Формат платформи і ціна за підписку супер, мені дуже сподобалось переглядати вміст, лектори теж дуже круті, інформацію подають легко і доступно. Загалом цікавить тема графічного дизайну та смм💗
Яна
Все дуже дуже цікаво було, найбільше сподобались лекції про односторінкову маркетингову стратегію та ком'юніті менеджмент, було багато цікавих та цінних прикладів
Катерина
Все сподобалось) так як я SMM-початківець, то найбільш корисними для мене були лекції, більш дотичні до цього напряму)
Але й досить корисними були й інші матеріали)
Взагалі, в мене тільки позитивні враження від вашого продукту.
Дякую вам🫶🏻
Катерина
Мені сподобався весь функціонал, лекції наповнені та цікаві. Дякую
Vira Tyutyunnikk
Дякую вам за контент та уважність до деталей! Це дуже важливо, коли вчишся🫰✨
daryna_kolmyk
Дуже дякую, що створює настільки якісний продукт для українського ринку, бо зараз такої кваліфікованої інформації на ринку дійсно не вистачає 💫
@sofiykazobniva
Я гадаю, що ця платформа - це прорив в українському освітньому просторі, Тому наразі немає що додати, тім паче ви тільки-но оновили та заапгрейдили сайт! І вже розказала усім знайомим про вас та заангажувала усіх до вас.
Catherine Bykh
Про лекцію:
Дізнайся, як стати ефективним SMM-спеціалістом,який буде затребуваний бізнесам
Дата виходу лекції:
16.1.2025
Marketing & SMM
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Роль SMM-спеціаліста в команді та побудова стратегії
Розбір ключових обов’язків SMM-менеджера: розробка SMM-стратегії, контент-плану та аналіз конкурентів. Визначення, як інтегрувати SMM у загальну маркетингову стратегію компанії.
02
Контент-менеджмент: створення, публікація та адаптація матеріалів
Деталі генерації ідей, постановки ТЗ для контенту (текстів, фото, відео), модерації роботи підрядників та публікації готового контенту. Визначення ключових форматів для різних платформ.
03
Аналітика та оптимізація комунікації
Як формувати звіти, аналізувати результати та вдосконалювати контент. Вивчення основних KPI, які допомагають покращувати ефективність SMM-кампаній.
04
Додаткові послуги SMM-менеджера
Налаштування чат-ботів, співпраця з інфлюенсерами, а також інтеграція таргетованої реклами в загальну стратегію. Розгляд опцій для розширення спектру обов’язків.
Розберіться з ключовими обов’язками SMM-менеджера та отримайте базові навички створення контенту, планування і аналітики. Навчіться адаптувати свої ідеї під різні платформи та підвищуйте свою професійність.
Маркетологам та контент-менеджерам
Дізнайтесь, як інтегрувати SMM у загальну маркетингову стратегію, аналізувати конкурентів і генерувати ідеї для якісного контенту. Розширте свої знання у сфері контент-менеджменту та оптимізації комунікацій.
Власникам малого бізнесу
Зрозумійте, як ефективно організувати роботу SMM-спеціаліста, контролювати результати та підвищувати видимість бренду у соціальних мережах. Отримайте практичні інструменти для роботи з контентом і аналітикою.
Після лекції ти:
Зрозумієш, які обов’язки входять до ролі SMM-спеціаліста та як їх ефективно виконувати, щоб досягати результатів у роботі.
Навчишся складати SMM-стратегію та контент-план, які будуть відповідати цілям бізнесу та очікуванням аудиторії.
Зможеш генерувати ідеї для контенту, адаптувати їх під різні формати та платформи, а також правильно ставити ТЗ для команди.
Дізнаєшся, як аналізувати ефективність контенту та формувати звіти, щоб постійно вдосконалювати свою стратегію.
Розберешся, як працювати з підрядниками: копірайтерами, фотографами, відеографами та іншими спеціалістами, контролюючи якість і терміни виконання.
Отримаєш розуміння додаткових можливостей SMM-менеджера, таких як робота з інфлюенсерами, чат-ботами та таргетованою рекламою, щоб масштабувати свої навички.
Дізнайся, як стати ефективним SMM-спеціалістом,який буде затребуваний бізнесам
Дата виходу лекції:
16.1.2025
Marketing & SMM
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
Структура лекції
01
Роль SMM-спеціаліста в команді та побудова стратегії
Розбір ключових обов’язків SMM-менеджера: розробка SMM-стратегії, контент-плану та аналіз конкурентів. Визначення, як інтегрувати SMM у загальну маркетингову стратегію компанії.
02
Контент-менеджмент: створення, публікація та адаптація матеріалів
Деталі генерації ідей, постановки ТЗ для контенту (текстів, фото, відео), модерації роботи підрядників та публікації готового контенту. Визначення ключових форматів для різних платформ.
03
Аналітика та оптимізація комунікації
Як формувати звіти, аналізувати результати та вдосконалювати контент. Вивчення основних KPI, які допомагають покращувати ефективність SMM-кампаній.
04
Додаткові послуги SMM-менеджера
Налаштування чат-ботів, співпраця з інфлюенсерами, а також інтеграція таргетованої реклами в загальну стратегію. Розгляд опцій для розширення спектру обов’язків.