Навіщо бізнесу просуватися в ТікТок
Згідно з даними аналітичної компанії Sensor Tower, у 2022 році соцмережа очолила світовий ТОП найбільш завантажуваних застосунків серед неігрових.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64638f6eda4dd430ea476c6a_tiktok1_article_theinstapreneurs.webp)
Щодо вікових параметрів аудиторії, то більшість зареєстрованих у ТТ українців — цілком собі платоспроможні дорослі люди. Про це нам каже дослідження комунікаційної агенції plusone.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64638f79df44337634ae4383_tiktok2_article_theinstapreneurs.webp)
Користувачі, які переглянуть ваш ролик, мають в кишені достатньо, аби оплатити покупку. Engagement rate у ТТ складає понад 90%.
Вони також можуть:
- залишити коментар;
- надіслати вподобайку;
- поширити відео;
- перейти за посиланням у ваш Інстаграм, Телеграм або інші сервіси;
- попрямувати одразу до каталогу на сайт.
Ще один плюс соцмережі: для того, аби ролик став вірусним, не треба мати +100500 активних підписників. Залетіти в рек може будь-яке коротке відео з трендовою музикою та одним влучним хештегом.
Підписуйтесь на TikTok The Instapreneurs. Тут ми ділимося секретами роботи з Figma, Reels та іншими інструментами просування, розважаємо скетчами про життя фрилансерів та сммників.
Успішно просуваються компанії, не обмежені географією, продукти яких розраховані на широку аудиторію. Це онлайн-школи, інфобізнес, інтернет-магазини, оператори стільникового зв'язку. Дрібному, регіональному продавцю, сектору В2В, фірмам, які продають дуже дорогі або складні штуки, в ТікТоці буде трохи складніше.