Креативний копірайтинг у маркетингу

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

Креативний копірайтинг відображає ідентичність бренду та продає продукт. Якщо закохатися у процес його створення, вийде підходити до цього з легкістю і захопленням. Ми вирішили дізнатися більше корисної інформації про креативний копірайтинг та правила його створення. Розібратися нам допомогла Катерина Бухаріна — ex-креативна копірайтерка мережі G×Bar. 

Підпишіться на нашу email-розсилку — отримуйте поради та інсайти від експертів The Instapreneurs. Корисна інформація допомагає розвиватися та зростати. 

instapreneurs-general
Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Головне, що потрібно знати про креативний копірайтинг

Мета копірайтера — привести людину до цільової дії. Зробити це можна автентично. Існує багато способів, адже креативний копірайтинг у маркетингу — це як математична задача, в якої може бути декілька варіантів розв'язання. Варто враховувати, що «правильно/неправильно» — це не про копірайтинг. Краще мислити категоріями «доцільно/недоцільно» для бренду. 

Креативність в копірайтингу — це розв'язання задачі в заданих умовах нестандартним способом. Шукати цю нестандартність необхідно у власній ідентичності: унікальних фразах, підходах, пунктуації.

Якщо хочете створювати максимально якісний контент, використовуйте корисні інструменти, про які ми розповіли у статті «Як полегшити життя копірайтера: 12 сервісів для роботи з текстом»
12-tools-for-writing

Ознаки (не) провальної комунікації

Для успіху необхідно враховувати особливості комунікації бренду. Вона не буде провальною, якщо тексти:

  • відповідають TOV бренду;
  • мають структуру;
  • відгукуються клієнтам та закривають їхні потреби;
  • насичені виразними дієсловами;
  • містять впізнавані образи;
  • спонукають до дії;
  • досягають поставленої мети.

За успішним маркетингом стоїть велика кількість повторень одного і того самого в різних місцях та трохи різними словами (окрім слоганів). Не варто вважати комунікацію провальною, якщо вона одразу не спричинила «бум» продажів. 

Єдина провальна комунікація — та, яка народила негативне знання про бренд (неекологічна, токсична, неетична тощо). 

Тримайте фокус уваги на систематичному покращенні, маленьких кроках та постійному аналізі. 

Як адаптувати текст під різні канали комунікації

Головна мета — зробити так, щоб бренд проявлявся цілісно. Допоможуть 4 важливі кроки: 

  1. Сформувати key message. Це один короткий вислів — про що ваша пропозиція. 
  2. Обшити key message різними, але дуже схожими образами. Це хмарка тегів, з яких можна вибирати найвлучніші для різних каналів комунікації та ЦА. 
  3. Проаналізувати стиль спілкування кожного каналу. 
  4. Використовувати різні образи у різних каналах. Важливо закріплювати асоціації бренду з конкретною тематикою. 
Якщо хочете заглибитися в тему креативу для Telegram, стаття «Як створювати рекламні креативи для Телеграм-каналів» стане в пригоді. 
telegram-post-tips

Як покращити текст, не руйнуючи його ідентичності

Універсальні поради при створенні креативного тексту:

  1. Розділяйте інформацію на смислові блоки, щоб її легше було сприймати. Наприклад, міфи, кроки, етапи, переваги за принципом «нова думка з нового абзацу». 
  2. Тримайте ритм. Це означає міксувати короткі речення з довгими. 
  3. Використовуйте багато дієслів, бажано виразних. 
  4. Проводьте фактчекінг перед тим, як щось публікуєте. 
  5. Перевіряйте текст. Варто використовувати ефективні сервіси. Наприклад, LanguageTool, Deepl, ReversoContext. Слідкуйте за правильним відмінюванням слів. 
  6. Зачитуйте написане вголос перед публікацією комунікації. 
  7. Показуйте текст представникам ЦА, якщо маєте будь-які сумніви щодо доцільності, коректності викладеної інформації.
  8. Будьте щирими та чесними.

Де шукати натхнення та фрази для своїх текстів

Найкращі джерела вдалих та сталих фраз, неологізмів та взагалі цікавої інформації:

  • художні книги;
  • тікток;
  • робочі чати;
  • чати певного ком'юніті та вашої ЦА;
  • big or small idea;
  • ігри. 
Якщо виникають складнощі зі створенням креативних шедеврів — нічого не вигадуйте. Іноді можна просто сказати, як є. З кожного правила є виключення. Дозволяйте собі робити як вважаєте за потрібне, якщо це щира позиція. 
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Креативний копірайтинг у маркетингу: лекція від Instapreneurs

Креативний копірайт відображає ідентичність бренду та продає продукт. Хочете розібратися, у чому його особливості та яких правил потрібно дотримуватися на етапі створення тексту? Дивіться лекцію «Креативний копірайтинг у маркетингу» від спікерки Катерини Бухаріної на платформі The Instapreneurs. 

Про що ви дізнаєтесь:

  • як креативність допомагає розвʼязувати задачі не стандартним способом;
  • як описати та сформувати TOV; 
  • яким критеріям має відповідати успішний креативний текст;
  • як визначити провальну комунікацію, навчитись тримати фокус на систематичному покращенні;
  • як адаптувати текст під різні канали комунікації;
  • де шукати натхнення та фрази для своїх текстів.

Під час лекції Катерина надасть приклади тексту, що продає, а також добірку ресурсів для натхнення та ключі для розкриття креативності. 

kreativniy-kopirayting-u-marketingu

Кому буде корисно:

  • Маркетологам та SMM-спеціалістам — навчаться адаптувати текст для різних каналів комунікації, формувати key messages та наповнювати їх образами, визначати копірайт, що продає.
  • Копірайтерам та бренд-менеджерам — навчаться створювати креативні тексти, які максимально відповідають ідентичності бренду. Сформують систему, яка допоможе зробити свій копірайтинг автентичним і ефективним.
  • Підприємцям та власникам бізнесу — навчаться правильно оцінювати результати креативного копірайтингу. Це допоможе покращити комунікаційні стратегії та підвищити ефективність бізнесу.
Підпишіться на бібліотеку лекцій The Instapreneurs і отримуйте не лише цю лекцію за вигідною ціною, але й безліч інших корисних матеріалів. Виберіть тариф, який підходить саме вам — $29.99 за один місяць, $59,97 за три місяці або $89.94 за пів року, і розширюйте свої знання у сфері PR та маркетингу.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.