Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

У сучасному світі бізнесу, де зміни відбуваються зі швидкістю світла, роль керівника набуває надзвичайної важливості. Від компетенцій керівника компанії чи відділу, залежить успіх чи провал компанії. 

Керівник, як диригент, відповідальний за кінцевий результат, за діяльність команди, як та куди вони витрачають свій час та фокус. Недосвідчений керівник або той у якого мало навичок, може так і не привести вашу команду до бажаних цілей.  Якщо ви самі керуєте компанією або обираєте людину на керівні ролі в компанії, придивіться до компетенцій та оцініть наскільки готові ви чи співробітник до такої ролі, та що ще треба розвивати. 

Про те, які якості та компетенції необхідно розвивати керівникам, розповіла Марічка Герман — бізнес-консультант. Марічка допомагає власникам-ремісникам перейти від ручного управління компанією до системного. Внаслідок чого, власник отримує свободу та впевненість, для розвитку та масштабування бізнесу.

business-consultant

Сучасний керівник має володіти 5 ключовими компетенціями: лідерська, менеджерська, менторська, коучингова та фасилітатора.

Лідерська компетенція керівника

Це одна з ключових якостей керівника, яка допомагає якісно впливати на команду, мотивувати співробітників на досягання цілей та загалом ефективно керувати процесами всередині колективу. Лідер має створювати атмосферу співпраці, де кожен член команди відчуває свою значущість та готовий працювати на спільний результат. 

Ця компетенція містить такі функції 👇

  1. Швидко та впевнено приймати рішення. Це вимагає не лише знання ситуації, але й інтуїції та готовності взяти на себе відповідальність за результат.
  2. Вміти донести до команди загальну мету компанії, зв'язуючи щоденні завдання з великою стратегією. Це допомагає працівникам бачити важливість своєї роботи в контексті загального успіху.
  3. Надихати та мотивувати команду досягати нових висот — одна з найважливіших задач керівника. Це включає вміння розпізнавати і відзначати досягнення, а також підтримувати високий моральний дух.
  4. Лідер повинен бачити перспективи та нові можливості, вміти прогнозувати зміни на ринку і своєчасно адаптувати стратегії компанії.
  5. Проведення стратегічних сесій — ключова функція керівника, що дозволяє формувати довгострокові плани та стратегії розвитку компанії.
Нещодавно у блозі The Instapreneurs розповідали про життєвий цикл співробітника від першого контакту і до звільнення. Дізнайтеся більше в матеріалі «Employee lifecycle: аудит життєвого циклу співробітника».
how-to-employee-lifecycle-audit

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Менеджерська компетенція

Менеджерські компетенції — це знання, вміння, навички, особистісні характеристики, які допомагають керівникам ефективно організовувати роботу команди та забезпечувати виконання певних завдань. В цій компетенції ключове наступне: плани та факти виконання їх, вміння аналізувати показники та звіти, на основі них приймати рішення. Ось, що сюди входить👇

  1. Вміти чітко формулювати цілі та завдання для команди, забезпечуючи їх зрозумілість та досяжність.
  2. Постійний моніторинг виконання завдань дозволяє своєчасно виявляти проблеми та коригувати дії команди.
  3. Створювати та впроваджувати процеси, які підвищують продуктивність команди. Працювати заправилами та регламентами створених для даних процесів. 
  4. Регулярний аналіз результатів та звітування дозволяють оцінювати досягнення та визначати подальші кроки для поліпшення діяльності.
  5. Надання конструктивного зворотного зв'язку допомагає співробітникам розвиватися та покращувати свої результати.
  6. Щоденна взаємодія з командою, підтримка та координація її роботи — основа ефективного менеджменту.

