З чого почати: аналізуємо рекламу в Telegram
На початку розвитку власного телеграм-каналу більшість людей стикаються з проблемою «Як створити якісний рекламний допис?». Є два кроки: замовити допис або зробити його самостійно. Новачкам рекомендую самостійно робити рекламні дописи, щоб більше розбиратися та розуміти, як взагалі працює розвиток телеграм-каналів.
70% успішності телеграм каналу залежить саме від якісного рекламного посту, яким ми залучаємо аудиторію на канал.
Як зрозуміти чи рекламний допис якісний? Метрика для аналізу ефективності рекламного допису проста — це вартість одного підписника. Чим менша вартість, тим якісніша публікація.
Як порахувати? Вартість розміщення на каналі ділимо на кількість підписників, які прийшли з каналу, де реклама розміщувалася (рахувати варто через 24 години після розміщення рекламної публікації).
Перед початком купівлі реклами варто проаналізувати інші канали вашої тематики через сервіси аналітики. Так ви зрозумієте, якими рекламними публікаціями просуваються інші канали.
Важливо: в жодному разі не можна красти рекламні публікації інших каналів. Такі дії назавжди зіпсують вашу репутацію серед інших телеграм-адмінів, а репутація в телеграмі — це найважливіше.
Дивитися рекламні публікації інших каналів варто не тільки нові, а й ті, якими канали просувалися місяць-два тому та більше. Для аналізу беремо 10-15 каналів вашої тематики. Головне, щоб ці канали активно закуповували рекламу в Telegram. Проаналізувавши канали, з кожного ми можемо взяти для себе щось цікаве, наприклад: візуал, заголовок, опис, формат посту, заклик до дії тощо.
Про те, як набрати перших 1000 підписників, дізнайтеся у статті Юрія Воскобойника в блозі The Instapreneurs.
![how-to-get-1000-subscribers-on-telegram-channel](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/6606d9d3a225587270d73f4b_how-to-get-1000-subscribers-on-telegram-channel.png)