TikTok for business: як отримати тисячні охоплення та продати товар за 15 секунд

Жанна Дідик
Редактор блогу The Instapreneurs

TikTok — це по суті торговельний майданчик з аудиторією 12 мільйонів українців, яка зростає шаленими темпами. McDonald’s, Pepsi та Guess давно тут. Тож, think fast та хутчіше застрибуйте в потяг, що відходить.

Редакція The Instapreneurs стане вашим рушієм трендових змін. Розповімо, з чого почати, скільки грошей вкласти в розкрутку та де шукати ідеї для створення контенту. А щоб прокачати скіли у marketing — підписуйтесь на імейл-розсилку.

Підпишись на розсилку

Наші email-followers першими дізнаються про знижки та отримують листи із корисними порадами від спікерів

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Навіщо бізнесу просуватися в ТікТок

Згідно з даними аналітичної компанії Sensor Tower, у 2022 році соцмережа очолила світовий ТОП найбільш завантажуваних застосунків серед неігрових.

Щодо вікових параметрів аудиторії, то більшість зареєстрованих у ТТ українців — цілком собі платоспроможні дорослі люди. Про це нам каже дослідження комунікаційної агенції plusone.

Користувачі, які переглянуть ваш ролик, мають в кишені достатньо, аби оплатити покупку. Engagement rate у ТТ складає понад 90%.

Вони також можуть:

  • залишити коментар;
  • надіслати вподобайку;
  • поширити відео;
  • перейти за посиланням у ваш Інстаграм, Телеграм або інші сервіси;
  • попрямувати одразу до каталогу на сайт.

Ще один плюс соцмережі: для того, аби ролик став вірусним, не треба мати +100500 активних підписників. Залетіти в рек може будь-яке коротке відео з трендовою музикою та одним влучним хештегом.

Підписуйтесь на TikTok The Instapreneurs. Тут ми ділимося секретами роботи з Figma, Reels та іншими інструментами просування, розважаємо скетчами про життя фрилансерів та сммників.

Успішно просуваються компанії, не обмежені географією, продукти яких розраховані на широку аудиторію. Це онлайн-школи, інфобізнес, інтернет-магазини, оператори стільникового зв'язку. Дрібному, регіональному продавцю, сектору В2В, фірмам, які продають дуже дорогі або складні штуки, в ТікТоці буде трохи складніше.

Що та як знімати в ТікТок — The Instapreneurs радить

Якщо ви маєте неспецифічний товар чи послугу та просите за нього не всі гроші світу, тримайте наш guide. Для початку треба створити профіль:

  • Назвіться. Ім'я обліковки індексується в пошуку, тому для бізнес-акаунта краще вказати тут сферу діяльності, нішу або ключове слово. Так легше привабити ЦА.
  • Покажіться. Для аватара візьміть тематичну картинку або фірмовий логотип.
  • Познайомтеся. В описі профілю розкажіть, у чому ваша унікальність, яку вигоду отримають користувачі, підписавшись на вас. Залиште контакти для зв'язку та додайте посилання на інші ваші інтернет-ресурси.

Аби оформити cute профіль, створіть прикольні шаблони обкладинок в стильній кольоровій гамі та оберіть модні шрифти для титрів. З чого почати освоєння соцмережі і не тільки, розповідає Альона Рижук на лекції «Комунікація бренду через TikTok». Тицяйте сюди, аби отримувати вау-експірієнс в TikTok. 

Настав час вразити глядачів першим відео. Що точно залетить?

  • Челендж. Відшукайте в «Цікавому» танок або чудернацьку послідовність дій, які якраз набирають обертів. Повторіть, додайте унікальний хештег та джингл. Done!
  • Ліпсінк. Оберіть будь-яку популярну пісню та синхронно рухайте губами в такт з оригіналом, нібито це ви співаєте.
  • Кумедні або мі-мі-мі відео з тваринками. Замилуйте котиками, песиками, папужками та іншими братами нашими меншими. Це невичерпне джерело для вірусних роликів.

Звісно, у чек-відео бажано гармонічно інтегрувати свій товар або пов’язати його зі сферою діяльності компанії.

Як рекламуватися в TikTok

Коли ви вже набрали перших фоловерів, it's time рекламуватися. Круті ідеї для роликів можна пошукати тут. В сторінці The Instarpeneurs в Інстаграм розповідали про TikTok Creative Centre. Це офіційний інструмент від TikTok, який допоможе вам вивести комунікацію на новий рівень (й не лише в самому TikTok, белів ас).

В дописі розповідаємо про функціонал інструменту і як його можна використовувати.

Загалом, орієнтуйтеся на такі формати:

  1. Огляди. Це красива стрейт-подача продукції: на гарному фоні, з фільтрами та ефектами, приємною музикою.
  2. Застосування товару. Якщо ви знаєте біль своєї ЦА, запропонуйте розв'язання проблеми. Перфектно — зняти відео «було/стало». Ще перфектніше — якщо такий відеовідгук вам надіслав задоволений клієнт.
  3. Лайфхаки. Демонструйте свою експертність. Показуйте, як правильно наносити ліфтінг-макіяж, комбінувати різний одяг, надавайте практичні поради.
  4. Слайд-шоу з новинок. Поповнили асортимент — хизуйтеся! Особливо це стосується сезонного товару.
  5. Питання-відповідь. Комунікуйте з підписниками не тільки в коментарях, а й наживо.
  6. Конкурси та розіграші. Запропонуйте подарунок за підписку або шеринг вашого ТікТоку. 
Must have: проаналізуйте своїх конкурентів, подивіться, який контент вдало заходить у них, набирає найбільше переглядів, коментується.

Don’t forget про таргетовану рекламу. Головна її перевага — точне влучання в цільову аудиторію. Вона підвищує охоплення та збільшує залучання. Коштує в середньому 20 доларів на день. 

Update: після початку повномасштабної війни в України, ця послуга недоступна. Сподіваємось, що зможемо нею користуватися відразу після нашої перемоги.

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як відстежувати аналітику в TikTok

Аби точно знати, що зайшло публіці, а що — ні, треба відстежувати статистику переглядів та відвідин свого профілю. Спочатку безкоштовно під'єднайте Pro-акаунт. Тут буде уся корисна інфа про підписників, кількість вподобайок та популярність контенту. Для початку цього вам буде достатньо. А от вже коли відчуєте, що досягли рівня expert, придивіться до більш зарозумілих програм.

Серед інструментів, які рекомендують досвідчені маркетологи:

  • Iconosquare;
  • TrendTok;
  • Popsters;
  • Quintly;
  • Exolyt;
  • Brandwatch;
  • TikBuddy.

Інструменти аналітики ТТ допоможуть сформувати ефективний контент для вашої ЦА, покращити наявний контент та створити потенційні вірусні ролики. Більшість з них — платні, але вони точно відіб’ють ці гроші в майбутньому.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Які українські бренди використовують просування в ТікТок

І наостанок — lets go дивитися на тих, хто вже набрав тисячі слідкувачів та успішно продає себе через ТТ. 

Ощадбанк — легко та прикольно розповідає молоді про банківські продукти. 230+k фоловерів та понад 2m уподобань.

Уклон — знімає смішні життєві ситуації про таксистів та їхніх клієнтів. 125+k фоловерів та 2m уподобань.

Watsons — робить ставку на beauty-контент. 245+k фоловерів та понад 1.5m уподобань.

Staff — обрав своєю фішкою вуличні опитування. 775+k фоловерів та понад 6.9m уподобань.