Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Плануєте запускати рекламу в телеграм-каналі? Вам сюди! Редакція The Instapreneurs запросила на інтерв'ю експерта з розвитку телеграм-каналів Юрія Воскобойника.

yurii-voskoboynik-telegram-expert

У Юрія мережа каналів про історію українських міст — Київ Історичний та Одеса Історична. Ми запитали експерта, як правильно створювати креативи для реклами телеграм-каналу, аби отримати високу залученість аудиторії та стати привабливим каналом для рекламодавців. Let's read it!

З чого почати: аналізуємо рекламу в Telegram

На початку розвитку власного телеграм-каналу більшість людей стикаються з проблемою «Як створити якісний рекламний допис?». Є два кроки: замовити допис або зробити його самостійно. Новачкам рекомендую самостійно робити рекламні дописи, щоб більше розбиратися та розуміти, як взагалі працює розвиток телеграм-каналів.

70% успішності телеграм каналу залежить саме від якісного рекламного посту, яким ми залучаємо аудиторію на канал.


Як зрозуміти чи рекламний допис якісний? Метрика для аналізу ефективності рекламного допису проста — це вартість одного підписника. Чим менша вартість, тим якісніша публікація.

Як порахувати? Вартість розміщення на каналі ділимо на кількість підписників, які прийшли з каналу, де реклама розміщувалася (рахувати варто через 24 години після розміщення рекламної публікації).

Перед початком купівлі реклами варто проаналізувати інші канали вашої тематики через сервіси аналітики. Так ви зрозумієте, якими рекламними публікаціями просуваються інші канали.

Важливо: в жодному разі не можна красти рекламні публікації інших каналів. Такі дії назавжди зіпсують вашу репутацію серед інших телеграм-адмінів, а репутація в телеграмі — це найважливіше.

Дивитися рекламні публікації інших каналів варто не тільки нові, а й ті, якими канали просувалися місяць-два тому та більше. Для аналізу беремо 10-15 каналів вашої тематики. Головне, щоб ці канали активно закуповували рекламу в Telegram. Проаналізувавши канали, з кожного ми можемо взяти для себе щось цікаве, наприклад: візуал, заголовок, опис, формат посту, заклик до дії тощо.

Про те, як набрати перших 1000 підписників, дізнайтеся у статті Юрія Воскобойника в блозі The Instapreneurs.

how-to-get-1000-subscribers-on-telegram-channel

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Прямі та байтові рекламні дописи: в чому різниця

Варто розуміти, що існують рекламні пости двох типів: прямий та байтовий пост. Прямий допис — формат з коротким описом про канал та з посиланням на канал в кінці. Зазвичай з прямого посту підписник йде дорожче, але аудиторія якісніша та менше відписується з часом. 

Байтовий пост — формат, який має на меті максимально зацікавити читача, збудити в ньому бажання будь-що дізнатися «розв'язку», але зробити це можливо тільки, якщо перейти за посиланням на канал. Підписник йде дешевше, але й кількість відписок більша. Ось приклади прямого та байтового дописів 👇

Приклад прямого допису
Приклад байтового допису

Готуємо рекламний допис в телеграм: приклад

Як виглядає структура гарного рекламного посту в телеграм? Ловіть покроковий чекліст 👇

  1. Заголовок. Змусьте аудиторію зупинити свій погляд на заголовку.
  2. Основний текст. Не пишіть занадто довгих описів. Розкажіть коротко та основне про ваш канал.
  3. Стиль тексту. Використовуйте форматування: виділяйте головне жирним, курсивом, використовуйте списки, додавайте в текст посилання на ваш канал. 
  4. Емодзі. Використовуйте емодзі, якщо вони будуть органічно виглядати (не додавайте їх занадто багато).
  5. Посилання. Використовуйте їх з розумом, не додавайте посилання після кожного речення. Людина, яка зацікавилися і так його побачить в дописі.
  6. Заклик до дії. Останнє речення обов’язково має бути закликом до дії: перейти, підписатися тощо. 
  7. Кнопка під публікацією. Придумайте оригінальний заклик до дії, який додатково буде спонукати людину перейти на канал.

Щоб написати рекламний пост у Telegram, важливо вибрати відповідний формат. Якщо ви будете слідувати всім особливостям та структурі, то зможете з легкістю залучити свою аудиторію. Головне — не забувати про правильне оформлення і подачу. 

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

ЯК ПРОСУВАТИ ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ | ЛЕКЦІЯ THE INSTAPRENEURS

Якщо ви давно хотіли розвивати свій канал, проте відкладали — it’s your sign! Дивіться лекцію «Як робити маркетинг телеграм-каналів» в бібліотеці продуктів The Instapreneurs. Спікерка Мар'яна Янко — бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів, засновниця журналу September.

how-to-telegram-lecture

РЕЗУЛЬТАТ ПІСЛЯ ЛЕКЦІЇ, ЯКИЙ ВИ ОТРИМАЄТЕ

  1. Отримаєте покроковий план розвитку телеграм-каналу
  2. Дізнаєтесь, як визначити ціль вашого каналу;
  3. Пропишете позиціювання вашого каналу і дасте відповіді на головні питання перед початком роботи;
  4. Зрозумієте, який контент потрібно генерувати, щоб він «заходив» аудиторії;
  5. Пропишете стратегію залучення нової аудиторії;
  6. Зможете визначитися з каналами, які будуть релевантні для колаборацій.
Підпишіться на бібліотеку лекцій The Instapreneurs і отримуйте не лише цю лекцію за вигідною ціною, але й безліч інших корисних матеріалів. Виберіть тариф, який підходить саме вам — $29.99 за один місяць, $59,97 за три місяці або $89.94 за пів року, і розширюйте свої знання у сфері PR та маркетингу.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.