Персоналізація та комунікація: топ трендів SMM у 2024 році
У четвірці найпопулярніших соціальних медіа, за даними сервісу DataReportal – Facebook, Youtube та після WhatsApp іде Instagram. Щобільше, дані GWI показують, що типовий користувач постійно використовує в середньому 6-7 різних платформ щомісяця.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/65140c753d9519f41e4bfb49_smm_skills_report.webp)
Кожна соцмережа регулярно пропонує оновлення. Відповідно, SMM-фахівець повинен вчасно на них реагувати, щоб отримувати більше можливостей для реалізації амбітних проєктів. Тренди соцмереж, актуальні в другій половині 2023 року:
- Замість лонгридів – короткі дописи з тригерами, що торкаються саме вашої ЦА.
- Залучення мікроінфлюенсерів на зміну дорогим блогерам.
- Персоналізованість, коли за брендом стоять живі люди з цінностями та справжніми емоціями. Згідно з опитуванням Sprout pulse за 1 квартал 2023 року, 77% споживачів з більшою ймовірністю витрачатимуть свої кошти на бренди, з якими відчувають зв’язок.
- Акцентування на перевагах товарів і послуг, а не болях, які вони повинні вирішувати.
- Балансування між ексклюзивністю та використанням ШІ.
Бути професіоналом у сфері СММ у 2024 році – це вміти адаптуватися, грамотно реагувати на зміну алгоритмів та постійно апгрейдитися. Щоб дізнатися більше про те, як підвищити свою кваліфікацію і впевнено будувати успішну кар’єру в SMM, рекомендуємо послухати лекцію «Управління кар'єрою. Як розвивати свою карʼєру сьогодні та чи потрібен для цього професійний бренд?» Юлії Кудіної. Лекторка розповідає про стан і можливості ІТ-ринку в Україні сьогодні, а також дає практичні поради із саморозвитку.