишатися тут і зараз. Згідно з останніми дослідженнями, сучасна людина концентрується на будь-якій інформації в Інтернеті до 1,7–2,5 секунд. Тому в тренді – короткі відео, цікаві графічні матеріали та інтерактиви, що залучають, покращують взаємодію. 

Звідси й hard skills, якими повинен володіти смм-спеціаліст, що прагне заробляти більше:

  • Володіння графічним дизайном та вміння створювати й обробляти відео з нуля. 
  • Знання Google Analytics та здатність приймати ефективні рішення на основі актуальних статистичних даних.
  • Розуміння маркетингових стратегій для взаємодії з різними відділами компанії задля досягнення кращих результатів у соцмережах.
  • Вміння налаштовувати таргетовану рекламу та аналізувати її ефективність, щоби адекватно оцінювати рентабельність інвестицій.  
  • Розуміння переваг та недоліків різних соціальних мереж для правильного використання кожної з них. Важливо проаналізувати, яка із платформ принесе клієнту кращу взаємодію, яка буде зручною для ефективних продажів, а яка працюватиме на впізнаваність бренду.
  • Вміння користуватися ШІ, зберігаючи баланс між автоматизованими процесами для економії часу та ексклюзивністю і персоналізацією, які роблять бренд «своїм».
  • Знання SEO. Пошукова оптимізація дає змогу залучати більше цільової аудиторії, тому написання текстів із використанням сео-технік – хард скіл сммника, що працює на результат.

Зрештою, SMM-менеджеру, який хоче заробляти більше у 2024 році, важливо правильно себе презентувати. Вміння скласти резюме, яке підкреслюватиме hard skills та виділятиме саме ваш професіоналізм на фоні інших претендентів – вхідний квиток до багатогранного світу SMM. Зберігайте зручну інструкцію, як написати ефективне резюме, та отримуйте від своєї професії максимум: задоволення, досвіду та прибутків. 

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Що почитати та послухати про розвиток кар'єри | The Instapreneurs радить

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.