Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Чи варто починати вести телеграм-канал у 2023-2024 роках

За даними Statista Україна займає перше місце в Європі за кількістю завантажень Telegram у 2022 році — понад 10 мільйонів нових юзерів. А у дослідженні Київського міжнародного інституту соціології з'ясували, що серед соціальних мереж Telegram випереджає навіть YouTube та Facebook. Після 24 лютого 2022 року кількість телеграм-каналів значно зросла. 63,3% українців почали читати телеграм-канали для отримання новин, тоді як до повномасштабного вторгнення таких було 35,9% — про це кажуть у звіті Українського інституту медіа та комунікації.

Отже, Telegram — одна з найактивніших соціальних мереж в Україні. Ринок телеграм-каналів росте і це amazing news для тих, хто сумнівався у створенні власного tg-channel.

Редакція The Instapreneurs запросила на інтерв'ю експерта з розвитку телеграм-каналів Юрія Воскобойника. У Юрія мережа каналів про історію українських міст — Київ Історичний та Одеса Історична. Ми запитали експерта, як набрати першу 1000 підписників безкоштовно і чи взагалі це можливо.

Нагадуємо, що Юрій брав участь у благодійному вебінарі від The Instapreneurs. Charity web — це панельна дискусія на тему «Як робити маркетинг телеграм-каналів». Три запрошених спікери обговорили потенціал і переваги розвитку ТГ-каналу, які цілі зараз виконує ця соцмережа, в чому її специфіка та які є способи монетизації. Придбати веб можна за донат, який The Instapreneurs надсилає на потреби ЗСУ.

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

5 кроків, щоб набрати перших 1000 підписників в телеграм-канал

Існує міф, що для розвитку телеграм каналу на старті потрібні великі фінансові вкладення. Але якщо ви створили канал і спочатку хочете перевірити чи цікавий він людям перед тим, як розпочати закуп реклами в інших каналах та вкладати фінанси в його розвиток ви можете спробувати безкоштовні методи просування телеграм каналу. Ось 5 безкоштовних методів для залучення першої 1000 підписників в Telegram від Юрія Воскобойника.

Запрошення своїх контактів з телефонної книги до каналу

Telegram дає можливість власноруч додати перших 200 підписників з вашої телефонної книги. Для цього зайдіть в налаштування каналу та оберіть вкладку «Підписники». Натисніть «Додати підписників» та оберіть 200 контактів. Далі «Готово» і ось на каналі вже не одні ви, а ще 200 знайомих. Ідеально, якщо вони будуть в темі каналу.

Як додати підписників до каналу з телефонної книги


Розкажіть про канал у своїх соцмережах

Додайте посилання на канал в опис власних соцмереж — Instagram, Facebook, Linkedin тощо. Розповідайте про нього в сториз та дописах, давайте цінний контент та перекидайте аудиторію з соціальних мереж до Telegram. Ваша аудиторія, яка вас знає та має вже сформовану довіру — це найлояльніша аудиторія. Користуйтеся цим та не нехтуйте активністю в social media.

Самопрезентація в профільних чатах

Коли ви долучаєтеся до спеціалізованих чатів по вашій професії, то під час самопрезентації додавайте посилання на канал та вказуйте, що ви є автором. Якщо канал відповідає темі чату, то ви зможете залучити найбільш зацікавлену аудиторію. Наприклад, ви — smm-менеджер, який веде канал про маркетинг, рекламу та SMM. Коли ви приєднуєтесь до чатів, де шукають роботу — розкажіть про свій канал. Дайте читачам цінність: що саме вони отримають, якщо підпишуться на вас? 

