Креативний копірайтинг відображає ідентичність бренду та продає продукт. Якщо закохатися у процес його створення, вийде підходити до цього з легкістю і захопленням. Ми вирішили дізнатися більше корисної інформації про креативний копірайтинг та правила його створення. Розібратися нам допомогла Катерина Бухаріна — ex-креативна копірайтерка мережі G×Bar.
Підпишіться на нашу email-розсилку — отримуйте поради та інсайти від експертів The Instapreneurs. Корисна інформація допомагає розвиватися та зростати.
Мета копірайтера — привести людину до цільової дії. Зробити це можна автентично. Існує багато способів, адже креативний копірайтинг у маркетингу — це як математична задача, в якої може бути декілька варіантів розв'язання. Варто враховувати, що «правильно/неправильно» — це не про копірайтинг. Краще мислити категоріями «доцільно/недоцільно» для бренду.
Креативність в копірайтингу — це розв'язання задачі в заданих умовах нестандартним способом. Шукати цю нестандартність необхідно у власній ідентичності: унікальних фразах, підходах, пунктуації.
Якщо хочете створювати максимально якісний контент, використовуйте корисні інструменти, про які ми розповіли у статті «Як полегшити життя копірайтера: 12 сервісів для роботи з текстом»
Для успіху необхідно враховувати особливості комунікації бренду. Вона не буде провальною, якщо тексти:
За успішним маркетингом стоїть велика кількість повторень одного і того самого в різних місцях та трохи різними словами (окрім слоганів). Не варто вважати комунікацію провальною, якщо вона одразу не спричинила «бум» продажів.
Єдина провальна комунікація — та, яка народила негативне знання про бренд (неекологічна, токсична, неетична тощо).
Тримайте фокус уваги на систематичному покращенні, маленьких кроках та постійному аналізі.
Головна мета — зробити так, щоб бренд проявлявся цілісно. Допоможуть 4 важливі кроки:
Якщо хочете заглибитися в тему креативу для Telegram, стаття «Як створювати рекламні креативи для Телеграм-каналів» стане в пригоді.
Універсальні поради при створенні креативного тексту:
Найкращі джерела вдалих та сталих фраз, неологізмів та взагалі цікавої інформації:
Якщо виникають складнощі зі створенням креативних шедеврів — нічого не вигадуйте. Іноді можна просто сказати, як є. З кожного правила є виключення. Дозволяйте собі робити як вважаєте за потрібне, якщо це щира позиція.
Креативний копірайт відображає ідентичність бренду та продає продукт. Хочете розібратися, у чому його особливості та яких правил потрібно дотримуватися на етапі створення тексту? Дивіться лекцію «Креативний копірайтинг у маркетингу» від спікерки Катерини Бухаріної на платформі The Instapreneurs.
Під час лекції Катерина надасть приклади тексту, що продає, а також добірку ресурсів для натхнення та ключі для розкриття креативності.
Підпишіться на бібліотеку лекцій The Instapreneurs і отримуйте не лише цю лекцію за вигідною ціною, але й безліч інших корисних матеріалів. Виберіть тариф, який підходить саме вам — $29.99 за один місяць, $59,97 за три місяці або $89.94 за пів року, і розширюйте свої знання у сфері PR та маркетингу.