Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

13 мільйонів доларів чистого прибутку лише від одного листа. Саме стільки заробила американська комп’ютерна компанія Digital Equipment, маркетолог якої у 1978 році вперше створив масову електронну розсилку.

Хочете повторити успіх — let's go опановувати ази комунікації з клієнтами. Підпишіться на новини від редакції The Instapreneurs, щоб навчитися грамотно використовувати цей інструмент.

Що таке email-маркетинг простими словами

Email-маркетинг — це просування товарів за допомоги електронних листів. Це невіддільна частина рекламної стратегії бренду. Бо він утримує найвищий ROI, попри появу нових інтерактивних каналів. За даними сервісу Litmus, один вкладений долар повертається помноженим на 36.

Крім прямих продажів, розсилки виконують інші важливі функції:

  • автоматично ведуть клієнтів по воронці;
  • повідомляють important information про замовлення;
  • навчають, як користуватися продуктом;
  • будять sleepy користувачів, аби вони знову почали цікавитися компанією;
  • поширюють контент з блогу та інших каналів.

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Головні цілі та переваги email-просування

Чому маркетологи люблять поштову рекламу? Тому що вони знають про переваги цього каналу спілкування:

  1. Низька собівартість. Послуги сервісів масових розсилок значно дешевше, а ніж інших комунікаторів: реклами в ЗМІ, на бордах, роздавальної поліграфії. Тож, мінімум вкладень = максимальна віддача.
  2. Легкий старт. Вам потрібно створити робочу поштову скриньку, обрати сервіс та відправити перший лист. Головне, щоб контент був useful. Підгледіти wow-ідеї завжди можна в Інстаграм The Instapreneurs. Підписуйтесь та надихайтеся.
  3. Персональний підхід. Кастомізовані налаштування розсилки надають можливість звертатися до кожного клієнта особисто. До прикладу, якщо він придбав смартфон, слідом надішліть пропозицію доповнити його аксесуарами.
  4. Зворотний зв'язок. Лист може містити посилання на опитування, прохання залишити відгук, вподобати сторінку бренду у соцмережі тощо.

Запам’ятайте golden rule №1. Листи — це не тільки інформація про вас та ваш продукт. Це, в першу чергу, про вашого покупця. Пишіть саме так, тоді розсилка влучить в яблучко й досягне своїх цілей:

  • налагодження стосунків та побудова довіри з клієнтами;
  • підвищення впізнаваності компанії;
  • збільшення продажів;
  • отримання нових потенційних фоловерів;
  • просування контенту;
  • скорочення циклу купівлі.

Must have: для повного та всебічного охоплення аудиторії потрібно доповнювати email-спілкування комунікацією через інші платформи. Розповідайте в листах, що ви прогресивна компанія й у вас є Facebook, Instagram, Tik Tok. Використовуйте тренди маркетингу і готуйтеся «відбиватися» від натовпу покупців.

Основні види розсилок: гайд від Instapreneurs

Тригерні листи автоматично надходять користувачам після того, як вони вчинили певну дію: зареєструвалися на сайті, зробили замовлення, додали товар до кошика, але не купили його тощо. Цікаве дослідження провели в Campaign Monitor. Отримані дані показали, що адресати більш лояльно ставляться до розсилки у вівторок та середу: open rate та click можуть перевершити очікування. А от турбувати людей у вихідні не варто: вони не зрадіють пошті та можуть відправити вас у спам.

Редакція Instapreneurs ділиться з вами п’ятьма дієвими кейсами розсилки.

  1. Welcome-серія. Це листи, які надходять користувачам вперше — після покупки чи реєстрації. Вони мають чіпляти, особливо заголовки. Don’t forget про персоналізацію.
  2. Транзакціна серія. Лист приходить користувачам після того, як вони зробили замовлення, та інформує клієнта про те, що воно прийнято в обробку, доставлено, надіслано. В останньому абзаці тексту запропонуйте підписатися на ваш Telegram чи Viber.
  3. Серія покинутих кошиків. Це нагадування про товар, який відвідувач сайту обрав, але так і не придбав. Попередьте, що кількість продукту обмежена, тож, варто поспішити з оформленням замовлення.
  4. Реактиваційна серія. Розбудіть покупців, які часто щось купували у вас на сайті, а потім раптово загубилися. Запропонуйте промокод на знижку або будь-яку іншу плюшку.
  5. Holidays-серія. Дні народження та свята — гарний привід піти на шопінг. Привітайте іменинника приємним бонусом або поінформуйте клієнтів про великий новорічний sale.

Обов’язково використовуєте сервіси роботи з текстами, аби створити грамотний, SEO-оптимізований та цікавий лист. Якісний контент значно підвищує конверсію.

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Українські бренди, які вміють заробляти на email-маркетингу

Електронну розсилку використовують як великі компанії, що вже зарекомендували себе на ринку, так і бізнесмени-новачки, які щойно відкрили онлайн-крамничку. Бо це недорого та ефективно.

Магазин стильного одягу LeBoutique дарує безкоштовну доставку.

Інтернет-магазин ROZETKA постійно приваблює підписників розпродажами.

Український бренд натуральної косметики Hillary пропонує знижки на новинки.

Медична лабораторія ДІЛА нагадує, що потрібно піклуватися про своє здоров’я.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Де навчитися email-маркетингу: лекція The Instapreneurs

Розібратися, як працює рекламний інструмент та в чому його перспективи, допомагає спеціаліст The Instapreneurs Софія Юдіна. Долучайтеся до перегляду лекції та опановуйте імейл-маркетинг з нуля за 1 годину.

На лекції ви дізнаєтесь: 

  • як працює email-маркетинг та в чому його перспективи,
  • найпопулярніші механіки email-маркетингу,
  • tips & tricks: промокоди, фільтри, мітки та інші корисні фішки,
  • як правильно автоматизувати розсилку листів,
  • найпопулярніші та найбільш ефективні воронки тощо.

Нагадуємо, що за одну лекцію ви сплачуєте 850 грн, а за всі — 555 гривень на місяць із підпискою The Instapreneurs. Не гайте часу та отримайте всі матеріали відразу за посиланням.