star-icon
4.8
(50 оцінок)
Middle

User Experience для маркетологів

За годину лекції ти зрозумієш, що таке “людяний” інтерфейс, за якими принципами його проєктувати та на що звертати увагу маркетологу, який працює із сайтом

Про лекцію:
За годину лекції ти зрозумієш, що таке “людяний” інтерфейс, за якими принципами його проєктувати та на що звертати увагу маркетологу, який працює із сайтом
Дата виходу лекції:
3.12.2023
Design
Про спікера:
Єлизавета Стецюк
UI/UX Designer & Webflow Developer
UI/UX Designer & Webflow Developer. Розробляє сайти для українського бізнесу, працювала в The Instapreneurs, а також з проєктами balbek bureau, блогом The Mysteztvo, школою англійської мови mabutko.school та іншими. Наразі займається фрилансом та аутсорсинговими проєктами.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Чому інтерфейси мають бути “людяними” та “безпечними”
Які сайти ми вважаємо привабливими і де купуємо найчастіше? В цій лекції ми розберемось, що таке юзер-френдлі інтерфейс та зрозуміємо, чому користувачі схильні обирати одні сайти та не завершують покупки на інших
02
Види сайтів відносно функцій, які вони виконують
Поділимо сайти на 4 умовні групи за функціями, потребами та масштабами. Якщо різниця між “посадковою сторінкою”, “багатосторінковим сайтом” та “веб-порталом” для тебе неочевидна, це шанс розібратися із цим питанням
03
Базові принципи UX, які корисно знати маркетологу
Лекторка розповість про 8 принципів User Experience, які важливо знати будь-якому спеціалісту, що працює із сайтами, а також дасть кілька порад, як зробити досвід користувача більш приємним
04
Види та методи досліджень сайтів
Розберемо, які види та методи досліджень сайту існують і хто їх проводить. Використовуючи інформацію, отриману на лекції, ти зможеш зробити базовий аудит сайту, з яким працюєш
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Маркетологам
Які активно працюють із сайтами компаній або лише починають працювати і хочуть навчитися проводити аудит та покращувати користувацький досвід.
mouse-icon
Новачкам у вебдизайні
Які хочуть поглибити свої знання у проєктуванні користувацького досвіду, отримати розуміння базових принципів UX та використовувати це в роботі.
money-icon
Всім, хто працює з сайтами
Лекція так само буде корисна e-commerce- чи project-менеджерам, копірайтерам, які пишуть тексти на сайти, і навіть розробникам.
Після лекції ти:
love-icon
Розберешся в основних поняттях, що стосуються сфери проєктування користувацького досвіду
spongebob-icon
Дізнаєшся 8 основних принципів User Experince та навчишся ідентифікувати зручні та user-friendly інтерфейси
textbook-icon
Зможеш зробити базовий аудит сайту, з яким працюєш чи починаєш працювати
computer-icon
Отримаєш перелік порад від UX-дизайнерки щодо роботи з інтерфесами
money-icon
Побачиш на прикладах, яких помилок припускаються дизайнери та маркетологи, проєктуючи сайти
notebook-icon
Отримаєш підбірку рекомендованої літератури і ресурсів для подальшого дослідження теми
star-icon
4.8
(50 оцінок)
Middle

User Experience для маркетологів

За годину лекції ти зрозумієш, що таке “людяний” інтерфейс, за якими принципами його проєктувати та на що звертати увагу маркетологу, який працює із сайтом

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Єлизавета Стецюк
UI/UX Designer & Webflow Developer
UI/UX Designer & Webflow Developer. Розробляє сайти для українського бізнесу, працювала в The Instapreneurs, а також з проєктами balbek bureau, блогом The Mysteztvo, школою англійської мови mabutko.school та іншими. Наразі займається фрилансом та аутсорсинговими проєктами.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
За годину лекції ти зрозумієш, що таке “людяний” інтерфейс, за якими принципами його проєктувати та на що звертати увагу маркетологу, який працює із сайтом
Дата виходу лекції:
3.12.2023
Design
Структура лекції
01
Чому інтерфейси мають бути “людяними” та “безпечними”
Які сайти ми вважаємо привабливими і де купуємо найчастіше? В цій лекції ми розберемось, що таке юзер-френдлі інтерфейс та зрозуміємо, чому користувачі схильні обирати одні сайти та не завершують покупки на інших
02
Види сайтів відносно функцій, які вони виконують
Поділимо сайти на 4 умовні групи за функціями, потребами та масштабами. Якщо різниця між “посадковою сторінкою”, “багатосторінковим сайтом” та “веб-порталом” для тебе неочевидна, це шанс розібратися із цим питанням
03
Базові принципи UX, які корисно знати маркетологу
Лекторка розповість про 8 принципів User Experience, які важливо знати будь-якому спеціалісту, що працює із сайтами, а також дасть кілька порад, як зробити досвід користувача більш приємним
04
Види та методи досліджень сайтів
Розберемо, які види та методи досліджень сайту існують і хто їх проводить. Використовуючи інформацію, отриману на лекції, ти зможеш зробити базовий аудит сайту, з яким працюєш