Що таке СВОТ–аналіз (і до чого тут Гарвард)
SWOT–аналіз — це термін, який з економіки перейшов майже на всі сфери життя. Уперше модель запропонували 4 вчені Гарвардського університету для оцінки стратегії бізнесу. Зародився спосіб ще в 60-х роках 20 ст. Спершу він мав іншу назву — LCAG — з перших літер імен професорів. Але така абревіатура програла у своїй практичності. Так виник відомий нам SWOT–аналіз.
Зрозуміти його можна за розшифровкою абревіатури:
- S від Strengths — сильні сторони.
- W від Weaknesses — слабкі сторони.
- O від Opportunities — можливості.
- T від Threats — загрози.
4 параметри можна розглядати з різних ракурсів:
- оцінки зовнішнього та внутрішнього середовища;
- позитивного та негативного впливу.
Радимо подивитися лекцію від Вероніки Сенькіної «Як робити маркетинг-аналітику». Цей матеріал стане в пригоді підприємцям, маркетологам та digital-фахівцям. Спікерка детально розглядає тему маркетинг-аналізу та інструментів для його проведення. Завдяки лекції ви навчитеся досліджувати конкурентів, розуміти роботу Google Ads, зможете відстежувати продажі з різних маркетинг-каналів.