Приклад самопрезентації в чатах

Взаємний піар з іншими каналами

Якщо ви вже маєте 400-500 підписників — шукайте канали зі схожою тематикою та з такою кількістю підписників. Пропонуйте взаємний піар, тобто рекламу один одного. Тут важливо, щоб канал був саме вашої тематики. Якщо ви пишете про маркетинг, то для ВП шукайте канали на тему маркетингу, реклами, PR, блогінгу тощо. Канали з інших тематик скоріше за все приведуть нецільову аудиторію, яка згодом відпишеться, або і взагалі нікого не приведуть. 

Залучення аудиторії з TikTok

Зараз це найкрутіший спосіб безкоштовного залучення нової аудиторії на свій канал. В професійному середовищі це називається «перелив трафіку з TikTok в Telegram».

Про те, як просуватися в TikTok редакція The Instapreneurs розповідала в матеріалі «TIKTOK FOR BUSINESS: як отримати тисячні охоплення та продати товар за 15 секунд». Читайте та дізнайтеся, навіщо просуватися в TikTok, як знімати контент та як відстежувати аналітику.


Є два види переливу трафіку з TikTok в телеграм:

  1. Вести унікальний блог від свого імені. Створювати контент на ту ж тему, що і ваш телеграм-канал, знімати унікальні відео, давати корисну та цікаву інформацію. Так ви формуєте особистий бренд та лояльність, тож аудиторія охоче підписується на ваші соціальні мережі. В тому числі й на телеграм-канал.
  2. Вести блог «без обличчя». Ви так само створюєте контент, проте на відміну від першого варіанту, цей тікток-канал більше схожий на паблік. Цей варіант трохи легший, бо ви можете не знімати відео, а брати вже готовий контент. Але завжди пам'ятайте про інтелектуальну власність: ваші відео повинні бути унікальними, щоб алгоритм TikTok сприймав їх як нові.

Аби аудиторія не загубилася та попала з Тіктоку на тг-канал, дотримуйтесь таких рекомендацій:

  1. Підготуйте тг-канал. У вас має бути: лого, назва, опис та мінімум 15-20 публікацій. Так, коли людина вперше заходить на канал, вона може зрозуміти, який тут контент і навіщо їй залишатися з вами.
  2. Поставте на тікток-акаунт та телеграм-канал однакову аватарку. Так при переході з однієї мережі в іншу підписники будуть чітко розуміти, куди вони потрапили.
  3. Створіть унікальний опис та поясніть, яку користь ви даєте аудиторії в тіктоці. Додайте посилання на тг-канал, але будь-яке посилання в шапку акаунту можна додати при наявності 1000 підписників на каналі. Гуд ньюз: при якісних відео 1000 підписників в тікток можна набрати за 1-2 дні.
  4. В кінці кожного відео робіть СТА — заклик до дії. Наприклад: «Друга частина у нас в телеграмі — переходь за посиланням в профілі», «Продовження відео у нас в телеграм — підписуйся» тощо. 
  5. Спостерігайте за іншими акаунтами. Аналізуйте, які відео по вашій тематиці «залітають» в інших та беріть фішки, які вони використовують для переливу трафіку в тг.

Як просувати телеграм-канали | лекція від The Instapreneurs

Якщо ви давно хотіли розвивати свій канал, проте відкладали або щось заважало, it’s your sign! Дивіться лекцію «Як робити маркетинг телеграм-каналів» в бібліотеці продуктів The Instapreneurs. Після лекції ви: 

  1. Отримаєте покроковий план розвитку телеграм-каналу
  2. Дізнаєтесь, як визначити ціль вашого каналу;
  3. Пропишете позиціювання вашого каналу і дасте відповіді на головні питання перед початком роботи;
  4. Зрозумієте, який контент потрібно генерувати, щоб він «заходив» аудиторії;
  5. Пропишете стратегію залучення нової аудиторії;
  6. Зможете визначитися з каналами, які будуть релевантні для колаборацій.
Купуйте одну лекцію за посиланням або оформіть підписку та отримайте доступ до всіх лекцій платформи The Instapreneurs. З підпискою ви економите 95% — спробуйте вже зараз!
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.