star-icon
4.5
(178 оцінок)
Middle

Як робити маркетинг-аналітику

Лекція про те, як проаналізувати результативність маркетинг-каналів вашого бізнесу та відслідкувати трафік конкурентів через відкриті джерела, аби побудувати ефективну маркетингову стратегію

Про лекцію:
Лекція про те, як проаналізувати результативність маркетинг-каналів вашого бізнесу та відслідкувати трафік конкурентів через відкриті джерела, аби побудувати ефективну маркетингову стратегію
Дата виходу лекції:
1.12.2022
Analytics
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Маркетинг-аналітика: переваги та можливості використання
Поговоримо про те, чому data is new gold, про гіпотези та аналіз маркетинг-каналів. Розбираємо на реальному кейсі результати продажів та social media performance
02
Метрики аналітики для маркетинг-каналів 
Розбираємо поняття traffic: direct, organic search, organic social, pay search, referral. Що таке bounce rate та як із цим працювати, якщо він високий. Будуємо гіпотези на основі аналітики. 
03
Як проаналізувати конкурентів
Поговоримо про сервіси для аналізу (Semrush, SimilarWeb) та як з ними працювати. Поняття SEO та органічного трафіку конкурентів: брендові запити та ключі, беклінки, метатеги. 
04
Як працювати з Google Analitycs 
Розберемося в основних поняттях, як працювати з Гугл аналітикою, як будувати та перевіряти гіпотези. На що звертати увагу та як працювати з великим обсягом даних. 
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Підприємцям
Власники бізнесу дізнаються, як саме маркетинговий аналіз допомагає виділити найефективніші канали для розвитку продукту та як формувати нові гіпотези, а також навчаться розуміти, які саме механіки працюють на результат.
mouse-icon
Маркетологам
Детально розберемо, навіщо проводити маркетинг-аналіз та які інструменти стануть в нагоді. Розглянемо конкрентні приклади, як аналізувати роботу команди і що найкраще допомагає у розвитку того чи іншого проєкту.
money-icon
Digital-спеціалістам
Якщо ти хочеш ефективно розвивати власний проєкт чи бізнес клієнта або ж просто шукаєш можливість удосконалити свої професійні скіли, ця лекція допоможе розібрати маркетинговий аналіз по полицях та зробити твою роботу кращою.
Після лекції ти:
love-icon
Ознайомишся з основами і структурою грамотної аналітики
spongebob-icon
Дізнаєшся, як робити дійсно якісний маркетинговий аналіз для компанії
textbook-icon
Розберешся, як працювати з Google Ads, та ознайомишся з основними метриками
computer-icon
Навчишся досліджувати роботу маркетингових структур конкурентних компаній
money-icon
Ознайомишся з ефективними методами аналізу та навчишся застосовувати їх на власних проєктах
notebook-icon
Отримаєш Tips для ефективного відслідковування продажів з кожного маркетинг-каналу
star-icon
4.5
(178 оцінок)
Middle

Як робити маркетинг-аналітику

Лекція про те, як проаналізувати результативність маркетинг-каналів вашого бізнесу та відслідкувати трафік конкурентів через відкриті джерела, аби побудувати ефективну маркетингову стратегію

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Вероніка Сенькіна
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer.
CEO & founder платформи The Instapreneurs та Co-founder бренду Matchaer, а також E-Commerce Marketing Manager в IT-стартапі Petcube. Ex-SMM Specialist Porsche. Авторка курсів Marketing Star(t) та SMM Star(t).
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
Лекція про те, як проаналізувати результативність маркетинг-каналів вашого бізнесу та відслідкувати трафік конкурентів через відкриті джерела, аби побудувати ефективну маркетингову стратегію
Дата виходу лекції:
1.12.2022
Analytics
Структура лекції
01
Маркетинг-аналітика: переваги та можливості використання
Поговоримо про те, чому data is new gold, про гіпотези та аналіз маркетинг-каналів. Розбираємо на реальному кейсі результати продажів та social media performance
02
Метрики аналітики для маркетинг-каналів 
Розбираємо поняття traffic: direct, organic search, organic social, pay search, referral. Що таке bounce rate та як із цим працювати, якщо він високий. Будуємо гіпотези на основі аналітики. 
03
Як проаналізувати конкурентів
Поговоримо про сервіси для аналізу (Semrush, SimilarWeb) та як з ними працювати. Поняття SEO та органічного трафіку конкурентів: брендові запити та ключі, беклінки, метатеги. 
04
Як працювати з Google Analitycs 
Розберемося в основних поняттях, як працювати з Гугл аналітикою, як будувати та перевіряти гіпотези. На що звертати увагу та як працювати з великим обсягом даних.