So what: що таке штучний інтелект
Artificial intelligence (AI) — відомий нам як ШІ, тобто штучний інтелект — здатність певного програмного забезпечення «мислити» та «поводитися» як людина. Система відстежує закономірності, причинно-наслідкові зв'язки, робить висновки та приймає рішення за аналогією до людського мозку.
Зетс інтрестінг: вперше про ШІ заговорили в 50-х роках XX століття. І за ці 70 років система виросла до неймовірних масштабів завдяки великій кількості даних, якими користуються у всьому світі.
Так Forbes підрахував, що з 2010 до 2020 років люди скопіювали, переглянули, вивантажили та спожили понад 59 трильйонів гігабайтів інформації. Це на 5000% перевищує показник попереднього десятиліття. Можна уявити, які показники будуть у 2030.
Тож нью експіріенсу нам не уникнути. За статистикою McKinsey 2021 року понад 55% компаній використовують у себе хоча б одну AI-платформу. За два роки ця кількість, ймовірно, ще зросла. Бо водночас за даними PWC 2022 року 96% користувачів ШІ планують ще активніше використовувати його в бізнесі. Наприклад, для аналізу ринку чи тестування рекламних інструментів. А от ці ж респонденти відповіли, для підтримки яких бізнес-рішень їхня компанія використовуватиме ШІ у 2022 році.
Жарти, що ШІ забере роботу у диджитальних профі, відставимо. Бо сьогодні AI-системи — пьорфект помічники для генерації контенту, збору інформації чи роботи з аналітикою. Далі ділимося добіркою ШІ-платформ для маркетологів та креаторів.