Менторська та коучингова компетенції сучасного керівника

Для керівника вкрай важливо володіти не лише лідерськими якостями та стратегічним мисленням, а й менторськими та коучинговими компетенціями. Ці навички дозволяють не лише ефективно керувати командою, а й сприяти її постійному розвитку та зростанню. Розвиваючи їх, керівник інвестує не лише у своїх співробітників, а й у майбутнє своєї компанії. Отже, детальніше про менторство та коучинг👇

Менторська компетенція

Ментор допомагає співробітникам ставити амбітні цілі та підтримує їх на шляху до їх досягнення. Тут важливо: передача власного досвіду та знань допомагає молодим спеціалістам уникати помилок та швидше розвиватися.

Консультації та поради від ментора дозволяють співробітникам знайти найкращі рішення в складних ситуаціях. Також можна використовувати навчання як самостійні, так і з залученням експертів зовнішніх, задля покращення компетенцій ваших співробітників та пришвидшення виконання завдань.

Коучинг

  1. Коуч надає конструктивний зворотний зв'язок, який допомагає співробітникам усвідомити свої сильні та слабкі сторони. Ця компетенція дозволяє не робити з працівників “безпомічних курчат”, а навпаки розвиває їх навичку оцінювати ситуацію, аналізувати та шукати рішення. 
  2. Проведення коучингових сесій допомагає співробітникам виявляти внутрішні ресурси та знаходити шляхи до розв'язання проблем.
  3. Вміння слухати — ключ до розуміння потреб та проблем команди.
  4. Вміння співчувати та розуміти емоції співробітників створює довірливі відносини в команді.
  5. Постановка правильних запитань сприяє самоаналізу та пошуку рішень.
Аби краще розуміти про можливі когнітивні упередження всередині команди, радимо прочитати колонку психотерапевтів Mentoly — «Від ефекту страуса до синдрому самозванця: пастки когнітивних упереджень в роботі».
types-of-cognitive-biases
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Фасилітація

Вміння керувати командною роботою та вести продуктивні дискусії є однією з найважливіших навичок лідера. Саме завдяки компетенції фасилітації керівник може об'єднати команду, спрямувати її зусилля на досягнення спільної мети та створити атмосферу, де кожен голос буде почутим.

  1. Ефективний керівник планує та проводить робочі зустрічі, де обговорюються важливі питання та приймаються рішення. Тут важливі не двогодинні зустрічі, після яких немає рішення, а структурні наради, після яких у всіх є розуміння, що робити. 
  2. Розуміння та управління динамікою групи дозволяє уникати конфліктів та забезпечувати продуктивну роботу команди.
  3. Фасилітатор допомагає команді досягти згоди в складних питаннях, що сприяє ефективному прийняттю рішень.
Всі ці компетенції разом утворюють портрет сучасного керівника, який здатний не лише  результативно керувати командою, але й надихати її на нові досягнення, підтримувати розвиток кожного співробітника та забезпечувати сталий розвиток компанії.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як менеджерити команду: лекція The Instapreneurs

Хочете отримати доступ до конкретних інструментів управління, які можна впроваджувати в роботу вже сьогодні? Радимо лекцію про менеджмент команд від The Instapreneurs. Спікерка Юлія Кудіна — HR/кар’єрна консультантка з досвідом роботи 11 років в people operations в IT сфері. Ex-VP of People в компанії Reface. Одна з подкасту льоші і юлі, People First Podcast.

Що ви отримаєте з лекції про менеджмент

  • Дізнаєтеся, з чого складається зона відповідальності менеджера і зрозумієте, чому звільняються працівники
  • Детально розглянете інструмент 1-1: в чому його магія та як це допоможе покращити комунікацію в команді
  • Отримаєте топ-10 способів мотивації, які дозволять створити стимули для підвищення продуктивності команди
  • Ознайомитесь з ключовими навичками управління, на яких варто зосередитися для досягнення успіху в ролі менеджера
  • Отримаєте перелік практичних порад та інструментів, які спікерка використовує у власній роботі
team-management
Підпишіться на бібліотеку лекцій The Instapreneurs і отримуйте не лише цю лекцію за вигідною ціною, але й безліч інших корисних матеріалів. Виберіть тариф, який підходить саме вам — $29.99 за один місяць, $59,97 за три місяці або $89.94 за пів року, і розширюйте свої знання у сфері PR та маркетингу.