star-icon
4.9
(61 оцінка)
ТОП-5 за оцінками користувачів
Middle

Global PR in tech

В цій лекції ти дізнаєшся, як влаштований PR в IT, які особливості та основні інструменти продуктового піару, практичні поради по кожному з цих інструментів, а також отримаєш список ресурсів, за допомогою яких можна продовжувати безкоштовно опановувати цей напрямок комунікацій

Про лекцію:
В цій лекції ти дізнаєшся, як влаштований PR в IT, які особливості та основні інструменти продуктового піару, практичні поради по кожному з цих інструментів, а також отримаєш список ресурсів, за допомогою яких можна продовжувати безкоштовно опановувати цей напрямок комунікацій
Дата виходу лекції:
1.11.2023
PR
ТОП-5 за оцінками користувачів
Про спікера:
Валерія Саліванчук
Має досвід роботи 7 років у комунікаціях та 4 роки в міжнародному PR в технологічних проектах.
Має понад 7 років досвіду в комунікаціях, з яких 4 роки — в міжнародному PR для технологічних бізнесів. Очолювала бренд та PR в додатку Nebula. Має понад 1000 публікацій у медіа, зокрема Forbes, Vogue, The New York Times. Наразі працює з бізнесами як консультантка. 
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Tech-компанії та місце PR у них 
Розберемо, якими бувають tech-компанії: AI, fintech, sofrware, miltech, outstaff та інші. Дізнаємося про місце PR в стратегії продуктової IT-компанії: продуктовий PR, репутаційний та піар для розвитку бренду роботодавця. 
02
Події у PR-сфері
Валерія Саліванчук розкаже, як піарнику працювати з подіями. А саме, які ролі він може виконувати: бути організатором події або стенду, організовувати виступ спікера або партнерство, шукати медіа або інші компанії для співпраці тощо. 
03
Які партнерства бувають в PR
Розберемося у партнерствах у сфері мобільних додатків, якими вони бувають та як працюють. Поговоримо про колаборації в соцмережах, медіа, в офлайні та специфіку роботи з інфлюенсерами. 
04
Співпраця піарника з продуктовою командою 
Спікерка розкаже про особливості роботи відділу маркетингу та піару з продуктовими командами. Як та коли ставити ТЗ, як враховувати спринти команди, як комунікувати з продакт-маркетологом.
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
PR-спеціалістам та маркетологам
Які хочуть дізнатися більше про специфіку роботи PR в tech, зони відповідальності в продуктовому PR та отримати чіткий алгоритм дій.
mouse-icon
Менеджерам та керівникам в IT
Які хочуть розібратися, чи потрібно залучати PR у їх випадку, які бенефіти можна отримати від цього інструменту та в яких випадках PR для IT-компаній – це маст.
money-icon
Усім, хто цікавиться PR-сферою
Та хоче зрозуміти, що входить в обовʼязки людини, відповідальної за продуктовий піар і куди рухатись далі, щоб розвиватися у цьому напрямку.
Після лекції ти:
love-icon
Розберешся у тому, які є види IT-компаній та їх особливості
spongebob-icon
Зрозумієш, яку роль відіграє PR у IT-компанії та для яких продуктів він потрібен
textbook-icon
Дізнаєшся, чим займається людина, відповідальна за продуктовий піар в IT та як вона сприяє досягненню бізнес-цілей
computer-icon
Отримаєш покроковий план, як можна отримати публікації про продукт
money-icon
Навчишся ефективно взаємодіяти з міжнародними ЗМІ для популяризації компанії на глобальному рівні
notebook-icon
Отримаєш практичні поради щодо організації та проведення PR-подій
star-icon
4.9
(61 оцінка)
ТОП-5 за оцінками користувачів
Middle

Global PR in tech

В цій лекції ти дізнаєшся, як влаштований PR в IT, які особливості та основні інструменти продуктового піару, практичні поради по кожному з цих інструментів, а також отримаєш список ресурсів, за допомогою яких можна продовжувати безкоштовно опановувати цей напрямок комунікацій

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Валерія Саліванчук
Має досвід роботи 7 років у комунікаціях та 4 роки в міжнародному PR в технологічних проектах.
Має понад 7 років досвіду в комунікаціях, з яких 4 роки — в міжнародному PR для технологічних бізнесів. Очолювала бренд та PR в додатку Nebula. Має понад 1000 публікацій у медіа, зокрема Forbes, Vogue, The New York Times. Наразі працює з бізнесами як консультантка. 
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
В цій лекції ти дізнаєшся, як влаштований PR в IT, які особливості та основні інструменти продуктового піару, практичні поради по кожному з цих інструментів, а також отримаєш список ресурсів, за допомогою яких можна продовжувати безкоштовно опановувати цей напрямок комунікацій
Дата виходу лекції:
1.11.2023
PR
ТОП-5 за оцінками користувачів
Структура лекції
01
Tech-компанії та місце PR у них 
Розберемо, якими бувають tech-компанії: AI, fintech, sofrware, miltech, outstaff та інші. Дізнаємося про місце PR в стратегії продуктової IT-компанії: продуктовий PR, репутаційний та піар для розвитку бренду роботодавця. 
02
Події у PR-сфері
Валерія Саліванчук розкаже, як піарнику працювати з подіями. А саме, які ролі він може виконувати: бути організатором події або стенду, організовувати виступ спікера або партнерство, шукати медіа або інші компанії для співпраці тощо. 
03
Які партнерства бувають в PR
Розберемося у партнерствах у сфері мобільних додатків, якими вони бувають та як працюють. Поговоримо про колаборації в соцмережах, медіа, в офлайні та специфіку роботи з інфлюенсерами. 
04
Співпраця піарника з продуктовою командою 
Спікерка розкаже про особливості роботи відділу маркетингу та піару з продуктовими командами. Як та коли ставити ТЗ, як враховувати спринти команди, як комунікувати з продакт-маркетологом.